Sabah yataktan zar zor kalktım. Aklıma dün Berkay’la yaptığımız konuşma gelince okula gitme hevesim kaçtı. Zaten pek hevesli olduğum söylenemezdi.
Banyoya gittim ve yüzümü yıkadım. Saçlarıma şekil verdim ve tekrar odama döndüm. Okul formamı giydim ve ayaklarıma yine spor ayakkabılarımı geçirdim. Beyaz sırt çantamı aldım ve aşağı indim.
Halam kahvaltı hazırlamıştı ve babam yoktu. Büyük ihtimalle iş için erken çıkmıştı. Babam olmadığı için kahvaltıya oturdum. Hemen arkamdan Ege’de oturdu ve kahvaltıya başladık.
“Damla bugün teyzen gelecekmiş” dedi halam. Teyzemi 3 yıl görmedim. Annem öldüğünden beri ne teyzem ne anneannemle görüşmedik. Daha doğrusu onlar bizimle görüşmedi.
“Anlayamadım?” diyerek kafamı kaldırdım.Ege de suskun kenardaydı.Yine bir kavga çıkacaktı ve o zedelenecekti.
“Teyzen geliyormuş. Seni ve Ege’yi görmeye” diyerek açıkladı halam.
“Onca yıldır neredeydi? Şimdi mi aklına geldik” sinirlenmeye başlıyordum. Ama burada değil. O geldiği zaman asıl patlama olacaktı.
“Bilmiyorum kızım ama sakin ol. Teyzen o senin” dediğinde halam istemsizce güldüm. Bir zamanlar düşman olduğu kişiyi şimdi bana savunuyordu.
“Güldürme hala. Sende sevmezsin o kadını” dedim. Teyze demek içimden gelmiyordu. Onu teyzem olarak değil sadece bir fazlalık olarak görüyordum.
“Sevmiyorum zaten. Sende sevmiyorsun biliyorum. Ama saygı göstermelisin. Kadın ta İzmir’den gelecek.” Diyerek karşılık verdi halam. Ayağa kalktım
“Beni görmesin mümkünse. Neyse ben doydum size afiyet olsun” dedim ve çantamı aldığım gibi evden çıktım. Telefonuma baktığımda Mert’in aradığını gördüm.
“Günaydın Civciv” diyerek enerji dolu sesiyle başladı konuşmaya.
“Günaydın” aynı şekilde neşeli çıkmasına çalıştım sesimin.
“Sanırım kafan bir şeye bozuk. Ama neyse okulda anlatırsın. Sabah seni ben alamayacağım o yüzden aradım civciv. Berkay gelecek. Sorun olmaz değil mi?” Berkay’a olan hislerimi Mert de biliyordu. Zaten bilmeyen tek kişi Berkay’dı.
“Yok hayır sorun değil. Görüşürüz” diyerek telefonu kapattım. Evin önünde Berkay’ın gelmesini beklemeye başladım. Birkaç dakika sonra nefes nefese yanıma geldi.
“Özür dilerim beklettim” nefes nefese kaldığı için sesi kesik kesik çıkıyordu.
“Yok sorun değil. Bende yeni çıkmıştım zaten. Gidelim mi?” diyerek yönelttiğim soruyu başıyla onayladı ve yürümeye başladık. Dünkü konuyu açmaz diye umarken ben o konuşmaya başladı.
“Damla dün konuştuklarımız.. Aramızda kalır değil mi? Senden başka kimse bilmiyor da” dedi ve başını eğdi. Yalnızca bana söylemesi iyi bir şey. Bana güvendiğini biliyordum. Ama söylediği konuya gelince… Diyecek sözüm yok
“Tabiki merak etme söylemem kimseye” gülümsemeye çalıştım. Oda gülümseyerek cevap verdi. Okula gelene kadar bir şey konuşmadık. İkimizde sessiz taraftık bugün. Okula birlikte girdiğimizi gören Elif önce şaşırdı sonra ağzı açıldı ve en sonunda kendine gelip toparlandı. Berkay’a bir şeyler uydurarak Elif’in yanına yöneldim
“Siz? Yoksa?” diye konuşmaya başlayınca elimle susturdum onu.
“Hayır ya yok öyle bir şey. Mert’in işi varmış beni Berkay aldı evden o kadar” dedim sesimde hüznü gizleyemeden.
“Canım ya merak etme olacak bu iş” diyerek sarıldı bana. Bende sarılmasına karşılık verdim. “Tabi olacak eğer başka birini sevmeseydi” demek istesem de verdiğim sözü tutarak sustum sadece.
Ders başladığında hoca yer değişikliği yapmak istediğini, sınıfın sürekli konuştuğunu söyledi. Diğer hocalar da şikayetçiymiş zaten. Bizde bir şey diyemedik tabi
“Cemre kalk sen orda Rüya ile yer değiştir” dediğinde hoca yerime çakılı kaldım resmen. Cemre çoktan kalkıp Rüya ile yer değiştirmişti.
“Mert sende kalk Aylin ile yer değiştir. Çok konuşuyorsunuz siz Berkay’la” Mert hocanın dediğine itaat ederken ben şaşkın Rüya’da ne yapacağını bilmeden yanımda oturuyordu. Sanırım Berkay’a verdiğim sözü tutabilmem için elime bir fırsat geçmişti. Onu seve seve başkasına ayarlayacaktım. Hem de sevmediğim bir kıza.
BİRAZ GEÇ GELDİ VE KISA OLDU AMA KUSURA BAKMAYIN. SONRAKİ BÖLÜMÜ ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM. SİZİ BEKLETMEMEK İÇİN ERKEN ATTIM BÖLÜMÜ. MULTİMEDYA DAMLA ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛ HER SEY SENLE ♛
Teen FictionEn yakın arkadaşınla aynı okulda olmak gibisi var mı? Ya da muhteşem espirili bir arkadaş grubun var mı? Belki de benimki gibi arkadaş grubunun arasında dost kaldığın ama hala sevdiğin bir eski sevgilin vardır. Belki de bu kadar şey arasında bir d...