Capitolul 13

232 13 2
                                    

Îmi iau rămas bun de la Ana urcând în mașina lui Leon, mă uit la Kai care îmi face cu ochiul, eu zâmbind instant lăsând capul în pământ. Leon vorbește cu Ana, se uită amândoi la mine, eu zâmbindu-le, se întorc înapoi la conversație apoi Leon își sărută bunica pe ambii obraji și vine în mașină.

-Ce ați vorbit voi acolo? Spun dintr-o dată spărgând liniștea, dar Leon privește în față nebăgând în seamă ce spun eu. Mă uit la el dar primesc din partea lui este un zâmbet de milioane, îmi măresc ochii apoi îmi întorc privirea spre drum bosumflându-mă, atunci, el, izbucnește în râs ciufulindu-mi părul.

-Tu! Știi că nu e frumos să ciufulești părul cuiva? Spun luând din nou postura recentă punându-mi mâinile în sân.

-Anja, eu ciufulesc părul multor fete, dar nu în acest fel. Ochii mei se măresc la auzul acestei fraze, dau să spun ceva dar Leon face o curbă bruscă speriându-mă. Plus, tu ești așa drăgălașă, n-ai cum să te abții! Spune prinzându-mi obrazul cu două din degetele sale fine.

-Câteodată chiar nu imi dau seama care dintre noi e copilul. Spun strâmbând din nas după ce Leon îmi dă drumul obrazului care a scapat nelovit. Bufnește într-un râs necontrolabil și atât de colorat încât mă cuprinde și pe mine.

După ce am ajuns la acel lac, care e destul de mare pentru unul, Leon rezervă camere la Motelul care nu arată deloc rău.

Kai vine lângă mine făcând semn pentru a mă uita către intrarea în Motel, Diana vine cu cele două fete țopăind de colo până colo, tipa roșcată și înaltă e una dintre tipele de treaba, cu cea blondă n-am ajuns să vorbesc încă. Sentimentul de greață își face apariția când ea îi sare în brațele lui Leon sărutându-l peste tot. Acest sentiment își face apariția și nu știu de ce, am acceptat faptul că eu și Leon suntem prieteni.

*Flashback*

-Am nevoie de tine, Anja! Mă uit la Leon surprinsă fața mea devenind roșie iar pielea mea făcându-se de găină.

-Poftim? Spun plină de emoții.

-Am nevoie să știu că ești lângă mine. De când ai apărut tu m-am schimbat. Nu eram așa calm, mi-am dat seama ca nu fac bine ce fac. Așa că Anja, lasa-mă să-ți fiu prieten și frate mai mare.

Lacrimile își fac apariția dar nu le las să cadă. Dacă accept nu mai pot visa la mine și Leon ca fiind împreună. Nici așa nu e permis să visez, Leon e un băiat care își permite orice la fiecare minut, plus că el are deja pe cineva pe care iubește nu mă pot băga eu în asta. Dar dacă accept îl pot avea lângă mine.

Dau aprobator din cap, Leon venind să mă sărute. Îl opresc ferindu-mi fața.

-Frații nu se sărută, Leon.

Leon mai vrea să spună ceva dar plec înainte ca lacrima să cadă și să o vadă el.

*End Flashback*

Merg tăcută amintindu-mi discuția asta până ajungem pe așa zisa plajă în care majoritatea oamenilor se uită ciudat la mine. Leon și Diana vorbesc în română, Kai înțelege totul și se strâmbă la unele cuvinte. Ne punem păturile undeva retras la umbră așezându-ne.

- Ce zic? Îl întreb curioasă. Kai își întoarce privirea către mine evitând să răspundă.

-Nimic interesant. Vi în apă? Spune ridicându-se.

Black Is The New Pink Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum