×3×

793 85 2
                                    

darkie666: Ahoj Victoria

SexyVic69: čo chceš?

darkie666: Prečo si dnes neprišla do školy?

SexyVic69: prečo by som mala svoje dôvody hovoriť práve tebe?

darkie666: Pretože môžem hocikedy prísť za Tylerom a povedať mu o tvojom menšom podvádzaní? Človek by si myslel, že si rozumnejšia Victoria a budeš tráviť čo najviac času pri Tylerovi, aby sa k nemu nikto nemohol dostať. Ako vidím opak je pravdou.

SexyVic69: tieto tvoje vyhrážky sú celkom úbohé a pritom ani nechápem, čo také som ti urobila, že mi chceš teraz zničiť život.

darkie666: Asi si niečo predsa len urobila. Keby na to nemám dôvod, tak to asi nerobím.

SexyVic69: a čo je ten tvoj špeciálny dôvod? Je možné, že som si to neuvedomovala, hoci som ti úprimne nechcela ublížiť.

darkie666: Ten dôvod sa čoskoro dozvieš.

darkie666: Škoda, že si dnes nebola v škole. S Loganom sme ťa chceli pozdraviť po ceste domov.

SexyVic69: čo máš spoločné s Loganom?

SexyVic69: boli ste spolu? poznáte sa?

*Videné

ΔΔΔ

16.07 p.m.

Vicky:3: logan kde si????

Vicky:3: poznáš teda darkieho?

Vicky:3: písal mi, že ste šli spolu domov. Takže poznáš tú osobu?

Vicky:3: LOGAN!!!!

19.38 p.m.

Vicky:3: logan, si v pohode?

Vicky:3: začínam sa o teba báť, prosím daj mi vedieť len čo budeš môcť.

ΔΔΔ

Wazuuup,

dúfam, že sa vám dnešná kapitola páčila. Prosím ak sa vám tento príbeh páči, prezdieľajte kamošom, rodine, blízkym. Budem veľmi vďačná, za každého nového čitateľa. Čo myslíte, je Logan v pohode?

Zatiaľ BYE!

Halloween Chat (Texting Story) SKWhere stories live. Discover now