UZAYLILAR

72 7 0
                                    

Tabii ki de gerçekler! İşte komplo teorisiymiş bilmem neymiş... Dotoğrafların çoğu dublaj olabilir. Ya da saçma kanıtlarla üstünü kapatırlar... Ama gerçekler.

   Çoğumuz filmlerde görürüz ya, yeşil, siyah gözlü uzaylılar... Aslında onlar gerçek olan bir uzaylı türünden kopyalanmış bir uzaylı. Gerçekte, onca uzaylı tahmini arasında böyle bir tahminin gerçek tutması çok saçma olurdu zaten.

    Rosswell olayından beri uzaylıların gerçekte dünyamızı ziyaret ettiği düşünülüyordu, fakat Mısır döneminden beri bizi izliyorlardı. Hatta belirli bir döneme kadar kendilerini firavun olarak tanıtıp bizi yönetmişlerdir. (Reptirilanlar)

   Rosswell'de çekilen fotoğrafı sahte diye yorumlayanlar da var. Şöye açıklayayım:

} O zamanlar montaj yoktu ve fotoğrafı da değiştiremezdiler.

} Fotoğraftaki cismin bir meteoroloji balonu olduğu saçmalığı açıklandı.( Ben gazoz makinesi sandım ilk başta 😜)

} Bilinen yaklaşık 30 tür var. Ve dünyanın en ücra köşelerinde bile bulunuyorlar. ( İlçleler, semtler, büyük şehirler)

} İlluminati bile onların varlığını biliyor ve onlardan korkuyor. Çünkü çoğu türün teknolojisi bizden çok daha iyi ve birçok tür sayısız gezegeni kolonileştirdiğinden bazılarının nüfûsu 40 trilyon civarında

} Bir tür hakkında araştırma yapmak için çoğunu öldürdüğümüz için soyumuzu tüketmeye geliyorlar. Bazı türler ise dost canlısı ve bize zarar vermiyorlar. Sadece araştırmaları için buradalar.

} Yakın zamanda ölme ihtimalimiz yüksek, yani en azından bir 30 -100 yıl. Yapabildiğiniz kadar herkese iyilik yapın.(☺) Ya sizi öldurecekler ya da eskiden İngiltere ve çoğu avrupa devletinin yaptığı gibi sömürgeleri olacağız.

    ONLAR GERÇEKLER. HİÇBİR YALAN ONLARIN ER YA DA GEÇ GERÇEKTEN VAR OLDUKLARINI BİLMEMİZİ ENGELLEMİYOR.

ABD VE NASA HERKESE YALAN SÖYLEDİ.

Dünya'nın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin