Evet ikinci bölümde geldi iyi okumalar.... Yavaşça yatağın boş olan kısmına uzandım. Ona doğru dönmeye korkuyorum ürkütücü bir havası vardı. Son kez ona baktım. Oda bana bakıp bana arkasını döndü bende yatakta biraz daha kayıp ondan uzaklaştım. Gözlerimi kapattım ve ışıklar kapandı.
⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️
Sabah herhangi bir ses ile uyanmadım. Bu tuhaf hissettirdi. Gözlerimi yavaşça araladım. Yatağın yanı boştu. Kulağıma su sesi ilişti. Gözlerim iri bir şekilde açıldı başımı kaldırdığımda
Onu gördüm duş alıyordu ve çıplaktı. Başımı tekrar yastıga koydum. Bir dakika ÇIPLAK MI? Çıglık atarak yataktan kalktım ve gözlerimi kapatıp ona sırtımı döndüm. "Siktir" kulağıma ilişen küfür ile kırmızı olan yüzüm. Mor tonlarına geçiş yaptı. Birkaç saniye geçmemişti ki onun sesini duydum.
"Dön!" Yerimde sıçradım. Arkamı döndüğümde gözlerine baktım. Korkudan arkamda ki duvara dayanıp güç aldım. Gözlerinin halkası kırmızı etrafı simsiyahtı.
Göz altlarında siyah damarlar çıkmıştı. Yavaş yavaş bana yaklaştı. Gözlerine baktı ve sonra bir anda önümde belirdi. Daha önce hiç bir vampir in bu kadar hızlı olduklarına şait olmamıştım.Normalde vampirler ne kadar hızlarını kullanırlarsa kullansınlar onları takip edebilirdik. Kafasını kulağıma doğru yaklaştırdı ve nefesi kulağıma çarpacak şekilde konuştu. "Ne oldu korkuyor musun yoksa " sesindeki alayı küçük çocuk bile anlardı. Korkmuyor değilim ama bunu ona gösterecekte değilim. Bir dakika ben... Ben ona karşı mı geliyorum. İyide benim. İradem.. kaşlarım havalandı. Bugün serum vermemişlerdi bize. Yüzümde aptal bir gülümseme oldu. Bu onu daha fazla kızdırmış olacak ki boğazıma yapıştı. "Bekle dur!! Bek-le" "sen beni mi sınıyorsun LAN!!" Nefes alayormıyordum. Boğazımdaki ellerden kurtulmak için ne kadar çığlık atabilirsem o kadar güçlü çığlık attım. Elini boğazımdan çekip kulaklarını kapattı. Ellerimi ileriye doğru iterek sesimi ona doğru yönlendirdim. Hızla duvara çarptı. Yavaşça susup ses dalgasını ellerimdem serbest bıraktım. Ona baktığımda ellerini kulaklarından yavaşça çekip doğruldu. Ellerinde ve kulaklarında kanlar vardı. Bana baktı ve vampir dişlerini ortaya çıkardı. Bu sırada kapıdan ses geldi ve demir kapı hızla açıldı. İçeriye kurtboğan ve mine çiçeği karışık bir bomba attılar. Ardından da gaz bombası. Onun durumu benden daha kötü idi.
Hemen açık kapıdan dışarı çıktım. Sağ ve solda iki adam vardı bana ilk yaklaşanın üzerine doğru koşup bacaklarımla boğazına sarıldım. Onu aşağı çekip yere düşürdüm. Arkamı dönüp elektrikli. Jopla bana yaklaşan adama baktım. Tam bana dokunacak sırada çığlık atıp ona odaklandım. Kilometrelerce geriye doğru gitti. Ve bu sırada. Koridorda daki tüm ışıklar patladı ve karanlığa gömüldü. Bu sırada arkadan bedenime verilen elektrik ile nefesim kesildi ve dizlerimin üzerine çöktüm. Adam telsizi almıştı ki o gelip adamı duvara fırlattı. Olabildiğince hızlı bir şekilde yerimden kalkıp koşmaya başladım. O vampir hızını kullanıp gitmişti. Zaten beni beklemesini isteyemezdim. Koridorun sonuna yaklaşırken siren sesi çalmaya başladı. Kapıdan son anda çıktım. Arakamdan kapı otomatik olarak kitlenmişti. Önümde 2 metre kas yığını bir adam duruyordu. Tam çığlık atacaktım ki arkadan bir adam gelip ağzımı kapattı. Karşımdaki adamda zaman kaybetmeden boğazıma bir iğne batırdı. Gücüm gittikçe azaldı ve dizlerimin üzerine çöktüm karşımdaki adama bakıp "neden" dedim sonra bilincimi kaybettim. Ve sert bir şekilde başımı yere vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEYLER : Diriliş
Science Fiction.... Bir insanın iradesini çalarsanız ne olur. Peki yıllarca iradesiz bir şekilde yaşadıktan sonra size irademiz geri iade edilse... Peki ya dünyadaki en tehlikeli canlısı olsanız ilk işiniz ne olur.. Bunu sana yapanlardan İNTİKAM alır mısın? Yo...