Stau pe pervazul geamului si privesc oameni cum se ascund de ploaie. Probabil merg la casele lor luându-si copiii în brațe spunându-le că le-a fost dor de ei și că îi iubesc.
La mine nu se întâmplă așa. Viața mea s-a schimbat cu mult timp în urmă, de când tata a decis să plece fără să dea vreo explicație și am rămas cu mama care s-a transformat într-un monstru cu noi.
Dar asta se întâmplă dacă esti dependentă de alcool si droguri. Aud cum ușa casei se trântește semn ca a venit nervoasă acasă Intră la mine in cameră și se uită încruntată la mine . Ce-am mai facut acum?
- Ar trebui sa te apuci de curățenie, deseară vine cineva la mine. Se încruntă când vede că mă uit cu silă la ea.
-Mama, tu mi-ai spus sa nu intru în camera ta. Spun cu frică in glas . Da, mi-e frică de ea. De mică ma punea sa fac curat, sa spăl, să fac mâncare, si tot timpul luam bătaie pentru că niciodata nu le făceam cum trebuie chiar daca nu stiam sa fac mâncare ma chinuiam nu imi lăsam fratii nemâncați. Am doi frați iar doar pe ei îi mai consider familia mea, niciodată nu i-am lăsat baltă. Mâna mamei în parul meu m-a facut să mă trezesc. Gem de durere lacrimile mele își făceau apariția.
- Acum îți spun sa mergi sa faci curat! Am o treaba de facut. Spune mama printre dinți aruncându-mă pe podea plecând din camera trântind ușa de la intrare semn ca a plecat din nou. Eu raman pe podea lacrimile curcând .
- La dracu cu tre... nu termin de zis că fratele meu mai mic intra in camera. Imi sterg lacrimile cu podul palmei și zâmbesc fals.
- Anja, ce cauti pe jos? Spune venind langa mine. Zâmbesc. Fratele meu mai mic e foarte dragut . La abia 10 ani ai săi stie foarte multe. Știe ca mama ma bate des. Stie ca nu ma iubeste. Dar pe mine a inceput sa nu ma mai intereseze aceste lucruri. Mă dor da , dar m-am obisnuit cu ideea asta.
- Nimic, m-am împiedicat de scau Mint, iar, el rade. Râsul lui ma face fericită.
- Dar am auzit-o pe mama țipând. De ce? Pentru că mama e un monstru. Se uită la mine încruntat.
- A țipat? Îl intreb, iar el dă aprobator din cap. Cand? Întreb din nou dar el se uită serios la mine.
- Anja, pe mine nu mă minți. Spune serios iar pe mine mă pufnește râsul. Nu vreau sa îl mint dar trebuie.
- Uite Kristof, oricât de mult aș vrea sa iti dau explicații trebuie sa imi termin treaba acasă. Mai am o oră si mă duc la lucru. Il sărut pe frunte si ies din camera mea.
Intru in camera mamei care e întunecată si dezordonată. În fiecare seara aduce pe cineva aici sa o satisfacă. Nu prea stiu ce înseamna cuvantul ăla pentru ea. Dar știu cat de dureros se simte să auzi in fiecare seară gemetele ei. Trag ferestrele deschizând geamul aerisându-se. Fac patul, iau gunoaiele scârboase de pe jos, si hainele ducându-le la gunoi respectiv in cosul cu rufe. Camera ei acum e imaculată. Ies ducându-mă la fratele meu mai mic .
-Kristof, am întârziat. Plec acum, așteaptă-l pe Nik până vine, bine? În caz ca vine mama sa nu o superi sa îți facă ceva. Îi spun, îl sărut pe obraz așteptând să răspundă.
- Bine Anja, spune si ma îmbrățișează. Îl mai sărut odata pe obraz și ies din camera. Fix atunci intra fratele meu mai mare Nik.
Nik e un băiat înalt, arătos, iubitor și din câte am înțeles multe fete ar vrea să aibă parte de el. Dar nu e foarte vorbăreț și e secretos. Este singura persoană in care am încredere. Îi spun tot si el la fel mie, sper asta. De fiecare dată când se ceartă cu mama pleaca de acasă. Probabil își face de cap cu cate o blondă sau brunetă. Urăsc să il văd nervos. E singurul băiat cu care vorbesc, singurul care mă iubește cu adevărat, el și Kristof.
- Anja, unde pleci? Se uită curios la mine, oftez. Îl îmbrățișez scurt.
-Trebuie să plec la serviciu , deja am întârziat. Plus nu vreau să vină mama acasă sa caute prin lucruri să mă plesnească sau sa ma prindă de păr sau alte lucruri care o fac fericită. Se uită supărat la mine, sigur are ceva dar nu am timp acum să vorbesc cu el, mă sărută pe frunte. Plec din casă repede.
Ies din bloc uitând umbrela. Am fugit până la casa prietenei mele. Bat la ușă si o vad cum deschide usa cu ochii in telefon.
- Bună Joe! Nu, nu am timp de tine o astept pe Anja poți te rog sa revii mâine? Joe e cel mai bun prieten al iubitului ei, tot timpul vine la ea să vadă dacă e bine. Stă cu ochii în telefon vorbind cu mine. Imi dau ochii peste cap si incep sa râd.
-Bună, Conny! Se sperie de mine țipând, își trântește telefonul pe jos. Se încruntă la mine si ma bagă in casă cu forța.
-Avem multe de vorbit, vino! Spune tărându-mă la ea in camera, care seamănă cu un întreg penthause. Îmi întinde telefonul arătându-mi un băiat. Era frumos ochii erau de un caprui aproape negru culoarea mea preferată, parul de un castaniu cu șuvițe blonde probabil facute de la soare. Ma trezesc observând ca ma holbez.
-Cine e asta Conny ? O întreb, ea zâmbind.
-Nu-i așa că e frumos ? Mă întreabă, eu rânjind, înghițând în sec .
-Nu îmi spune ca te-ai despărțit de Eliot pentru el? Spun curioasă și nu pentru că băiatul pe care mi l-a arătat e frumos ci pentru că îi iubesc iubitul.
Da, știu sună cumplit de auzit una ca asta, dar sunt îndrăgostită până peste cap de prietenul celei mai bune prietene, și asta încă multă vreme.
- Nu prostuto, băiatul ăsta e pentru tine. Mă uit la ea mirată, izbucnind în râs pentru a nu-mi vedea lacrimile.
-Nu, nu, nu știi bine ce e in familia mea. Băiatul asta nici macar nu ar vrea sa mă vadă. Te rog, Conny, las-o baltq nu vreau băieți in viața mea după ce se întâmplă in familia mea. Plus de asta, iubesc pe cineva.. Știi bine ca nu vreau sa mă îndrăgostesc. Stii foarte bine cum e mama, nu?
-Dar, Anja ... o opresc punandu-i degetul la gură ea încruntându-se.
-Lasă darurile, am treabă acum. Mă duc sa îți fac un ceai. O sărut pe frunte vrând sa spuna ceva dar am ieșit din cameră.
Ies din cameră coborând in bucătărie văzând-o pe doamna Brauer. Așa e Conny e de origine nemțoaică si e una dintre cele mai bogate famili din Oxford . E o familie modesta cu multe secrete din trecut dar eu le știu pe toate. Presupun!
- Bună ziua, doamna Brauer! Spun politicos iar ea zâmbește.
-Buna Anja, cum a fost ziua ta ? Spune uitându-se dupa vânatăi. Ea și Conny știu ce îmi face mama de aceea mă ajută oferindu-mi acest job și câteodată și un loc unde pot dormi.
- Astăzi a fost în regula. Spun rânjind fals.
- Anjia, nu știu cum suporți tu toate astea, dar eu draga mea o sa iau o decizie.
Cand aud chestiile astea scap apa fierbinte pe mana mea. Bufnesc de durere iar ea se uita speriată la mine.
La dracu cu atenția ta, Anja!
CITEȘTI
Black Is The New Pink
FantasyAnja Bennet (Laura Marano) 16 ani, mereu sinceră, blândă, iubitoare cu un suflet mare dar totuși bătută atat de des de mama ei alcoolică. Ajunge adoptată de un om de afaceri cunoscut in toata lumea. Fără să vrea ajunge să se îndrăgostească de fiul...