*Anja povestește*Diana mai era cu încă doua fete, însă nu erau ca ea. Una dintre ele era roșcată, înaltă, slabă, zâmbitoare și răutăcioasă cealaltă era blondă cu niște ochii albastri superbi, mică de înălțime, pare prostuță și niște forme foarte arcuite. Un trio impecabil, ce să zic.
Ochii mei erau ațintiți asupra telefonului așteptând mesajele de la cei doi îndrăgostiți și Nik.
*Conversația prin mesaje*
Nik: nu știu ce să zic, Anja, e frumos pe acolo dar, să nu ai încredere în idioți ăia doi. Îi cunosc destul de bine încât să știu că sunt niște nenorociți.
Eu: îi cunoști? Cum adică îi cunoști? Tu îi cunoști, sunteți prieteni!? Când lipseai 3-4 săptămâni veneai aici nu? Mă lăsai acolo cu mama, cu Kristof care era prea mic și veneai să te distrezi. De aia îți era frică de Colton în seara în care a venit după mine, de ce nu mi-ai zis nimic!? Știi ce? Nu-mi răspunde, am altceva de făcut, pa!
Nik: Anja, ascultă puțin...
* Conversație prin mesaje*
Mă uit din nou la ecranul care se umple cu mesajele de la Nik și câteva de la Eliot. Mă uit urât la Leon luându-mi paharul plin cu fresh de portocale și ies pe terasa cafenelei. Văd o fată plinuță că se apropie de mine dar nu prea dau importanță pentru că probabil doar se va holba.
-Scuze, e liber aici? Fata plinuță începe să vorbească cu mine, ceea ce mă face să îmi apară un zâmbet pe față. Nu înțeleg ce zice dar, dau din cap.
-Scuze nu vorbesc limba română. Spun eu cu zâmbetul pe buze.
-Îmi pare rău! Nu am știut asta, am întrebat dacă e ocupat locul. Eu sunt Jo, încântată! Fata vorbește foarte fluent limba engleză, față de cele 3 zâne de lângă Leon. Rapiditatea ei e amețitoare, se tot uită după cineva.
-Sigur, eu sunt Anja, încântată! Spun întinzând mâna către ea, o apucă repede punându-se lângă mine.
-Ești bine? Pe cine cauți? Fata se uită cu rapiditate și în cafenea dându-și ochii peste cap când le vede pe cele trei sticloase.
-Sper să nu apa... și a apărut! Jo mârâie lăsându-și capul pe masă. Mă uit în direcția în care s-a uitat și ea. Văd un roșcovan îmbrăcat ciudat, cu părul ciufulit și pistruiat.
"Aici erai! De ce ai plecat așa?" Se uită la ea gesticulând apoi la mine. "Oh! bună, eu sunt Antonio, iar tu ești?" Îmi întinde mâna așteptând sa fac și eu la fel.
"N-o să te bage în seamă, idiotule!" Spune Jo repede, dialogul lor e unul amuzant, par că se ceartă, dar o fac într-un mod amuzant.
"De ce nu? E mută, surdă? Să știi că le știu simbolurile!" Țipă băiatul către ea, începe să facă tot felul de semne.
"Nu e sur... oh, de ce imi bat capul cu tine!" Jo își masează tâmplele, dialogul lor mi se pare amuzant chiar dacă nu înțeleg nimic. "Nu vorbește româna, Tonio! Nu știe limba noastră."
Băiatul dă din cap în semn că a înțeles așezându-se lângă mine. Se uită foarte atent la mine, se apropie de mine și începe să îmi inspire parfumul.
-Semeni așa mult cu ...
-Antonio! Il întrerupe Jo.
-....Mela. Își continuă băiatul idea. Mă uit întrebător la el așteptând mai multe informații.
-Cine e Mela? Întreb dintr-o dată, vrând mai multe explicații, pentru că în ultimele săptămâni toata lumea zice că semăn cu această Mela.
CITEȘTI
Black Is The New Pink
FantasyAnja Bennet (Laura Marano) 16 ani, mereu sinceră, blândă, iubitoare cu un suflet mare dar totuși bătută atat de des de mama ei alcoolică. Ajunge adoptată de un om de afaceri cunoscut in toata lumea. Fără să vrea ajunge să se îndrăgostească de fiul...