| 8.bölüm|

78 7 0
                                    

1 hafta sonra

1 haftadır ne mektup ne de video vardı. İkisi de yoktu. Üzerime bir şeyler giyip aşağı indim koşarak. Annemin iki yanağından da öpüp kapıyı açtım. Tam çıkacaktım ki karşımda Genco yu gördüm. 

''Selam '' demişti beni görünce.

''Ne işin var burada?''

''Konuşmamız gerek!'' 

''Ne ile ilgili?''

''Miray'a yaptıklarım ile ilgili!'' dedi. Öyle deyince meraklandım ve onunla köşede olan kafeye gittik. 5 dakikadır birbirimize bakıp kahve içiyorduk.

''Anlat hadi!'' dedim. Biraz öksürüyormuş gibi yapıp konuştu.

''10. sınıfta onunla çok iyi anlaşırdık. Hafta sonlar beraber ormana gider çiçek ,böcek, hayvanları çekerdik. Çok eğlenirdik.Ben bir keresinde Tuğrul istedi diye üstü yarı çıplak olarak bir fotorafını çekmiştim Miray'ın gizlice. Hatta o fotorafı Tuğrul okula yaymıştı.Ve  10.sınıfın sonunda çok büyük bir kavgamız oldu ve ben Pınarı seçtim. ''

''Dur ne kavgası , ne için?'' dediğimde gözlerime baktı.

''Ben Pınarı seviyordum ve Mirayla son zamanlar hiç konuşmadım. Hatta bir kaç kez bunun yüzünden kavga etmiştik. Sonra Pınar ikimizin arasında seçim yapmamızı söyledi bende Pınarı seçtim. Miray bunu öğrenince benle kavga etmişti. Hatta sende izlemiştin uzaktan kavgayı.''

''Pınar ortalığı karıştırdı yani. Ama şimdi Pınar , Tuğrul ile çıkıyor. Siz nasıl ayrıldınız?''

''Onunla bir kaç kez ilişkiye girmeye çalıştım , o da benle girmek istemediğini söyledi ve ayrıldı. Sonra öğrendim ki benle çıkarken bile Tuğrul'a veriyormuş.'' duyduklarımın karşısında şaşkına döndüm.

''Üzücü.'' dedim soğukça. Şimdi aklıma bir şey gelmişti . Hepsiyle böyle konuşacaktım. Genconın yanından ayrıldıktan hemen sonra Pınar'ın yanına gittim. Onunla konuşmak istediğimi söyledim. Önce reddetti ama ikna ettim. Bir kafeye oturduk.

''Evet boran neyden konuşacağız?''

''Bana Miray'a ne yaptığını anlatacaksın!'' dediğimde yüzü asılmış hatta sinirlenmişti. Ayağa kalkıp gitmeye çalıştı. Kolundan tuttum ve ona bağırdım.

''OTUR ŞURAYA VE HER ŞEYİ ANLAT!'' insanlar bize baktı daha sonra önlerine döndüler. Pınar oturdu.

''Anlat!'' dedim.

''Ben Mirayla 9.sınıfta arkadaştım. Anlaşıyorduk. Sonra 10.sınıfta o lanet olsası liste çıktı. Bir gün kafede bu liste yüzünden kavga ettik. Ondan sonra 1 sene konuşmadık onla. Daha sonra 11.sınıf ortalarında Genco ile çıkıyordum o zamanlar. Ondan ikimiz arasında seçim yapmasını istedim. Beni seçince Miray yalnız kaldı. 11.sınıfın sonlarında bunla bir gün dövüştük. Saçımızı başımızı yolduk. İşte bu kadar.'' dedi ve kalktı.

''Teşekkürler..'' dedim , bana bakıp son kez gitti. Oradan çıkıp Tuğrul'un yanına gittim. Onu da ikna etmeye çalıştım ama olmadı , konuşmadı. Kubilay'ın yanına gittim o da reddetti hatta dövdü. Ama öğrenecektim. Ona ne yaptıklarını öğrenecektim.

Ölü Kız | Başlangıç (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin