Sabah
Alarm sesine uyandım. Annem aşağıda şarkı söylüyordu. Elimi yüzümü yıkayıp aşağı geçtim. Annem yanıma gelip yanağımdan öptü.
''Ha oğlum unutmadan söyleyeyim. Sana bir mektup geldi. Masanın orada.''
''T-tamam anne.'' dedim ve masadan aldım. Az ileri gidip okumaya başladım.
'Merhaba Boran,
Günaydın öncelikle. Şuan ben ona ne yaptım diye düşünüyorsun. Sana söylemeliyim ki çok üzdün beni.. Sana çok değer veriyordum. Bugün bir görevin var. K.A.K caddesine git. Orada bir eczane olacak. Oraya gir, içeriden bir yara bandı al. Bunları yaptığın zaman çok yakın bir arkadaşım sana bir şey verecek. Görüşürüz..'
Ne yani şimdi onun dediğini yapmamı mı istedi? Yara bandı , eczane bunlar ne anlama geliyor. Onun yakın arkadaşı kim?
Hemen evden çıkıp bisikletime atladım. Dediği caddenin oraya gitti. Bisikletimi eczanenin yanına bağladım. İçeri girdim ve bir yara bandı aldım. Dışarı çıktım sağ soluma baktım. Birinin bana bir şey vermesi gerekiyordu. Karşıdan bana gelen Alp'i gördüm.
''Alp?'' dedim. O muydu Miray'ın en yakın arkadaşı.
''Boran.'' dedi.
''Sen-'' sözümü bitirmeden elime bir cd verdi. Hızla koşup gitti. Bisikletime bindim eve gittim. Hızla odama çıktım. Kapıyı kitledim ve masama oturdum. Bilgisayarımı açıp CD'yi taktım. Karşıma çıkan yüzle geriye düşüp bağırmam bir oldu.
''Oğlum iyi misin?'' diye seslendi annem.
''Evet anne sadece korku filmi izliyordum.'' dedim. Düzelip videoyu izlemeye başladım.
'Hey Nasılsın Boran, beni hatırladın değil mi? Bugün neden o eczaneye gittin biliyor musun? Bilmiyorsun. Hatırlarsa seninle bir gün bisiklet gezisine çıkmıştık. Orada taşa takılıp yere düşmüştüm. Sende hızla K.A.K caddesine gidip o eczaneden bana yara bandı almıştın. İşte o günü yeniden hatırla diye yaptım böyle bir şey. Beni ve eski günlerimizi hatırla diye. Şuan sen bunları izlerken ben ölü olacağım biliyorsun. Başka bir kayıtta görüşmek üzere..'
Has siktir. Ben nasıl unuturum böyle bir şeyi. Cd yi alıp sakladım. Aşağı indim. Babam gelmişti.
''Hoşgeldin baba!'' dedim ve sarıldım.
''Eee Boran nasılsın?'' dedi.
''İyi değilim baba.'' dedim. Beraber salona geçip oturduk.
''Anlat oğlum neden iyi değilsin.'' dedi.
''Baba ben çok yakın bir arkadaşımı kaybettim.'' dediğimde elini omzuma attı.
''Üzülme. O şuan güzel bir yerde.'' dedi. Ona sarıldım..
''Baba dışarı çıkabilir miyim?'' dediğimde kabul etti. Üzerime bir şey giyip , kulaklığım ile telefonumu alıp çıktım evden.
Bir şarkı açtım ve yürümeye başladım. Hayatımda bir zamanlar sevdiğim birini kaybetmiştim. Ne yaptığımı bilmeden , öldürdü kendini. Az ileride onun evini gördüm. Yavaşça oraya ilerledim. Cam açıktı , annesi ve babası birbirine sarılmış ağlıyordu. Onun odasına kaydı gözüm.
Eskiye Dönüş
Miray bugün beni evine davet etti. Bir an önce onun evinin orada olmam gerekirdi. Annesi ve babası evde değilmiş. Bisikletime atlayıp evinin önüne geldim. Kapıyı çaldım. Miray açtı kapıyı..
''Girsene.'' dedi. Gözümü ondan alamadım.
''Hey sana diyorum.'' dedi.
''Ha?'' dedim. Kolumdan tutup eve soktu.
''Odama geçelim.'' dedi. Beraber odasına geçtik.
''Şey bugün her zamanki gibi çok güzelsin.'' deyi verdim. Gülümsedi.
''Eee sen hangi derste kötüydün?'' dedi.
''Fransızca dersim çok kötü.'' dediğimde güldü. Beraber yatağına oturduk, bana Fransızca dersi verdi. Arada gülüşüyorduk.
Günümüz
Gözümden hafif bir yaş damla süzüldü. Arkamdan omzuma değen el ile kendime geldim. Genco idi.
''Senin ne işin var burada?'' diye sordu.
''Asıl senin ne işin var?'' dedim.
''Şey.. Öylesine geziniyordum.''
''Senin evin buraya uzak , bu nasıl bir gezinme ?'' dedim. Gözlerini benden kaçırıyordu. Öksürdü ve konuştu.
''Boşver zaten dönüyordum.'' dedi ve gitti. Eve döndüm odama çıktım.
Pınardan
Miray'a ben bu kadar kötü bir şey yapmış olamam. Ben onun ile gayet iyi idim. Bu mektupta yazanlar sahte , yalan. Tuğrul ile aynı şeyleri düşünüyorduk. Biz Miray'a kötü bir şey yapmamıştık. Tuğrul gelip sarıldı bana.
''Şşş sakin ol. Burada yazan her şey sahte.'' dedi ve boynumdan öptü.
''Daha bu değil , biraz daha gelecek bize mektup. Ve o zaman anlayacağız.''
''Aşkım gerçekten bunlara inanıyor musun?'' dedi gülerek. Başımla onayladım malesef.
''Sen ciddi misin?'' dedi.
Ben Miray'a kötü bir şey yapmak istememiştim..
Gencodan
Boran da mı bu işin içindeydi. Onun ne işi vardı orada. Yoksa ona da mı mektuplar geliyordu. Of delireceğim. Alt tarafı Miray'ın fotoraflarını çekiyordum. Başka bir niyetim yoktu o zamanlar. Evet ona kötü şeyler yaşattım. Ama onun böylecesine bir şey yapması. Bizi ölümüne suçlu göstermesi. Olmuyor!
Kubilaydan
Küçük fahişemiz beni her geçen gün korkutmaya çalışıyor. Tabii ben bu yazdığı mektuplara inanır korkar mıyım? Alt tarafı ona tecavüz etmiştim.. Unutması gerekirdi. Bide tek değilmişim benim gibiler de varmış. Ha siktirsin oradan.
Bilgisayar başına geçip oyunumu oynamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Kız | Başlangıç (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteYeni 18'ne basmışken evinde ölü olarak bulunuyor. Geri de bıraktığı mektupları , onun ölümüne sebep olan kişilerin evlerine bıraktırıyordu. *13 Reason Why hayranıyım bu nedenle ona benzeyen bir şey yaptım. --Acaba Miray'ın Hikayesi Ne? 18.10.2017 t...