evde yalnız kalmak.

37 7 4
                                    

Uyandımda sabah olmuş güneş gözüme vuruyordu . Küçük bir delikten vuruyodu . Nasıl olur evde küçük bir delikten vurabilirdi. Gözlerimi kısmaktan vazgeçip etrafa baktımda şaşkınlık içindeydim çünkü her pencere tahtayla kapatılmış ve küçük küçük delikler bırakılmış içeri hava girsin diye yapmış galiba. Üstelik içeride bolca odun vardı . Yakmam için getirilmiş olmalı. İyide burda kalmamı mı istiyor? Hemen kapıya koştum fakat kapı kilitliydi . Burda tıkıla kalmıştım . Peki gürkan ona ne olmuştu acaba? Yukarı koştum ,bağırdım yinede ses yoktu . Odaları dolaştım bomboştu . Başka odada bir sürü not vardı . Onları saydım şaşkınlık içinde nasıl olur dedim . Benim rakamım 56 ama burada 57not vardı .
Bütün gün evi dolaştım bir türlü ne gürkanı nede kilitli olmayan bir kapı bulabildim . Salonun tam ortasına attım kendimi ve ağlamaya başladım . Buraya tıkılıp kalmıştım . Gürkanın odasında bir şey bulurum diye orayı incelemeye başladım . Bir ses kaydını gördüm . Düğmeye bastımda dün gece duyduğum alev diye bağıran gürkanın sesiydi. Korkuyla yere düştüm . Dün gece katilin elinde bıçak vardı . Gürkanı bıçaklamış olmalıydı ve o alev diye bağırırken ben hiç bir şey duymamıştım. Şimdi burda yapayalnız ölücektim . Kapının kilidini kırmam gerek uyandımda silah yanımda yoktu almış olmalı. Kapıyı başka şekilde açmalıydım. Önce kapı deliğini baktım gözlerime inanamıyorum kapının önü örülmüş . Burdan çıkmam imkansız......

Peşinde Kim Oldunu BilmiyorsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin