misafir

34 7 3
                                    

    Bugünün iyi geçmesini istedim buyüzden önce beraber sohbet ettik. Bu sefer ben kendimi anlattım.sonra beraber tavşan avladık bana nasıl avlıycamı öğretti.yemeyide bereber yaptık . Ben evi düzenlerken o da odun topladı . Köpeğini besledim bana gösterdiği etlerle .doymak bilmedi. Sonra gürkana salıncak yapalım dedim hemen halatları getirdim bittirir bitirmez salandım sonra ikimiz bindik kısa süre sonra yere düştük . Gülerken bile korkuyordum her bir yerden çıkıcak diye .ardında tuzak hazırladık çukurlar ve üstünde sahte otlar.ilkine düştüm bile beni çıkardığı gibi eve götürdü . Yağmur yine başlamıştı çay içip oturduk . Tabloların birinde kendi resmi vardı . "Gürkan bu senin resmin bunları yoksa sen mi çiziyorsun?" "Evet senide çizmemi istermisin ?" "Tabi olur şimdi mi başlıycaz " "Evet " o malzemelerini alırken bende tablolara baktım. İlginç resimler vardı . Birinde bir kız yerde kanlar içinde aynaya bakıyordu . Başka bir tabloda kız çığlık atıyordu. Arkama döndüm koyu kumral saçlı bir adam arkasına dönük elinde bir bıçak vardı . Onun yanında kafası koparılmış bir adamın kanlı göz yaşlarının aktını gösteren bir resimdi. O esnada gürkan geldi . "Resimlerin ne kadar var" "saymaya yeltenmedim istersen sonra sayalım " "Çok iyi olur . Nereye oturucam peki ?" "Aslında ikimizde yanyana olucaz ve karşımızda ayna oraya bakarak çizicem sende aynaya bakıcaksın" sadece 50 dk geçmişti galiba çünkü bu işlerin uzun sürdünden eminim . Resim çok güzel olmuştu . Ona  beraber resim çizmekten bahsettim çok hoşuna gitti. Ardından büyük bir kağıt getirdi . Bu kağıt çok büyük olduğu için fazla miktarda boya getirdi . İkimizde farklı şeyler çizicektik ama birbirimizle uyumlu çizicektik . Aradan uzun zaman geçtikten sonra resmi bitirdik . Hayatım boyunca bu kadar iyisini asla çizemezdim ama onunki profesyoneldi. Resmi salonun baş köşesine yerleştirdikten sonra boyalardan savaş yaptık gecenin eğlenceli olabilmesi için . Zaman çok geçmişti karanlığın bastını bile fark etmemiştik . Bana bir oda gösterdi orda uyabilicemi söyledi. Oda çok güzel döşenmişti. Burada uyudum çok korkuyordum . Zaten evde yalnız yaşamak çok saçmaydı.

Peşinde Kim Oldunu BilmiyorsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin