,, Tohle je Natasha Romanoff a Clint Barton, také zvaní jako Black Widow a Hawkeye. " ukázal nejdříve na Natashu a poté na Clinta.
,, Nebo také známý jako vražedkyně a pták. " zasmál se vlastnímu vtipu pan Stark.
,, A tady Tony je známý nejen jako Iron Man, ale i jako idiot v plechovce." nedal se Clint a Tonymu to oplatil.
,, Mimochodem. " odkašlala si Natasha, aby přerušila hádku mezi dvěma dospělými.
,, Mě i Clinta těší tě poznat. " usmála se na mě mile.,, Mě také. " úsměv jsem jí oplatila a popravila si kápi.
,, Takže... " ozval se Clint, když si sedl na pohovku.
,, Řekneš nám o sobě něco ? Při tvém hledání nikomu z nás nic neřekli a jsem zvědavý. " vzal Tonymu sklenku, ve které byla skotská a napil se z ní.Pan Stark mu nevěnoval moc pěkný pohled.
Naštěstí tu byla Natasha, která ho zastavila ještě předtím, než stihl něco říct nebo udělat.
,, Jmenuji se Cindy Clarková, je mi 19 let a jsem sirotek. " odpověděla jsem a sklopila svůj zrak k podlaze.
Nikdy bych nevěřila, že podlaha je tak zajimavá, páni.
,, To je mi líto. " pronesl Steve.
Nic jsem na to neřekla a pokračovala.
,, V mých 17 letech mě unesla Hydra a dělala na mě pokus, který se ovšem nezdařil, proto mě nechala odejít. Což se vlastně divím. " nakrčila jsem nad tím obočí.
,, Bohužel něco z toho pokusu se podařilo, ale to oni už neví, a tak se ze mě stalo to, co teď jsem. " dořekla jsem svůj příběh a podívala se na ně.Z jejich tváři jsem toho nedokázala moc vyčíst.
,, Co myslíš tím, ' stalo se to, co teď jsem ' ? Smím-li se zeptat. " optal se kapitán a já přesunula zrak k němu.
Bez jakéhokoliv slova jsem spojila obě ruce, zakroužila s nimi a tím vytvořila ledovou kouli.
,, Páni. " pronesli všichni naráz.
Dokonce i Tony.
,, Co se tu děje ? " pronesl náhle někdo za mými zády.
Bohužel jsem se lekla a ledovou kouli upustila na zem a ta se roztříštila na kousky.
,, Tohle je Cindy. " odpověděl Steve a já se otočila k neznámému.
Po otočení jsem si všimla, že tam není jen jeden člověk, ale celá skupinka lidí, předpokládám, zbytek Avengers.
,, Ty jsi ta, kterou jsme měli hledat. " poznamenal nějaký muž a šel hned za mnou.
,, Jmenuji se Bruce a tohle je Wanda, Sam, Bucky a Thor. " podal mi ruku, se kterou jsme si potřásli.
Ostatní mi zamávali, až na Buckyho, ten se jen nepatrně pousmál.
,, Ještě jsi zapomněl na toho pavouka. " ozval se Thor s úsměvem.
Na Bruce jsem se nechápavě podívala, ten se pouze otočil k Thorovi.
,, Děkuji, Thore. " otočil se zpět ke mně s výrazem, který jasně říkal, to je ten pravý Thor.Nevinný a v mnoha věcech nechápavý.
,, Jdu pozdě ? " ozval se někdo, mně s velmi povědomým hlasem.
,, Právě včas. " odpověděl Sam.
,, Seznamujeme se tady se Cindy. " vzhlédl ke stropu, ze kterého se právě přede mě, po pavučině, spouštěl Spider - Man.,, Parkere ! " pronesla jsem nadšeně a s velkým překvapením, když se můj milovaný pavouček snesl přede mě.
,, Clarková. " v jeho hlase šlo poznat, že je překvapený.
Nakonec se usmál od ucha k uchu, seskočil na zem a silně mě obejmul. Já mu objetí samozřejmě oplatila.
,, Vy dva se znáte ? " optal se Clint a ukázal na nás dva.
,, Ano. " přikývla jsem.
,, Parker za mnou chodil na návštěvy do dětského domova než mě unesla Hydra. Je to můj jediný přítel. " dodala jsem a Peter mě obejmul jednou rukou kolem ramen.Nad tím jsem se pousmála.
,, Myslel jsem si, že utekla a mně o tom nic neřekla, abych ji nehledal. Jenže, když mě chtěl Fury vidět, vše mi o Cindy řekl... Ale teď je zase tady se mnou. " objasnil to důrazněji a jemně se mnou zatřásl.
,, Nechceš si vysléct tu kapi ? Musí ti v ní být teplo. " zeptal se po chvíli ticha kapitán.
,, Ne, to je dobré a navíc pod tím nemám vhodné oblečení. " zaprotestovala jsem.
,, Můžu něco půjčit. " ozvala se Wanda s příjemným úsměvem, který vyzařoval strašně příjemný pocit.
,, Vážně ? "
Pouze kývla.
,, Dobře, děkuji. " úsměv jsem ji oplatila.
,, Tak pojď. " pobídla mě a šla ke schodům, které vedly do dalšího patra.
Já se vydala hned za ní.
ČTEŠ
Ice Girl [ DOKONČENO ]
FanfictionJá, Cindy Clarková, dříve obyčejný sirotek a dnes... Dnes dívka v kápi, která se schovává před stykem s lidmi, kvůli její „ nemoci ". Dodnes... ! POZOR ! [ příběh psán v mých 11-13 letech ] Pravděpodobně vám tenhle příběh nepříjde srozumitelný a gr...