„Ahooooj Vicky," Logan sa na mňa usmial v momente, ako ma videl stáť na parkovisku pred supermarketom. Schovávala som sa pod strechou, čakajúc na neho, pretože ešte pred chvíľou dosť husto pršalo. Teraz dážď už len tak odznieval, sem-tam sa stále objavila veľká kvapka, ale najhoršie už bolo za nami. Akurát vystupoval z auta, keď som sa k nemu začala približovať.
„Netvár sa, akoby sa nič nestalo. Povedal si o nás niekomu ty zasraný zmrd?" začala som namiesto pozdravu. Možno som to mierne preháňala, ale posledná vec, ktorú chcem, aby sa udiala, je, aby o nás Tyler zistil. S Loganom sme mali dohodu, že ani jeden nikomu nič nepovie a teraz to niekto vedel.
„Počkaj Victoria, prosím počkaj. O čom to tu kurva hovoríš?! Teraz som ozaj zmätený," zdvihol obočie a čakal, čo mu poviem.
„Niekto mi napísal, že on alebo ona o nás vie. Takže, povedal si o nás niekomu?" znížila som hlas, ale moja tvár ostala smrteľne vážna.
„Nie, samozrejme, že som to nikomu nepovedal. Máme dohodu, je to naše tajomstvo, takže prečo by som to niekomu povedal? Kto ti písal?" v jeho tvári som na okamih zahliadla totálny strach.
„Neviem kto to je. Ja ani neviem, či to je dievča alebo chalan. Meno osoby je darkie666. Pozri, čo mi písal," otočila som na neho svoj displej, na ktorom práve svietila konverzácia, ktorú som viedla len hodinu dozadu s neznámym.
„Myslíš, že darkie to povie Tylerovi?" Logan bol značne vydesený touto možnosťou. Bol Tylerov najlepší kamarát už od základky. Toto by nezničilo len môj vzťah s ním, ale ich kamarátstvo tiež. Možno si teraz hovoríte, že na toto sme mali myslieť skôr, alebo sme ho určite nemali začať podvádzať, ale keď sa to stalo prvýkrát, bola to chyba. Obaja sme boli opití a smutní.
„Ja si nie, že myslím, ja viem, že darkie to povie Tylerovi, skôr alebo neskôr," tieto slová nás oboch dostali, pretože sme si uvedomili realitu, v akej sme sa nachádzali a do ktorej sme sa v podstate dostali sami.
„Kto myslíš, že by to mohol byť?" opýtal sa vzápätí.
„Ak mám byť úprimná. Nemám ani najmenšie tušenie," v hlave som sa však pýtala túto otázku stále dookola, celou cestou sem.
„Vieš o niekom, kto ťa nenávidí?" položil ďalšiu otázku a pri nej som sa skutočne začala zamýšľať. Kto by ma mohol nenávidieť tak veľmi?
„Definitívne tam musí niekto byť. Ale myslím, že ľudia ma majú radi, pretože sa nesprávam hnusne ako niektoré, namiesto toho sa snažím byť dobrá k ostatným ľuďom."
„Ja viem. Presne preto ťa mám rád," povedal a jemne sa na mňa usmial. Opäť som začala cítiť motýliky v bruchu.
„Vôbec mi nedáva zmysel to čo sa práve deje. Ako chápem, že toto sme pokašľali, ale nechápem, ako môže stále existovať človek, ktorý ťa tak veľmi nenávidí. Zničila som niekomu život, že ho teraz chce niekto zničiť mne?" zrazu som sa rozplakala. Odkedy som sa to celé dozvedela, moje emócie boli ako na horskej dráhe. Nevedela som, čo mám robiť, alebo ako to riešiť. Dokonca mi už aj napadlo, že ideme teraz za Tylerom a povieme mu konečne celú pravdu. V podstate by si zaslúžil vedieť konečne pravdu. Nechcela som však urobiť rozhodnutie za Logana, v tomto prípade šlo aj o neho.
„Hej, poď sem. To bude dobré. Nejako to vyriešime spoločne bez toho, aby sa to dozvedel Tyler. Zistíme spolu, kto je darkie a čo chce," Logan ku mne natiahol ruky a vtiahol ma do teplého objatia.
„Ako chceš zistiť, kto sa skrýva za darkiem?" smrkla som potichu.
„Mám známeho. Nájdeme ho a nejako sa s ním už dohodneme. Tyler sa nič nedozvie to ti sľubujem."
ΔΔΔ
Wazuuup,
dnes som tu s novou kapitolou. Myslíte si, že darkie to skutočne povie Tylerovi. Čo myslíte, čo také mu Vic urobila, že sa jej chcel pomstiť? Dúfam, že sa vám kapitola páčila. Budem vám veľmi vďačná, za každý hlas, koment aj zazdieľanie. Veľmi mi akákoľvek vaša aktivita pomôže, nakoľko sa to dostane medzi viacerých ľudí, ktorí moje príbehy ešte neobjavili. Veľmi pekne vám ďakujem, že to aspoň niekto z vás naozaj číta.
Zatiaľ BYE!
KAMU SEDANG MEMBACA
Halloween Chat (Texting Story) SK
Horordarkie666: Victoria, máš rada horory? SexyVic69: Ale aj celkom hej... darkie666: Aký máš najradšej? SexyVic69: Ten, v ktorom sa ti niekto vláme do domu a píše ti počas toho správy a ty sa ho snažíš nájsť ale zároveň prežiť. darkie666: A ten kto s...