1. BÖLÜM

74 4 0
                                    

İlk bölüm geldi iyi okumalar ilk bölümler biraz sık gelecek sonradan belirlediğim sınırlara göre bölüm atacağım iyi okumalar
Öpüldünüz.....

Gözlerim açılmamak için benimle savaş veriyor fakat kalkmalıyım. Uyumak yasak. Gözlerimi yavaşça açıp etrafı kolacan ettim. Odada yattığım yataktan başka birşey yoktu. Duvarlar beyaz delikli idi. Birkaç dakika sonra demir kapı açıldı.  ilk önce ayaklarımı sarkırttım yatağımdan sonra yavaşça kalkıp demir kapıdan dışarı çıkıp sağa doğru döndüm. Koridorda benim gibi kızlar giriyor hiçbirimiz birbirimize bakmıyoruz. Bakışları sadice ileriye doğru odaklanmış bedenini ben değil başka biri yönetiyordu. Sanki. Koridordan sola döndüğümde iki kanatlı aynı anda 5 kişinin geçebileceği büyüklükte siyah bir kapı karşıladı. İçeriye girip duvar kenarına doğru yürüdüm sakince sıraya girdim. Elime tepsi alıp sırayı takip ettim. Yemek sonrası bana geldiğinde karşımdaki yaşlı kadın sırayla yemeğimi tepsime koydu sırada biraz daha ilerledim. Bu sefer beni bir adam karşıladı. Atık bu yüzlerin aşinasıydım. Adam küçük pet bardak bana uzattı. Elinden alıp tepsime koydum. Bardakta bir lila birde beyaz hap vardı. Gözlerimi yemekhane de hiç gezdirmeden bir masaya ilerledim. İlk önce haplarımı içtim. Bu bir kuraldır. Her zaman o ilaçlar ilk önce içilecekti. Günü gününe menülerimiz değişirdi. Birgün protein birgün karbonhidrat ağırlıklı beslenirdik... Umbrella şirketinde neredeyse 300 çeşit canavar yani bizler vardık. Her tır kendi saatinde yemek yer. Başka bir tür ile yemek yiyemez konuşamaz temas kuramazdı.
"Herkes odalarına!!" Evet işte yine gidiyoruz. Biz günde bir defa yemek yiyoruz. Sabahları hemşir hada hemşireler gelir bize 2  3 saatlik bir serum takarlardı. Birkaç güne bir bizi bir odaya bitirirler orda deney yaparlardı. Yerimden kalkıp tepsiyi aldım. Tezgaha bıraktım. 16:46 da odama girdim. Bir dakika sonra yani 16:47 de demir kapı ardından kapandı. Burası dakik bir yerdi. Bir dakika dakika hesaplanır başka bir süpriz olaya taviz vermezlerdi.  Ben buradaki banshee kategorisine gidiyorum. Diğer adlarımız. Medyum ve ölüm perisidir. Bizim kullandığımız adımız ölüm  perisidir. Sırtımı yatağa yasladım birkaç dakika karşımdaki duvara
Baktım. Sonra yatağa uzanıp gözlerimi kapattım.

⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️

Gözlerim kamaşıyor. Yüzümü buruşturup. Göz kapaklarımı  açmak için zorladım. Birkaç açıp kapama da gözlerim netliğini kazandı. Etrafıma baktığımda sağımda 6 erkek solumda 5 köz vardı. Kaşlarım çatıldı. Bana ne olmuştu bilmiyorum ama bulunduğum yerden kalkamıyorum. Bunu ne kadar istesemde  tek yapabildiğim bakmaktı. Sağ tarafında hareketlenme olunca başımı o tarafa çevirdim.  bal rengi gözlerle benim soluk yeşil renkli gözlerimiz buluştu. Ne kadar birbirimize baktık bilmiyorum ama bu bakışmayı bilen önüme gelen önlüklü  yaşlı bir kadındı. Yavaşça bana dikip biraz kulağıma eğildi.
"Bana 157.000 ile 826.927 sayılarını çarpar mısın ? " Ben  bu işlemi daha önce biliyormuşçasına  cevapladım. "129.827.539.000" kadının donuk gülümsemesi daha da büyüdü. Verdiğim cevaptan haz aldığı yüzündeki ifadeden belliydi. Bu soruları yanımda ki kişilerde sordu. Sonra seri adımlarla geldiği kapıdan çıktım. Karşıya baktığımda benim hakkım daki bilgilerin küçük televizyonda olduğunu gördüm.

ADI: Lydia
SOY ADI: Secret
YAŞ: 17
TÜR: banshee

Nedense bu at bana aitmiş gibi değildi. Hiçbir zaman olmadı. 11 yıldır burdayım. Ve bunu şimdi yaşımı görünce hatırladım. Ben 17 yaşında bir genç kızım. O anda kafamda bir hayal berildi. Ben okulun yıl sonu partisine hatırlamıyorum ve tek derdim erkek arkadaşımın beni beğenmesi gözlerim dolunca hayal kurmayı bıraktım zira burda ağlamaktan yasaktı. Bunu bize küçük yaşta acılı bir şekilde öğretmişlerdi.

⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️

Ben bir ilim perisiyim. İn sezgilerimiz çok kuvvetlidir birçok şegi sezgilerimizle yaparız. Geleceği fragman şeklinde ip ucu halinde görebiliriz. İstediğimiz şey doğrultusunda transa girip istediğimiz şey hakkında ip ucu buluruz. Biz normal insanlarda daha hızlı koşarız hareket ederiz daha çevik ve hızlıyızdor  ama yinede burdaki cadılar hariç tüm türlerden daha yavaş kalırız. Biz belirli bir bölgedeki ölüm çığlıklarını duyarız ölmeden önce onların öleceğini sezeriz. Fakat bu onların öleceğini anlamlarına gelmiyor fakat hissettiklerimiz ve duyduklarımızı %94 ölüm ile sonuçlanıyor. Bizim savunma gücümüz çığlığımızdır. Bazen odaklanmak için çığlık atar aradığınız şeye odaklanmamızı sağlar bazen de çığlığımızı bilerek düşmana doğru yönlendirebilir. Güçlü bir çığlığımız dünyadaki tüm canlıları öldüre bilir.

⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️

Kapıdan bu sefer iri yarı bir adam ile sarı saçlı mavi gözlü 40 larında olan bir kadın içeri geçti. Gözlerimi onlara sabitleyip ne diyeceklerini bekledim. Birkaç dakika sonra yaşlı kadın teker teker isimlerimizi karşımda duran çifte sözledi. Çift kendi aralarında konuşup son kez bize bakıp yanımda duran kadınla latice konuştu. "Onları  2 kişi  olarak özel odalara yerleştirin. Sabah serum vermeyin ve gözlemleyin.  Burdaki denekler bizim yeni projemiz için idealler "
Yanımda duran yaşlı kadın başını sallayıp. Birkaç güvenlik görevlisinin yanında doğru gitti. Ben 9 dili ana dilim gibi anlayıp konuşabiliyor. 3 dili de derdimi anlatacak kadar anlayıp konuşabiliyordum.  Güvenlik görevlileri yataklarımızın başına geçip bizi sırayla odadan dışarı çıkardılar. Kapıda gördüğüm yazı belki de bizim hayatımızı şekillendirecekti.

PROJE: ALFA001

⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️

Daha ince hiç görmediğimiz bize yasak olan bir koridordan girdik. Bu koridora girmek yasaktır girenler ağır bir şekilde cezalandırılırdı. Tavandaki uzun florasan lambaları lüks bir şekilde dizayn edilmiş koridora bakıyordum. Yatak durdu. Kafamı kaldırıp güvenlik görevlisine baktım. Ellerimdeki ve ayaklarımdaki  kemerleri çözüp beni kibar olmayacak şekilde bir kapıdan içeri fırlattı. Son anda dengemi sağlamış yere düşmekten kurtulmuştum. Gözlerimi odada gezdirdiğim de burası benim odamın.  6. 7 kat büyük bir oda olduğunu anladım odanın ortasında kocaman çift kişilikli bir yatak vardı. Ve oldukçada rahat görünüyordu. Kapını sağında bir kabinsiz tuvalet vardı. Solda şaprazımda ise duş başlığı ile banyo vardı. Arkama döndüğümde onu gördüm. Bu odada  bakıştığım
Çocuktu. Yakından bakıldığında daha bir yakışıklı olduğunu düşündü. Sivri bir çehre kısık bal rengi gözler öpülesi şeftali renginde dudaklar düzgün bir burun  sarı saçları ve her halükarda belli olan kasları ile gerçekten etkileyici görünüyordu. Ona baktığımda onunda beni süzdüğünü gördüm. İçimden acaba beğendi mi ? Diye saçma bir düşünce geçti.  Bana bakıp yanımdan geçip yatağa yüzün kuylu uzandı. Bende usulca yatağın yanında gidip boş olan kısma geçtim. Ona olabildiğince uzak bir pozisyonda ona arkamı dönerek uyudum. Onda beni kendine çeken bir şey vardı.ama bu iyi bir şey değildi. Kiti ve huzursuz bir havası vardır. Ve iç güdülerim ondan uzak durmam için vana yalvarıyorlardı. Bende o iç  güdülerime güvenerek ondan olabildiğince uzak durmaya çalışacaktım.  Artık nasıl olacaksa .. 

Evet arkadaşlar ilk bölüm geldi. Wattpad in benimle zoru ne anlamadım bu bölümü 5. Yazışım inşallah bir sorun çıkmaz.. yorum ve votelerinizi esirğemezseniz   çok mutlu olurum.

DENEYLER : DirilişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin