Miza patrzyła na mnie zszokowana. Szczerze mówiąc nie dziwiłem się jej. Nigdy nie widziałem ghoula z jednym szkarłatnym okiem. To był niecodzienny widok.
-Jak... - Zaczęła ale nie dała rady skończyć.
-A mnie się pytasz?! - Warknąłem zdenerwowany. - Zamiast tak stać to może przejdziemy do treningu skoro udało mi się pobudzić do pracy moje komórki RC?
-Tak jasne.
Po tych słowach moja pięść wystrzeliła w kierunku twarzy mojej siostry. Ta jednak uchyliła się przed ciosem i odskoczyła na bezpieczną odległość. Spojrzała mi prosto w oczy i zobaczyłem jak jej piękne, ludzkie niebieskie oczy zachodzą czernią i szkarłatem. Po chwili Miza zaatakowała mnie z podwójną prędkością. I gdyby nie moje szkarłatne oko już dawno leżałbym na ziemi. Teraz jednak bez mniejszego problemu blokowałem i oddawałem uderzenia. Z każdą minutą walki moja ekscytacja rosła a wraz z nią rosła również moja siła i kondycja. W pewnym momencie poczułem dziwne uczucie siły w miejscu gdzie u ghouli znajdował się dodatkowy organ zwany kagune. Po chwili namysłu postanowiłem spróbować użyć go. Uwolniłem nabrzmiały organ lecz kagune ledwo wyszło i z powrotem zniknęło. Chciałem spróbować jeszcze raz lecz poczułem przeszywający ból w miejscu kagune. Padłem na kolana a z moich oczu zaczęły cieknąć łzy bólu.
-Kaneki!!! - Usłyszałem krzyk Mizy i zemdlałem.
***
-...taki jest?
-To nie jego wina. Nie oskarżaj go. Powinnaś być nawet dumna. Dobrze wiesz że bardzo rzadko rodzi się Jednooki. Oni zawsze są potężni.
-On ma szesnaście lat i dopiero co pojawiło mu się szkarłatne oko.
-U Jednookich zawsze komórki RC wolniej się ujawniają...
-W wieku siedmiu lat.
-Nie bądź zbyt ostra.
Nie miałem ochoty dłużej tego słuchać wiec powoli otworzyłem oczy a mój wzrok padł na sufit w moim pokoju. Po chwili usłyszałem jak ktoś podchodzi do mojego łóżka.
-W końcu się obudziłeś. - Usłyszałem męski głos.
-Jak widać... - Mruknąłem.
Wiedziałem kim są Jednoocy. To bardzo silne ghoule których siła przebija inne ghoule trzy krotnie.
Spojrzałem na Mizę. Jej twarz wyrażała spokój i dla osoby która nie zna mojej siostry może wydawać się ze jest spokojna. Jednak jest moją siostrą i jestem w stanie odczytać jej ukryte emocje. A mianowicie złość, strach i... dumę?
-Jak się czujesz? - Spytała mnie z troską.
-Bywało lepiej. - Odparłem z lekkim uśmiechem.
Miza również uśmiechnęła się.
-Dobrze ci poszło. Ale wstawaj. Spóźnisz się do szkoły. - Dodała z wrednym uśmieszkiem na twarzy.
-Bardzo śmieszne... - Warknąłem ale wstałem z łóżka i poszedłem się wykąpać.
Po dwudziestu minutach wyszedłem z łazienki odświeżony i udałem się do kuchni. Tam już czekała moja siostra i śniadanie.
-Nie jestem głodny. - Oświadczyłem. Wziąłem bento, spakowałem je i wyszedłem z domu.
Szedłem ulicami Tokio i wdychałem rozmaite zapachy. Od kąd moje komórki RC się uaktywniły wyczuwałem więcej zapachów. Gdy przechodziłem obok jakichś ludzi miałem ogromną ochotę zatopić zęby w ich szyjach. Niestety nie mogłem tego zrobić tak na przypale bo Gołębie by mnie zabiły.
Po kilku minutach dotarłem do szkoły. Skierowałem kroki od razu do klasy. Otworzyłem drzwi i zobaczyłem że Sasuke i cała jego paczka już są. Słysząc otwierające się drzwi wszyscy spojrzeli w tamtym kierunku.
-Proszę, proszę! - Zawołał Uchiha na mój widok. - Czyżby to nasz ghoul?
-Zamknij się. - Warknąłem.
-Bo co mi zrobisz? - Warknął chłopak.
Nagle w moim kierunku pomknęła kula ognia. Przywołałem szkarłatne oko i zrobiłem unik.
-Czy to szkarłatne oko? - Spytała Ino patrząc na mnie z podziwem. Była elfem. Teraz to wyczułem. Zawsze myślałem że jest magiem który nie ma zbyt wielkiej mocy ale jednak ma ogromną, elficką moc.
Nagle drzwi do klasy się otworzyły a do klasy wszedł nasz nauczyciel Yamato.
-Dosyć! - Krzyknął.
Uważnie zmierzył nas wzrokiem.
-Sasuke i Kaneki. Za mną. Teraz! - Krzyknął widząc nasze ociąganie się.
***************************
Witajcie!
Wiem że dawno mnie nie było ale nie miałem czasu. Ale już jestem!
Miłego dnia życzę!
~Bociekdxd
CZYTASZ
Inny
FantasyKen Kaneki jest 16-letnim studentem najlepszej uczelni w Tokyo. Jego jedyną rodziną jest Miza Kusakari. Chłopak żyje w społeczeństwie w którym żyją nadzwyczajne istoty takie jak ghule, elfy, ludzie oraz magowie. Najsilniejszymi ze wszystkich ras są...