◽Altıncı Bölüm ◾

17 2 0
                                    

Önceki bölümden ;

"Yalın bırak kızı . " dedi Mert . Aşkım benim ya ...

"O rahat dursun bende bırakıyım . " dedi omuz silkerek . Haliyle bende bir aşağı yukarı gittim geldim .

"Ulan sen kaşındın olum !! " dedim ve hep yapmak istediğim o şeyi yaptım . Ne mi yaptım . Popo ısırdım . Ay gerçi kot ısırmış oldum ama olsun .

"Allah !! Napıyon kızım ? Manyak mısın ? " dedi artarda . Sonra beni indirdi . Hemen bırakınca bir baş dönmesi oldu ama hemen topladım ve çoçuğun üstüne kustum .

"Bak en son dediğinden var sanırım . Bu arada pardon ya . "Dedim gülerek . Ama napıyım beni sarstı ve midem bulandı.

⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲
🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪
🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

[ Evet arkadaşlar yazar kafayı yediiiiiii :) ]

Meryem 'den ;

Erkekler tuvaletinin önünde Yalın 'ı bekliyordum . Üzerine kustuğumdan dolayı özür dilemek istiyordum. Beni birden omzuna aldığından bide beni sarsınca midem bulandı ve birden bırakınca ...

Ne yapabilirdim yaa ...

Yalın tuvaletten çıktı ve söylenerek yürümeye başladı. Hemen önünü kesip konuşmaya başladım. "Şey ben özür dilerim Yalın. Bilerek olmadı valla bak. Hem sana zarar vermek istesem ben senin üzerine kusmuk fırtlatmak yerine yumruk atardım.
Özür dilerim. Kusura bakma ... " Dedim dudamı büzerek.

Bana baktı sonra dudağıma indi bakışları. Noluyoruz amına ...

Kafamı çevirip başka yere baktım. Sonra ona dönüp "özrümü kabul ediyo musun ?" dedim tek kaşımı kaldırarak. Yalın kafasını salladı ve konuşmaya başladı.

"Bak ben senin özrünü kabul ediyim sende bana özrünü kabul ettirmek için o kıza bir daha bulaşma . " Dedi. Hemen merakıma yenik düşüp sordum.

"Niye o kız senin sevgilin mi ki ? "

"Hayırdır bakıyorum çok meraklıyız ? "
"Soruya soruyla cevap verilmez bu bir. Benle inatlaşma başına fena bela alırsın , kurtulamazsın bu iki. " dedim ve en sonunda dayanamayarak yanına yaklaştım ve kafafı ona doğru kaldırarak parmak ucumda yükseldim . " hem söylesen ölür müsün olum ? " dedim. Gözümün içine baktı.

"Ufak 1.55 bir kıza göre fena merak barındırıyoruz bakıyorum da içimizde . " dedi .

Dudağımı büzerek gözlerimi pörtlettim ve kafamı dikleştirerek gözümü açıp kapattım ve " 1.57 'yim ben bir kere !! "Dedim .

"Çok konuştun bence sus artık . " dedi ve dudağıma baktı yutkundu "yoksa ben susturucam " dedi. Ben durur muyum ? Tabiki hayır tam gaz devam .

"Sanane acaba çok konuşurum konuşmam ? Hem eğer dinlemek istemiyorsan git kardeşim. Sanki zorla tutuyoruz amk. Hem dur ya ben özrümü geri alıyorum. Neden bizim hanım köylü neboşa uyduysam. Bok vardı- " konuşmamı böldü ve beni öptü dur neyy !!!

Ulan namusun gidiyo kızım. Tut kızım tut kaçmasın. Dur len ben ne saçmalıyom. İttirem ben bunu. Hemen ittirdim ama Yalın sanki hiçbir şey olmamış gibi pişmiş kelle gibi sırıtıyordu .

Yakasına yapıştığım gibi çektim ve hemen kafa attım . "hassiktir ... "Dedi ve gözünün altını tuttu . Galiba attığım kafa oraya denk gelmişti.

Bağırmaya başladım. "Salak mısın sen ya ?!!! Kendini ne zannediyorsun ?!! "

"Asıl sen kendini ne zannediyorsun ? Bana neden kafa attın ? Altı üstü seni susturmak için bir öpücüktü. Dur yoksa bu ilk öpücüğün müydü ? " dedi sonuna doğru gülerek. Hemen itiraz ettim , " hi- hiçte bile bilmem ka- kaçıncı öpücüğüm ! " dedim ama ne yazık ki kekelemiştim .

😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣

Evet arkadaşlar yeni bölüm geldiiii
⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉
(İki tane evet altlı üstlü gelmiş)
⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉‼⁉
Evet baya bi kısa oldu ama güzel oldu bence

Dört + Dört = YeCMaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin