111

32 6 2
                                    


« Δεν είμαι ο τύπος ανθρώπου που ερωτεύεται κάποιος.»

Τα καστανά μου μάτια μετατράπηκαν σε ένα επικίνδυνο μαύρο και η φωνή μου ένας απαλός ψίθυρος καθώς διασχίζαμε τους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

« Εγώ...Εγώ φοράω συνεχώς αθλητικά και αδειάζω τις σκέψεις μου σε μια κόλλα χαρτί.

Κυκλοφορώ με σκισμένα τζιν και γαμώτο δεν γουστάρω εκείνες τις βλακώδες συζητήσεις δίχως βάθος.

Προτιμώ χαλαρά βραδάκια στην Νέα Παραλία με μια μπύρα στο χέρι και ένα τσιγάρο να κρέμεται από τα χείλη μου και να παρατηρώ τα αστέρια που στολίζουν τον καθαρό ουρανό.

Συνήθως θα με συναντήσεις με τα ακουστικά στα αυτιά αγνοώντας την μάζα ή κόβοντας βόλτες με την παρέα μου στους διαδρόμους της Φιλοσοφικής Σχολής.

Δεν είμαι ο τύπος ανθρώπου που ερωτεύεται κάποιος με πιάνεις;

Δεν διαθέτω ένα χαμόγελο που φωτίζει τον χώρο.

Δεν έχω την παραμικρή αίσθηση χιουμορ.

Έτσι μου λένε τουλάχιστον.

Είμαι βιβλιοφάγος και γνωρίζω τα πάντα για τον υπέροχο κόσμο του Harry Potter.

Λατρεύω την ποίηση και τις καλές κωμωδίες.

Αγαπάω να είμαι ο λόγος για το γέλιο κάποιου αλλά το δικό μου γέλιο...

Θεέ μου είναι τόσο ενοχλητικό...

Είμαι επαναστάτρια και δεν γουσταρώ τα στερεότυπα και τους άγραφους κανόνες της κοινωνίας.

Απεχθάνομαι την ψευτιά και την υποκρισία.

Μια κούπα ζεστή σοκολάτα μου κάνει συντροφιά τα Σαββατόβραδα και σε κάθε πρωινό μάθημα θα με βρεις να επεξεργάζομαι το τεράστιο αμφιθέατρό.

Θεωρώ πως τα τατουαζ στο σώμα ενός ανθρώπου αντανακλούν την προσωπικότητα του.

Και στα μουσεία που επισκέφτομαι άνα τακτά χρονικά διαστήματα δεν αντικρύζω μόνο τα εκθέματα αλλά και τα άτομα που με περιτριγυρίζουν.

Γιατί είμαι της απόψεως πως η πραγματική τέχνη βρίσκεται στα αληθινά χαμόγελα και στις ερωτευμένες ματιές.

Εγώ...

Γαμώτο αγαπάω με όλο μου το είναι αλλά ποτέ δεν είναι αρκετό.

Δεν είμαι σαν εκείνους φίλε.

Δεν ξεχωρίζω από την μάζα.

Δεν ήμουν ποτέ κάτι το ιδιαίτερο.

Για κανέναν.

Αυτό είναι το πρόβλημα.»

Εκείνη γέλασε μόνο και πήρε μια βαθιά τζούρα από το τσιγάρο της.

« Όχι.» ψιθύρησε και ένιωσα τον κρύο αέρα να γαργαλάει απαλά τον λαιμό μου.

« Εσύ είσαι ο τύπος ανθρώπου που παντρεύεται κάποιος.»

Ιθάκη Où les histoires vivent. Découvrez maintenant