tanışma vakti

42 7 3
                                    

      Hemen ormana koştum onu bulmak için evet yine ordaydı tam onu kaybedicekken koştum peşinden nefes nefese koşuyordum o da koşmaya başladı sporun zamanıydı sanki ardından bir mağraya girdi . Peşinden usulca yaklaştım mağranın etrafını ağacın dalları kapatıyordu . Ve birden hızlı ayak sesleri duydum biri üzerime doğru koşuyordu ve ikimizde yere düştük bu o'ydu "o en azından hafifdi"diyerek inledim .ama genç yüzüme dik dik bakıyordu ve gözlerinin parladini fark ettim. "Özür dilerim bir şey fark etmiştim de iyi misin?"dedi.elini uzatıp beni kaldırdı . Hemen çıkmamız gerektini söyledim . O da "daha yeni tanıştik ama"dedi."onu kastetmiyorum burası güvenli değil burdan gitmeliyiz yoksa iyi olmuycak"  "şimdiden tehtit mi ediyorsun?"  "Kim seni öldürmek ister ki "  "bide öldürücek misin?"  "Bana bak bu ormanda biri var herkezi öldürüyormuş ve tehlikedeyiz seni uyarmak için geldim dün seni bankta gördüm arkadaşlar güvenli olmadığını fazlasıyla anlattılar bende seni uyarmak için geldim .hadi çıkkalım burdan" "iki saatir bunu mu anlatmaya çalışıyorsun ben zaten onun için buraya geldim polislerin bile bulamadığı meseleyi bulmak için ha bu arada ben dedektif gürkan sarı"elini bana uzattı benimde uzatmamı bekleyerek "ben alev tanıştıma memnun oldum " "peki ozaman gidelim tabi benim evim burda ama daha yakın olursa daha iyi olur diye burda kalmaya karar verdim . Neyse biz ormandan çıkalım "  "hayır çıkmayalım evini görmek istiyorum eger izin verirsen tabi" bunu dedim çünkü çok merak etmiştim bir dedektifin evi nasıl olur diye sonra gülümsüyerek "tabi olur" dedi.

Peşinde Kim Oldunu BilmiyorsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin