BÖLÜM 1

97 47 24
                                    

"Ama benim hala uykum var" her seferinde olduğu gibi güzel saatin alarmının çalmasıyla uyandım. Ve şu saçma sınavlar yüzünden gecenin üçünde yatıp altısında uyanmak kadar berbat bir durum yok.

Hukuk öğrencisi ikinci sınıfım dersler gerçekten zorlaşmaya başladı bir yandan da okuya bilmem için çalışmamın gerekmesi tamamen katlanılmaz olmaya başladı . Ve bugün iki iğrenç sınav artı mahkemeye gitmesi gereken dosyalar birde onların ayrı ayrı imzalanması gerek anlaşılan baya hareketli olacak.

Banyoya gidip kısa bir duş alıp üzerime dar kot pantalon ve beyaz askılımı onun üzerine deri ceketimi ve siyah konverslerimi giyip evden çıktım . Şu anda okula gitmek için durakta bekliyorum. Maalesef benim annem ve babam yok yani bir yıl önce yetimhaneden çıktım bu evde annemle babamın gitmeden yani ölmeden önce yaptıkları son ve en güzel hediye oldu. Eğer bu ev olmasaydı yetimhane den çıktıktan sonra ne yapardım bilmiyorum.

Şu anda okuldan çıktım iki sınavımda gayet iyiydi bu kadar kolay beklemiyordum açıkçası . Ve dosyaların imzalanması için adliyeye gidiyorum.

Yaşlı gözlüklü ellisine merdiven dayamış avukat amcayı aramaktan bacaklarım koptu ya burda ufff şunu imzalasa da eve gitsem. Ama yok beni süründürmek zorundalar.

"Ah ne yaptığını sanıyorsun "kolumu çok sert tutulup çekilmesiyle boş bir odaya girdim anladığım kadarıyla burası temizlikçilerin kullandığı oda sanırım diye düşünürken bir ses böldü .
"Beni iyi dinle hakime hanım o davayı düşüreceksin anladın mı beni şu an içeride ki benim kardeşim ve o ne olursa olsun hapse girmeyecek yoksa canı yanan kişi sen olursun anladın mı beni "
"Ama ben bir saniye " benim hakim olmadığımı söyleyemeden gitti gerçekten çok sertti ve acımasız bakıyordu . Peki ben şimdi ne yapacam.
Bir saniye bu nerden çıkardı benim hakime olduğumu ah tabii elimdeki cübbe den ve dosya dan dolayı. Dosyaya baktığımda bir erkek ve suçu cinayet biraz inceledim ve bu kişi en az sekizle on beş sene arası ceza alır .
Heralde mahkemeye başka kişinin girmesiyle benim hakim olmadığımı anlar ve bende kurturulurum diye düşünerek çok takmadan şu avukatı aramaya devam ettim

BAHARI BEKLEYEN SİYAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin