Sübliminal Mesaj

21 6 0
                                    

İyi de televizyonda bilinçaltına nasıl hükmedilecek diyecek olursanız; Bu iş için sübliminal mesajlar ve 25. kare tekniği türünden yöntemler ön plana çıkıyor.

Eğer insanların sevdiği şeyleri onlara karşı kullanırsanız kontrolünüzün etkisi daha da artar. Öreneğin; bütün çocoklar (ve bazı çocuksu büyuükler) çizgi film izler. Siz hiç çocuğunuzun  kötü adamların bütüymesini ister misiniz? Ya da çocuğunuz büyüyünce katil sapık bir insan olsun.

İşte çizgi filmlerin amacı budur. Çocuklarımızı daha küçük yaşta kendi düzenlerine alıştırmak. Hem çocuğun daha eleştirme gibi bir şansı yok. Yani ilk gördüğü şeyleri neden böyle diye tartmaz kafasında. Zaten şu an piyasada en çok Subliminal mesajın çizgi filmlerde verilmesi tesadüf değildir.

Televizyonda kitle kontrolünün bir diğer ayağı haber kanalları. Çoğu yalan haberler sunar.

Bu düzen size verdikleri şeylerle sizi avutur. Yani eğer eleştiren bir insan değilseniz, size verilenlerle avunursunuz. Ve daha iyisini istemezsiniz. Düşünün her akşam TV'yi açtığınızda hep kötü haberler yayınlanıyor ve kendinizi onların yerine koyuyorsunuz. Empati güzel şeydir ama düşünün neden sürekli olaylar böyle abartılarak veriliyor...

Amaç şu: Onların kötü halini gördükten sonra kendi durumunuzdan tatmin oluyorsunuz ve haliyle daha iyi bir hayat isteme durumunuz olmuyor. Bu psikolojiktir.

Onlar önce medyayı satın alır ve sonra o medyayla satın aldıkları kişileri oynatırlar (Disney Channel, Fox, CNN,CNBC-E vb.) Ve size istedikleri şeyi izletirler. Mesela istemedikleri bir politikacıyı TV'de kötü gösterir ve siz de onu kötü biri diye görürsünüz. Sonra o politikacı düşürülür ve kendi kuklalarıyla sizi yönetirler. Olaylar çok basit işler ve siz hiçbir şeyin farkında olmazsınız. Böylece seçimleri, politikayı, iradeyi ve sorgulama yetisini kendi yönetimleri altına alırlar.

Yani, izlerken kimse size bir şey demedi ya da fikrinden bahsetmedi ve bir şeyler empoze etmeye çalışmadı size. Ama siz izlerken karşıdaki kişini kötü olduğu fikrine vardınız ve seçimlerde ona oy vermediniz. TV'de size iyi gibi gösterilen politikacıya oy verdiniz. Bakın olaylar sürekli sizin elinizle işledi. Ama yanlış şeyler oldu.

Sonuç olarak anlatmak istediğimiz şey, illuminati örgütü sürekli sizi kontrol etmeye çalışır ve yeni nesli istedikleri şekilde yetiştirirler. Amaçarı yenidünya düzenini hayatımızın her yerine yerleştirmek. Bu yüzden medyayı kontrol etmek zorundadırlar.

Alıntıdır.

Arkadaşlar, bu alıntı olmasına rağmen kitaptan cümle cümle ellerimle yazım lütfen beğendiyseniz oylayın. Ve bu konu çok önemli olabildiğince herkesle paylaşıp duyarlı olalım ki geleceğimiz bizim için daha iyi olsun.

Dünya'nın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin