|3.bölüm|

96 8 0
                                    


Borandan

Her sabah alarm sesi ile uyandığım gibi yeniden uyandım. Acaba şimdi beni ne bekliyordu. Hemen üzerime okul formasını giyip çıktım evden. Anneme haber vermeden ilk defa. Hızla bisikletim ile gittim okula. Okulun girişinde Tuğrul ile Pınar'ı gördüm. Onlar da bir aralar Miray ile arkadaştı.

''Selam Tuğrul.'' dediğimde bana şaşkınca baktı.

''Depresyona girmemişsin.'' dediğinde kahkaha attım.

''Bir kız için mi?'' deyi verdim. Onlardan laf almam lazımdı. Onlar da bu işin içinde olabilirlerdi.

''Şaşırtıcı valla.'' dedi Pınar.

''Siz neden depresyonda değilsiniz?'' diye sorduğumda ikisi de birbirine bakıp güldü.

''Bir kız için mi ?'' dediler aynı anda.

''O da sonuçta sizin arkadaşınızdı. Özellikle de Tuğrul. '' deyip hemen oradan ayrıldım sınıfa çıktım. 

Yerime geçip başımı sıranın üzerine koydum. Dalmışım ki hoca beni kaldırdı.

''Uyku varsa evde kalsaydın Boran'' dediğinde yerimden hızla kalkıp sınıftan çıktım. Arkamdan çok seslendi ama takmadım.

Bisikletime atlayıp A.S gölünün oraya gittim. Burası bana bir anımı hatırlatıyordu.

Eskiye Dönüş

Miray ile bugün de A.S gölüne gidecektik , o kadar heyecanlıydım ki anlatamam. Hızlı bir şekilde evden çıktım ve onu almaya gittim. Hazırlanıp geldi, bisikletimin arkasına atladı , onu A.S gölüne kadar sürdüm. Oraya geldiğimizde bir banka oturduk. 

''Çok güzel göl, kuşlar , doğa ve sen.'' dediğimde bana döndü. Gülümseyip yanağıma öpücük kondurdu.

''Aynı şekilde sende.'' dedi. Önüne gelen saçını alıp kulağının arkasına götürdüm. Yanakları kızardı hemen.

''Boran biz senle neyiz?'' dediğinde susup kaldım. Harbiden biz onunla neyiz.

''Sen ne olmak istiyorsan oyuz.'' dedim. Tekrar gülümsedi.  O gülümsemesi ömre bedel.

Günümüz

Aynı yere oturdum. Aynı kokuyu çektim içime. Aynı sözleri söyledim kendi kendime. Hayat neden bu kadar acımasız. Yanıma Alp oturdu.

''Acını anlayabiliyorum. Ama Miray böyle olmanı istemezdi.'' dediğinde hafif gözümden yaş damla süzüldü.

''Ben neyin içindeyim bilmiyorum. Miraya ne yaptım bilmiyorum. Neden böyle olmamı istemez onu da bilmiyorum. Alp bir şey biliyorsan söyle. Acı çekiyorum..'' dedim. Elini dizime koydu.

''Üzgünüm Boran. Hepsinin cevabı mektuplarda saklı. Bekle.. Sadece bekle..'' dedi ve gitti.

Bekle Boran.. Bekle.. Beklemeliyim.. Bekleyeceğim...

Ölü Kız | Başlangıç (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin