Bölüm-4 ϟ Benim Için

244 15 10
                                    

Halamla geçirdiğimiz günün ardından babam da gelince yemeğimizi yedik hep beraber. Babam şaşırmıştı ama bir şey demedi. Zaten demesini de beklemiyordum.

Odama çıktığımda yapacak bir şeyim olmadığı kanısına varıp laptopumu aldım vr facebook'a girdim. Birkaç arkadaşlık isteğini onaylandıktan sonra gelen mesajlara girdim.

Bir mesaj Berkay'dan gelmişti. Hemen girip baktım

Artık iyi arkadaş olduğumuza göre seninle bir sey konuşmalıyım -Berkay

Mesaj yeni gönderilmişti. Bekletmeden cevap yazdım.

Tabi konuşabiliriz -Damla

Kısa süre içinde cevap geldi. Sanırım online.

Ben bir kıza aşık oldum damla.. -Berkay

Mesaji okudugum zaman hareket edemedim. Idrak etmeye çalışıyordum.

Kim? -Damla

Su yeni gelen kız. Rüya -Berkay

Gelen cevabı okuduğumda şaşkınlığım iki katına çıktı. Onunla beraber sinirlerim de tavan yaptı ayrıca.

Tebrik ederim. Benden ne yapmamı bekliyorsun? -Damla

Elim klavyeye gitmedi bunu yazmak için. Zar zor diyebildim bunu. Aşık olmasını anlarım ama bunu neden bana söyledi ki?

Bana yardımcı olmanı istiyorum. Rüya'nın da bana karşı hislerini öğrenmeden ona açılamam -Berkay

Biliyorsun ki Rüya'yla aram iyi değil. Neden bunu benden istiyorsun? Cemre'den Aslı'dan Elif'ten istesene -Damla

Haklıydım. Benden istemesi saçmaydı. Ben başta o kıza olan tavrımı koymuştum. Gerçi kim bilebilirdi ki ondan gerçekten nefret edeceğimi?

Ama sen bu konuda daha iyisin. Lütfen bir kez konuş onunla. Benim için... -Berkay

Hah! Senin içinmiş! Ben seni sevdiğim halde bir kızı sana ayarlar mıyım sanıyorsun? Elbette.

Tamam denerim ama söz veremem -Damla

Damla çok çok çok çok teşekkür ederim. Bir tanesin sen! -Berkay

Cevap verme gereği bile duymadım. Sanırım benim için uyku vakti, Berkay için mutluluk vakti gelmişti.

Bilgisayardan kalkıp üstümü giyindim. Pijamalarimi giyinir giyinmez yatağa girdim. Pofuduk da ayaklarimin üzerinde yerini almıştı.

Sanırım ben mutlu olamadan Berkay mutlu olmanın temellerini  atmaya başladı. Hemde benim sayemde olacak bu..

EVET ARKADAŞLAR BÖLÜM KISA OLDU AMA BEKLETMEK İSTEMEDIGIM ICIN ERKEN YAZDIM O YÜZDEN KISA OLDU. BERKAY'IN AKLINDAN GEÇENLERI TAHMIN EDEBILECEK VAR MI???

♛ HER SEY SENLE ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin