Televizyon ile Kitle Kontrolü

25 5 0
                                    

Yeni Dünya Düzeninin temelleri atılırken, insanların bu düzene karşı aydınlanmalarının önüne yıllarca geçildi. Ya da düşünen eleştiren insanların toplum içinde ortaya çıkmasını engellediler ve halen de engellemeye devam ediyorlar.

Göze batan herkesi bir bir ortadan kaldırdılar. Çünkü illuminati, eleştiren insanların yetişmesinden korkuyor. Bu onların sonu demek. Tüm insanlığı istedikleri şekilde yönlendirebilmeleri gerek. Bu yüzden de kitleleri kontrol ederler. Bu işi yaparken dikkat çekmezler. Çünkü elimizdeki şeyleri bize karşı kullanmasını çok iyi biliyorlar.

Kitleleri kontrol etmenin en etkili olaylarından biri o toplumun medyasına saldırmaktır. Eğer siz medyaya sahip iseniz kitlelere istediğiniz şeyi izlettirebilirsiniz. Bu yüzden günümüzde TV çok zararlıdır. Televizyon bir toplumun ahlak yapısını bütünden değişitrme yeteneğine sahiptir.

Mesela siz eğer bir kitlenin yaşam tarzı olarak sağlıklı inançlı ve düzenli bir toplum oluşmasını istiyorsanız o toplumun medyasına etki etmeyi bırakmalısınız ve doğru işlemesini sağlamalısınız.

Ama eğer tam tersi hareket eder iseniz, tüm toplum günümüzdeki gibi bozulur. İşte bu yüzden tarih boyunca bu tür örgütler bu yollarla kitleleri kontrol etmek istemiştir.Şimdi televizyonun zararlarına geçelim;

Televizyon ile kitle kontrolü çok farklı bir olaydır. Eğer siz televizyonu kullanmak istiyorsanız, öncelikle insanların bu konuda habersiz bir şekilde istediğiniz düşünceleri bilinçaltına yüklemelisiniz.

Dünya'nın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin