takip

58 7 6
                                    

Yatağa uzanırken tek düşündüğüm bu kişini kim olduğuydu. Sabah erkenden kalkarak yine ormana yol aldım. Yine bankta oturmuş kahkalar eşliğinde aynı şarkıyı söylüyordu. Tekrar banktan kalktı ama bu sefer başka bir yoldan yürüyordu. Yine onu takip etmeye karar verdim. Bir ahşaptan yeni bir eve girdi. Evin yanına kadar geldimde bir köpek vardı büyük bir iştahla kanlı eti yiyordu. Ona bakarken kapının sesini duydum. Beni görmesin diye var gücümle koştum beni görmemişti galiba çünkü peşimden kimsenin gelmedini fark etmiştim. Ardından bir kız çığlık atarak üzerime doğru koşuyordu. İkimizde yere kapaklandık kızıl saçlı bir kızdı. Kim oldunu sordum hemen bana"bana yardım et lütfen o gelmeden " "anlamadım kim gelmeden " "peşimde biri var beni öldürücek " bir an irkildim ve ayağa kalktık "seni neden öldürücekler?" "Bak zamanı değil konuşmanın bu ormandan çıkmam lazım 1 aydır burda tutsağım bana yolu göster " "beni takip et" ikimizde koşarak konuşuyorduk "sen neden burda tutsaksın?" "Bilmiyorum yüzünü bile görmediğim biri beni ağaca bağladı ve her gün beni dövüp öldürüceni söylüyordu dün bacağımı yine kestince sinirden deliye döndüm ipi sonunda kopardığım gibi kaçıp geldim beni öldürücek biliyorum" "bir kadına mı erkeğe mi benziyordu peki" "bir erkekten daha güçlüydü bundan eminim " benim evime vardımızda durduk ve nefes nefese kaldık bana "artık gitmem gerekiyor" dedi. Ve öylece sesizce gitti doğrusu şaşkınlığımı saklayamadım ...

Peşinde Kim Oldunu BilmiyorsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin