Nikola Tesla 3

35 8 3
                                    

Not: Bu adam tanınmayan en mükemmel bilim adamıdır.

  Nikola Tesla'nın icat ettiği şeyler arasında uzaktan kumandayı, büyük bir tankın içine su doldurup üstüne oyuncak gemi koyup onu dokunmadan hareket ettirdiğinde toplanan insanlar bunu beyin gücüyle yaptığını sanmıştı.

  Ford otomobillerinin kurucusu Henry Ford'un, arabalarına koyduğu içten yanmalı motorun çok büyük olduğunu iddia eden Nikola Tesla, Henry'ye günümüzün içten yanmalı motorlarının boyutunda motor getirince, Henry, motorun patentini kendi almıştır.

   Nikola Tesla, ölmeden önce bitiremediği UFO projesine el koyulup, üretimi yapılmıştı. Prototipin çalışmadığı iddia edilmişti. Belki de bütün bu UFO kayıtları Nikola Tesla'nın bir dehasının ürünüdür.

   Edison, yaptığı ama çalışmayan elektrik ampulünün sıkıntısını bulup tamir etmesi için Nikola'yı çağırmıştı. Ona sorunu çözerse, büyük miktarda para vereceğini söylemişti. Nikola, sorunu çözdüğü zaman Edison Nikola'yı kovdu, parasını vermedi ve patenti kendine aldı. Fakat Edisonun ampulü daha yeni yeni yaygınlaşırken Nikola Tesla, evinde FLORESAN LAMBAYLA çalışıyordu. (Daha doğrusu ilkel bir prototiple) Üstelik bedava elektrik yayabilecek bir icat yapmıştı ve bunu tam üretecekti ki elektrik firmaları para kaybedeceklerinden bu projeyi kötülediler ve amaçlarına ulaştılar. Üstelik yaptığı kablosuz uydu sinyali aygıtıyla uzaydan sinyaller aldığını iddia etmiş ve aptal olarak nitelendirilmiştir.

   Nikola, yokluk içinde yaşamış bir Süper mucitti. Eğer kendisi benimsenip tanınsaydı, belki de teknolojimiz bir yüzyıl ileride olurdu.

    Kendi emeğimle yazdım, vote leri eksik etmeyelim lütfen.
Fotoğraf-Aciklama bolumleri ekleyecegim.

Dünya'nın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin