Meryem 'den ...
Harika . Gerçekten harika şimdi biz bu okulumu temizleyeceğiz . Oğlum sanki film çekiyoruz . Bu ne lan böyle . İronik ironik ...
Hah birde neymiş efendim biz okulu temizlerken hem kavga ettiklerimiz arkadaşlarımızla aramızı düzeltecek hemde maddiyat açısından okula katkıda bulunacakmışız . Ay güliyim de boşuna heba olmasın .
" Hocam ne dediğinizi kulaklarınız işitiyor değil mi ? " Dedim gülerek . " Ki ayriyeten ben bu işi hiç yapmam . İsterseniz ailemi arayın söyleyin . Onlarda bilir benim yapmayacağımı . Kızlarda yapmaz zaten . " Dedim . Kızlara baktım . Rümeysa beni kolumdan tutup çekti . Sonra müdire hanıma bakıp " hocam bir saniye biz geliyoruz . "Deyip beni dışarı çıkardı .
"Kanka farkındayım sinirlisin ama bak şuan sinirini yenmen gerek . Biliyorsun kredi kartları eğer bir sıkıntı olursa elimizden gider . Nolur bak eğer kendini düşünmüyorsan bizi düşün . En fazla bir okul temizleyeceğiz kanka . Hemde 8 kişi bide üstüne 4 tane yardımcı var . Etti mi sana 12 . Hadi be kızım ya . Nolur biliyorsun kredi kartlarım olmazsa yaşayamam ben . Nolur kabul et !? " dedi yalvarır gibi .
"Kanka tamam anladım da . Ben o kredi kartları yüzünden hem o çocuklara maskara hemde tüm okula oyuncak veya dedikodu olamam . " Dedim elimi napıyım dercesine sallayarak . Kızlarda kapıdan çıktılar .
"Kızlar ben Meryem 'i ikna edemiyorum ya . " Dedi yakınırcasına Rümeysa .
Cansu " Meryem . Kanka bak sen istesen de istemesende bunu yapman lazım . Yani en azından bizim için . Sen ve Yasemin fazla alışveriş yapmıyorsunuz anladımda biz Rümeysa 'yla yapıyoruz . Hadi be kanka ..." Dedi dudaklarını büzerek . Of ya ...
Dönüp Yasemin 'e baktım .
"Sen bilirsin . Ama bizimkiler için yapalım gitsin . Onlardan sonrasında başka bir şey isteriz kanka . " Dedi gülerek ve göz kırptı . Bende "aslında bir yandan mantıklı . Mesela ben yemekleri yaparım siz bulaşıkları yıkarsınız . " Dedim gülerek .Rümeysa büyük bir coşkuyla " yani evet diyorsun . " Dedi ellerini çırparak . Bende kafa salladım . Cansu ve Rümeysa ellerini çaktılar ve zıpladılar . Sonra hepsi bana sarıldı . Ayrılıp içeri girdik .
Müdire hanım pişkin pişkin "şimdi evet yapıyor musunuz yapmıyor musunuz ? Yada daha net bir şekilde açıklayayım ailelerinize haber vereyim mi ? " Dedi . Yasemin " hayır hocam yapıyoruz tabiki . Ama bir şey sorucam size . Biz temizlik yaparken temizlikçi görevlilerde bize yardım edecek mi ? " Dedi .Müdire hanım " kızım tabiki yardım edecek . Yoksa bu okulu toz pislik götürür yani ben siz gençlere güvenmiyorum . " Dedi .
Ay sanki biz sana çok güveniyoruz inanıyoruz .
Öyle deme kız nede olsa büyüğün .
-hanım köylü neboşAha geldi bizim hanım köylü neboş. Naber nasıl gidiyor . Bu ara ne senden nede çirkef naciyeden haber yok . Hanım köylü neboş dediğim yukarıda ki konuşan şahıs . Ve çirkef naciye dediğ-
Hoppp bende geldim . Demişler kral öldü . Söyleyin onlara kral geri döndü .
-çirkef naciye
Ay sende bir lafımı bölme ya . Evet bizim çirkef naciye de bu . Neyse ben nerde kalmıştım ." Neyse evet anladığıma göre kabul ediyorsunuz ?" dedi müdire-
şırfıntı pis kahnem gıcık ben zaten bunların hiç birini sevmiyorum yahu .BUNLAR NİYE VAR ONUDA ANLAMIŞ DEĞİLİM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört + Dört = YeCMaR
Genç Kız EdebiyatıNot Wattpad'de ki ilk " Dört+Dört= YeCMaR" adlı kitaptır . Bölümlerden lütfen fikir çalmayınız ... 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽 Meraba arkadaşlar 🙋 Bu kitapta 4 tane kızın ceza aldıktan sonra ki hayatını anlatıcam . Ama onların ki çok...