◽ikinci bölüm ◾= inat mı inat ?!?!
Rümeysa 'dan ...
Dün hiç sevmediğim şeyler oldu . Okula başladık ilk günden geometri gördük . Sınıflar seçildi . Kızlarla aynı sınıfta olabilmek için resmen hocaya yalvardım . Meryem , Yasemin ve Cansu aynı sınıfa düşmüştü 12-A 'ya , ben ise 12- D 'ye düşmüştüm . Resmen müdürün peşinden ayrılmadım . Tabi kızlarda ...
Ay canım kankalarım benim . Onları cidden çok seviyorum . Bazen tersliyorum , kızıyorum , hatta bağırıyorum ama hepsi benim en değerlim . Nasıl desem ,
Onlar sanki benim olmayan ama var olduğunu hissettiren bir parçam . Bazen birbirimize saydırıyoruz . Kavga ediyoruz . Saç-baş girişiyoruz ama yinede seviyorum onları . Mesela biri yemeğimi elimden alsada - Meryem - mesela biri abur cubur larımı , cipslerimi çalsada - Yasemin - mesela biri eşyalarımı izinsiz alsada - Cansu -
Onlar benim canımdan bir parça . Ve ben onları çok seviyorum . Neyse bu kadar duygusallık yeter ?!?!
🔽🔽🔽
"Rümeysa !!! "
"Lan uykucu kalksana !!!"
Yastığı kafamın üstüne çekip " Go to my head no, I want to sleep ..." ( hayır git başımdan uyumak istiyorum ... ) dedim .
" don't hold your breath ... " ( çok beklersin ... ) dedi . Sonra soğukluk bedenimi kapladı . Bu ne yaaa ...
Tek gözümü açıp baktım . Varya Meryem sen bittin kızım . " Hadi kalk uykulu güzelim . Bebişim uyan lan bir !!! " dedi sonuna doğru bağırarak . Şimdi farkettim de Meryem 'in sesi sabahları çok cırtlak oluyormuş aq :(
Yataktan kafamı kaşıyarak kalktım . Meryem kaşlarını çatıp " ha şöyle ." Dedi . Jerk ( gerzek ) . Tam kapıyı açıcakken kafasına yastığı fırlattım . Kafasını eğdi . Yastık koridora gitmişti. Şunun şu reflekslerinden nefret ediyorum abi ya ..
İyi ki bir dövüş kursuna gitmiş ha ..
Gerçi bende gittim . Ama benim reflekslerim zayıf . Ama yine de Meryem gibi dövüşüyorum . Daha doğrusu 4 'ümüzde biliyoruz . Ama hepimiz farklı yaşlarda girmiştik . İlk giren Yasemin 'di . Üçümüzden iyi dövüşüyordu . Sonra Meryem girdi . Sonra ben ve en sonda da Cansu girmişti . Zaten Cansu kavgaları falan hiç sevmez daha çok dans etmeyi sever . Mesela müzik sözleri falan yazar . Öyle işte ...Bìrimiz dövüşte - Yasemin -
Birimiz mutfakta , yemek yapmakta - Meryem-
Birimiz danslarda - Cansu -
Bende (...)Ben neyde iyiyim acaba ? Kızlara sorarım bir ara ...
Neyse Meryem bana pis bir bakış atıp
Korece birşeyler söyledi ama hiç bir şey anlamadım . Anlamadığımı anlamış olmalı ki " revenge will be pain . " ( intikamım kötü olacak .) Dedi . Bende " I hope it tastes good " ( umarım tadı güzeldir ) dedim .Güldüm
Oda güldü ." şebeklik yapmayı bırakta hadi kahvaltıya gel . Bebitom " dedi . Bìz buyuz işte 4 salak kız . Yeri geldi güler, yeri geldi ağlar , yeri geldi didişiriz . Ama birbirimizi sevmekten asla vazgeçmeyiz . " Okey !!! Let's go " ( tamam !!! Hadi gidelim ) dedim .
🔽🔽🔽
( Bundan sonrası hep Türkçedir . )Kızlarla kahvaltımızı yapmış ve bitirmiştik . Şimdi hepimiz kendi odalarımıza çekilmiş üstümüzü giyiyorduk .
Hemen kahverengi eteği belime kadar çektim , fermuarını kapatıp kısa kollu beyaz t-shirt 'ü hemen giydim . Ellerimle saçlarımı at kuyruğu yaptım . Yanlarından da ufak saç çıkardım . Çorap aradım resmen 1-2 dakka . Nefret ediyorum bu durumdan , bir şeyi isteyip te bulamamaktan ...
En sonunda vaz geçip Yasemin 'in odasına doğru adımladım . " Yasmin . Kankişkoşkuş !! " Dedim sonunda sesimi inceltip. " HE !!? " Dedi içerden bağırıp . Sanırım üstünü giyiniyordu . " Kanka girebilir miyim ? " Dedim tıklayıp kapıyı . " Gir kanka . Noldu ne istiyorsun Rüm ? " Dedi . Ay kız senin o rüm diyen dillerini yerim ben ...
Canım ya ...
" Kanak bana çorap versene ? " Olur mu dermiş gibi kafamı salladım . Oda kafasını sallayıp kırmızı dolabının kapağını açıp pardon düzenli, ve kırmızı dolabının kapağını açıp bir kutu çorap çıkardı . Siyah ponçikli bir çoraptı . " Saol . " Deyip yatağına oturdum . Çorabı ayağıma geçirip , kalktım . " Ben kendi odama gidiyorum . Saol tekrardan " dedim ve kendi odama gittim .
Siz az önce ne yaşadık diyorsunuz değil mi ? O kadar zenginsiniz neden böylesiniz o zaman ? Diye soruyorsunuzdur . Haklısınız . Anlatayım hemen.
Hani bizim ailelerimiz varya ...
İşte çok kötü bir şey yaptı . Tmm bizi cezalandırdı . Ama yanında başka yasaklarla birlikte cezalandırdı.
Cezanın yanında gelen yasaklar şunlar ;🍂 Kartlara sınırlama getirilecek . Fazla kullanılmayacak .
🍂Araba kullanılmayacak ( ilk güne mahsus olmuştu dünkü olay ne yazık ki ) yada servisle gidilecek gelinecek yada otobüs , dolmuş ve benzeri araçlarla gidilip gelinecek .
🍂Evi kendimiz temizleyip , kendimiz toplayacağız .
🍂Derslere çalışılacak , eğer 5'den düşük not getirilirse kredi kartları alınacak .
🍂Herkes bir işe gidip çalışıcak ev masrafını buradan karşılanacak . ( Kızlarla daha bakmadık . Yakında bakmaya başlayacağız .)Bu kadar . Zaten daha ne olsun . Neymiş efendim bir gün bir şey olursa nasıl yaşayabileceğini bilmemiz gerekiyor Muş !!!
Çok saçma . Hemde çok ...
Aslında Meryem olmasaydı ve o adamın kafasındaki dikişler olmasaydı daha iyi olurdu . En azından şu yaz okuluna gider gelirdik . Tamam ben seviyorum onu ama neden ?
Neden abi bu kadar sinirli oluşu ?
Neyse Allah vergisi napcan !?🔽🔽🔽
Kızlarla okula otobüsle gelmiştik . Biz lise birken falan bazen okuldan kaçar, dolaşırdık . Tabi öncesinde ailelerimiz bizim araba kullanmamıza izin vermediği için - gerçi şimdide kullanamıyoruz - otobüs , dolmuş falan kullanırdık . Yada Dilaver abi ( Meryemin babasının arkadaşının oğlu ) bizi alır kaçırırdı . Çok güzel günlerdi .
Sınıfta otururken kapı açıldı." Evet çocuklar , hepinize öncelikle merhaba !! " Dedi içeri giren kadın . Saçları siyah , at kuyruğu yapılmış . Üstünde siyah eşofman , altında ise beyaz spor ayakkabı vardı . İçeri ardından bir adam girdi . Onun üstünde ise lacivert bir spor takımı vardı altında ise siyah bir spor ayakkabı . Kapıyı kapatıp kadının yanına gitti .
Kadın konuşmaya başladı . " Evet çocuklar ben Nurcan Güven . Beden eğitimi öğretmeniyim . " Sonra adamı gösterip " Buda diğer beden hocamız Hasan Aras . Anladığınız kadarıyla ilk iki ders beden " Dedi kadın
. Ay yaşasın en sevdiğim ders be !!" Arkanızdaki dolaplarda sizler için hazırladığımız , özel olarak tasarlanan kıyafetlerimiz var . Her dolapta isimleriniz var ve okul numaralarınız . Alt katta giyinebileceğiniz odalar var . Şimdi herkes dolabından kıyafetlerini alsın ve bizimle gelsin . Zaten 10 dakika geçti çabuk olun !!" Dedi erkek hoca .
Sanki biraz sert ama neyse ...
Herkes aldıktan sonra bizde isimlerimiz yazılı kıyafetleri alıp onları takip ettik . Hocalar bodrum kata yönelince bizde oraya gittik . Karanlıktı . Ve Meryem 'le Cansu 'nun karanlık fobisi var . Meryem karanlık olan yere asla giremez Cansu ' da öyle. Ellerinden tuttuk Yasemin 'le . Ben Cansu 'nun elini tuttum . Yasemin de Meryem'in elini tuttu . " Saol kanak . İyi ki varsın . Ama yinede çok korkuyorum ." Dedi sonra elimi sıktı .
Bende ona kuvvet verircesine elini sıkıp karşılık verdim .
🔽🔽🔽
Evet arkadaşlar bir bölüm daha bitti . Umarım beğenmişsinizdir . Bölümleri uzun yazmaya çalışıyorum . Daha yeni başlıyoruz .Lütfen beğenip yorum yapın . Bunu ilk defa istiyorum galiba .
Her neyse sizi seviyorum 😍😘😘
( Evet . Arkadaşlar yazar bunu paylaştıktan sonra sızıp kaldı . 😴😴😴😧😧😧😶😶😶😑😑😅😅😅 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört + Dört = YeCMaR
ChickLitNot Wattpad'de ki ilk " Dört+Dört= YeCMaR" adlı kitaptır . Bölümlerden lütfen fikir çalmayınız ... 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽 Meraba arkadaşlar 🙋 Bu kitapta 4 tane kızın ceza aldıktan sonra ki hayatını anlatıcam . Ama onların ki çok...