◽Birinci Bölüm ◾

84 7 2
                                    

◽Birinci Bölüm ◾ = sen kimsin ya !?!!

Meryem den ...

Of bune ne lan öle ...

" ... Zır zır zır zır zır zır .... " ( Alarm )

Bune böle . Belli ki beni uyutmayacak ...

Kafamı yastıktan kaldırdım , ve etrafıma bakındım . Alarmmıydı lan o ...

" of lan bir alarm yüzünden mi kalktım ben şimdi . !!!! " deyip sustum . Bidakka bu gün okulun ilk günü . Saat , saat kaç ?!? Hemen kafamı kaldırıp Saate baktım . Oh hâla vakit varmış .

Hemen yataktan kalkıp tuvalete gittim . İğk !!!

Resmen kendimden iğrendim ulan . Size kendi üstümü taktim edeyim . Üzerimde aylı siyah pjamam . Üstü gömlek tarzı olmakta ...

Saçlarım her zaman ki gibi kabarmış . Gözlerim çapaklı . Ve ağzım kurumuş . Ve ayağımdaki pandufları ters giymişim . Sağı , sola . Solu sağa ...

Nasıl ne kadar da güzelim öyle değil mi ?

🔽🔽🔽

Kahvaltıyı hazırlamıştım . Tabi kendimde hazırdım .
Okul formamı giymiştim . Okul formamız kahverengi etek / pantolon , üstüne beyaz armalı  gömlek / armalı t-shirt , ve onun üstünede armalı puf ceket ve oda kahverengi . Ayağımada beyaz çorap dize kadar uzananlardan . Biraz değişik ama olsun yinede seviyorum okul formamı . Daha doğrusu sevdiğim renkler içinde  kendileri ...

En sevdiğim renkler ;

+ Gökyüzü mavisi
+ Siyah
+ Gece mavisi
+ Buz mavisi
+ Bebek mavisi
+ Kahverengi
+ Mor
+ Lacivert

En sevdiğim renkler bunlar benim .

( Sizin en sevdiğiniz renkleri / rengi yazın lütfen ... )

Şimdi kızları kaldırma zamanı ...
Evet kızlar diyorum . Çünkü biz ailelerimizle yaşamıyoruz . Daha doğrusu şöyle biz ailelerimiz tarafından ceza aldık . Siz şimdi diyonuz , ne cezası arkadaşlarınla  kalıyorsun . Bizim olayımız şu ;

Arkadaşım Dilge denen kızın doğum günü vardı ama bardaydı doğum günü . Biz malum seneye üniversite sınavlarına giricez dedik . Böyle kafa dağıtalım icabı gittik . Tabi ailelerimizin haberi yoktu . Olsa zaten babam ya Dilaver abiyi gönderir yada izin vermezdi . Dilaver abi babamın arkadaşının oğlu . Benden 6 yaş büyük . Neyse, karıştırmayın kafanızı siz şimdi ...

İşte biz 4 salak kız biraz fazla kaçırmışız ve kavga falan  çıkarmışız . Hatta böyle ben bir tane adamın kafasında şişe bile kırmışım . Sonra Yasemin masanın üstüne çıkmış dans etmiş . Rümeysa 'yla  Cansu zaten bir âlem di . Neyse biz işte nezarethanelik olduk ve bir gece nezarethanede kaldık . Ailelerimiz tabi çok kızdı . Hele bana ... 😁😁

Ama cidden o adam çok iyi biri çıktı . Yani babamlara iyi davrandı . Zaten adamda bizim şirketten bir çalışanmış . İyi davranmasının sebebi buydu sanırım. İşte ailelerimizde bizleri burada ceza olsun diye bıraktı . Sözde kızlarla geçen seneden beri konuştuğumuz " yurt dışı tatili " iptal oldu . Onun yerine normal bir şey miş gibi ailelerimiz bizleri " yaz okulu " ' na bıraktı ve tatile gittiler .

Evet kesinlikle biz 4 gariban kız olarak ailelerimiz çok kötü .

Bizi burda bırakmak nedir ya ...

Neyse kızları kaldırmaya gidiyorum ben .
Bye bye ( bay bay )

🔽🔽🔽

" O aşcımız bize ne hazırlamış bu gün ? " Diyen Cansu 'ya ters ters baktım . Sonra gülerek gözlerimi devirdim .

" Mal ya . " Diyen Rümeysa daha çok gülmemi arttırdı .

" Kızlar hadi çabuk olun daha şu ... " Diyip elimdeki salatayı tabağıma bırakıp iki elimle tırnak gibi yapıp  " yaz okulumuza gidicez .. " dedim .

Yasemin de hemen lafa atlayıp beni savundu . " Aynen kızlar  çabuk olalım . Hem kanka daha kayıt  formunu doldurucaz . Of neden kendime hatırlatıyorum bu iğreç ama gerekli şeyi .. " dedi kafasını olumsuz anlamda sallayıp.

Aşkım ya benim .

Kahvaltımı edip hemen çıkmalıydık .

🔽🔽🔽

Kızlar üstlerini giyinmiş ve beni bekliyorlardı . Tabi Cansu dışında oda benim gibiydi . Hep giyinme işini yarım bırakır , yarısını da sonra yapardı . Hemen odanın kapısını açtım . Buz mavisi ile bebek mavisi ve gece mavisi karışık renkli odama ilerledim . Aynanın karşısına geçip oturdum . Elime
Eyeliner ı alıp ince ve kuyruksuz bir şekilde gözüme çektim . Sonra maskara rimeli alıp kirpiklerime sürdüm . Ve en sonda anlık . Anlığı da sürüp çıktım .

Merdivenden inerken Rümeysa konuştu " of yeter ya . Her sabah beklemicez sizi haberin olsun kanka . Hem Cansu bu senin içinde geçerli . " Dedi benim ardımdan inen Cansu 'ya.

Gülen Cansu nun suratı bir anda düştü ve  " ama beni neden onun gibi yetim bırakıyon . Bu acımasızlık resmen !! " Dedi isyan edercesine .

Bu hallerine biz tabi gülerken​ o Rümeysa ya sövüyordu . Hepsini bir ayrı seviyorum ya ...

Kızlarla evden çıkıp yola koyulduk . Okula gelince arabayı kenara çekti Yasemin . Hepimiz yaşımız tutmasada araba kullanmayı biliyoruz . Bana biraz babam birazda Dilaver abi öğretti . Evet Dilaver abiyle çok yakındık önceden . Ama kardeş- abi ilişkisi vardı aramızda . Yani bana göre öyle ...

Hemen arabadan indik ve herkesin toplandığı yere gittik . Sizlere etrafı anlatıyorum şimdi . Zaten normal yaz kampı tarzı bir yer gibi . Böyle 2 katlı siyah bir okul hayal edin . Etrafı ağaçlık falan . Yan taraflarında iki tane bina biri sağda biri solda . Biri pembe , biri mavi . Pembe binanın pencerelerinde , balkonlarında süslü eşyalar , çiçekler falan var . Mavi binada ise sadece balkonda asılı olan kıyafetler falan var . Anlıcanız kız , erek binaları yani yurt gibi  bir yer burası .

Tenis oyun alanları , futbol sahası , basketbol sahası , ve havuz . Ufak bir yemekhane yeri . Yemekhanenin hemen yanında duran kantin . Ve bahçenin çitli tarafında duran buf minderler ...

Bide girilmez yazan yerler .  Bu kadar . Evet bu kadar . Bizi göndere göndere buraya gönderdi babalarımız ve annelerimiz . O kadar paraları var ve buraya . Bari güzel bir yer olsaydı . Sanırım kızlarda benle aynı fikirdeydi . Çünkü gözlerini benim gibi kısıp etrafı süzüyordular . Sanırım fazla dikkat çekmiştik herkes bizden tarafa bakıyordu . Arkamdan biri omzuma dokundu .

" Maviş bi çekil bakalım . " Dedi omzuma dokunan .

Hemen kaşlarımı çatıp " Maviş ? " Dedim sorarcasına .

" evet maviş . Çekil şimdi önümden . " Dedi .

Delinin zoruna bak lan ! " 오물 " ( Pislik ) dedim .

Kaşlarını çatma sırası ondaydı . " Ne dedin sen az önce ? Çabuk söyle !" Dedi .

İki kaşımı kaldırıp " Bilmem ? Ne dedim acaba ? " Dedim alay ederek .
Sinirleniyordu . Ve bende sinirleniyordum .
Maviş ne abi ? " Bak kızım çekil şurdan . Elimden bir kaza çıkacak . " Dedi .
Hah çok ta tın sanki lan ! " Kimsin de bana kafa tutuyorsun kızım sen ?! " Dedi .
" Meryem Yıldız olarak bebişim .  Şimdi siktir git ? Anladın ? " Dedim sonra kızlara döndüm .
Ama onlar çoktan bana maviş diyenin arkasında olan 3 çocuğa bakıyordu . E ... Yuh ama salyaları akıyor resmen 😑😑.

" Kızlar ... Kızlar .!!. " Diyip onlara bir bir baktım .

◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾

Evet arkadaşlar birinci bölüm geldi umarım beğenirsiniz . İyi okumalar . Ve iyi günler .

Bu arada bir Şevval ile Şadi yıl okşayın ya ...

Şevval = vote , beğenimiz .
Şadi = yorum baloncuğumuz .

İyi okumalar . Ve cidden sevin yetim kalmasınlar . Şevkat gösterin o ikisine ...

Dört + Dört = YeCMaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin