| 7.bölüm|

82 7 0
                                    

Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladım. Etrafta yoğun hastane kokusu vardı ve o beyaz ışık yüzüme vuruyordu. Birkaç hemşire başımda konuşuyordu. Yavaşça doğruldum ve elimi başıma koydum.

''Beni kim getirdi buraya?'' bana ne olduğunu tabii ki de biliyorum o nedenle 'bana ne oldu?' sorusunu sormadım. Direk konuya giriş yaptım.

''Baygınmışsın yerde. Oradaki kişiler haber vermiş.'' dedi kızıl saçlı hemşire. Yerimden kalkmaya çalıştığımda beni durdurmaya çalıştı.

''Gidemezsin.'' dedi kızıl saçlı hemşire. Başıma ani ağrı girmesi ile iki elimle sıkıca bastırdım kafama. Dişlerimi birbirine bastırıyor, gözlerimi kısıyordum. Canım yanıyordu, çok.

''İyi misiniz?'' diye seslendi hemşire ama hiç cevap vermedim. Karanlıkta belirlenen Miray'a iyice bakıyordum. Bana iyi geliyordu.

''Miray..'' diye seslendim birçok kez. Bana doğru yaklaştı , elimi tuttu ve gülümsedi. Daha sonra hemen kayboldu. 

''Miray! Yine gitme ! Sensiz bırakma beni! MİRAY!'' diye bağırdığımda hızla gözlerimi açtım. 1 doktor ve o hemşire bana bakıyordu.

''Ne oldu bana?'' doktor elindeki rapora bakıp konuştu.

''Küçük bir travma geçirmişsin. Seni bugün hastanede tutacağız.'' dedi ve elindeki raporu bana gösterdi. Başımla onaylayıp uzandım.

***********************************

(Yarın)

''MİRAY!'' diye bağırarak uyandım. Derin derin nefes alıp veriyordum. Kızıl saçlı hemşire hemen yanıma geldi.

''Kim bu Miray sürekli ismini sayıklıyorsun.'' dedi ve elindeki suyu verdi. Suyu alıp diktim kafama. Sonra ona bakıp gülümsedim.

''Çok sevdiğim biriydi..''

''Eee ne oldu aldattı mı seni?'' dediğinde ona öyle bir baktım ki başını hemen eğip ''özür dilerim.'' dedi.

''Önemli değil. Keşke aldatsaydı diyorum..''

''Yoksa..''

''Öldü..'' dedim ve ayağa kalktım. Ceketimi giyip çıktım hastaneden. Miray keşke bana bunu yapmasaydın.. Bari sevmeseydim seni.. Ama çok seviyorum..  Her kelimem sen oldun. Şimdi şah damar kadar yakın olmak isterdim sana.. Ama sen yoksun.. Yoruldum.. Dayanamıyorum..

***************

Eve girdiğimde annem karşıma geçti ve çatık kaşlarını bana dikti.

''Neredeydin! Ve bu yüzünün hali ne böyle!'' ona bakmamak için o kadar çok çabalıyordum ki başaramadım. Yedim bir tokat.

''Seni merak ettim çok!'' 

''Üzgünüm..'' dedim ve ilerlemeye çalıştım ama başaramadım. 

''Üzgünsün ha? Ben burada nasıl oldum biliyor musun? Oğlum sana ne oldu?'' dedi ve yanaklarımı ovdu.

''Anne yapma!'' dedim. Gözlerimin içine bakarken yapamıyordum, hızlıca sarıldım ve ağlamaya başladım.

''İyi misin Boran? psikiyatri ' ye gitmek ister misin?'' dediğinde sarılmayı kestim ve gözyaşlarımı sildim. Kokusunu içime çektim ve bu fikri düşündüm.

''Olur annecim. Lütfen!'' dedim ve odama çıktım. Bilgisayar başına geçip eski dosyalarıma girdim. Hep Miray ile şeyler vardı bu dosyada. Kulaklığımı takıp bir videoyu açtım.

****(video)****

Miray gösterilir, arkasından bissürü erkek kahkaha sesi gelir. Birkaç erkek Mirayı ittirir. Miray yere düşer ve altı gözükür. Tuğrul belirir ve onu yerden kaldırır. Kaldırdıktan sonra Miray'ın poposunu tutar sıkar, miray bağırır ama gülmeye başlar ve elini silah işareti yapıp üfler.

''Bundan iyi iş olur!'' diye bağırır Kubilay.

''Yeter yapmayın!'' diye bağırır Miray. Pınar gözükür , iki yapar parmağını ve dilini çıkarır. Tekrar miray'a döner. 

''Ne söylemek istersin okula miray=?'' der Kubilay.

''ALLAH BELANIZI VERSİN!'' der Miray ve kubilay'a vurmaya başlar. O sıra telefon yere düşer. Kubilay sinirlenir ve Miray'a bir tane geçirir. O sırada bunları Tuğrul çekiyordur arada kendini gösteriyor dil çıkarıyordur.

***(bitti)***

Video bitince anladım ki Miray hiç mutlu olamamış bence. Bunları ben de yaşasam bende öldürürdüm kendimi. Bir diğer videoya geçtim.

****(video)****

Uzaktan çekiliyordur, Miray gözükür ve yanında Boran vardır. Beraber gülüyorlardır ve arkadan Tuğrul'un kahkaha sesleri duyulur. Onlara yaklaşır ve yakından yüzlerini çeker. Boran yüzünü kapamaya çalışır. Miray ise tuğrul'a saydırıyordur.

''Siktir git şuradan Tuğrul!'' ve buna benzer şeyler. Boran dayanamaz ve kameraya vurur. Kamere yere düşünce bağırışma sesleri duyulur sadece.

''Aptal Boran!'' diye bağırır Tuğrul.

''Yeter amına koyayım.'' diye küfür basar Boran.

''Bak bizim ineğin içinden ne çıktı.'' diye alay dalgası olur Boran Tuğrul'a.

''Ben inek değilim.'' diye bağırır Boran. O sırada yumruk atılır ve biri yere düşer tam da kameranın oraya. Sonra Tuğrul kamerayı alır ve Boran'ı çeker çünkü boran'a yumruk atılmıştır ve o yerdedir. Miray başında ona bakıyordur.

''Aşıklar!!'' diye bağırır ve video biter.

**(bitti)**

Gözümden akan yaşları tutamadım , saldım. Rahatlatıyordu artık gözyaşlarım beni. Hem de çok.

Ölü Kız | Başlangıç (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin