Bugün ormanda yürüyüş yapmaya karar verdim.yaprakların hışırtısı güzel bir melodi yaratıyordu ta ki başka bir melodi duyana kadar.uzakta bir ses duyuyordum biri kahkahalar içinde şarkı söylüyordu sese doğru yaklaştım ve aynen şöyleydi "güzel bir bahçede en çok bir ölü kokusu gelir dans eder ruhlar şafak'a doğru şarkı söyler kim bu ölüler"
Bir adamın sesiydi peki kimdi bu genç adam? Hemen sesin geldiği yöne doğru gittim. Üstünde bir şort dışında bir şey yoktu arkadan oldukça zengin birine benziyordu. Tam ona doğru yürüyeceken oturduğu banktan kalkıp sahile açılan yoldan yürümeye başladı. Şarkısına devam ediyordu . Nedenini bilmiyorum ama galiba onu takip etmeliydim. Taki o sahil kıyısına varana kadar takip ettim. Yüzmeye başladı hala beni nasıl görmediki acaba? O çıkana kadar beklerim diye beni göremiyeceği bir yere saklandım. Aradan 1 saat geçmesine rağmen denizden çıkmamıştı. Nasıl olurda saatlerce denizde kalır yada kendini ölüme sürükler. Gözden kaçırdımı düşünerekten eve doğru yol aldım. Yürürken ağaçta bir şey fark ettim dala asılı bir kağıt vardı onu alıp okudum "evimde bir kız istememek saçma çünkü ormanımdasın ve ötesi sarkıları canlandırır" yazıyordu. Acaba beni görmüşmüydü bunu o'mu yazmıştı? Kağıdın arkasından ise"bir erkegi bahçeme almamak için sebebim yok bilmiyorum ama yalnızım işte"yazılıydı. Benim için olmadığı kesindi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşinde Kim Oldunu Bilmiyorsun
Horror"Umarım benden medet umarsın çünkü peşinde biri olucanı düşünüceksin..."