Bölüm - 3

9.1K 395 96
                                    

2. BÖLÜMDEN

Kris bir köşede üzerindekileri çıkartırken gözü üzerimizdeydi. Bir taraftan da kendisine hararetle birşeyler anlatmaya çalışan Sehun'u dinliyordu.

Luhan yere çökmüş kalmıştı. Bense hiçbir şey yapamıyordum.

Sonunda bana öldürücü bakışlar atarak Sehun Luhan'ın yanına geldi. Kolundan tuttu ve

"Ondan hoşlanıyor musun!" dedi. Parmağıyla da sertçe kolumu dürtüyordu.

Luhan ayaklandı ve Sehun'u dışarı sürükledi.

BÖLÜM - 3
Yazar: Ningyoo

-...- arasındaki yazılar karakterlerin düşünceleri, iç konuşmaları.

Luhan Sehun'u kolundan duvara doğru ittirdi.

"Sen ne saçmalıyorsun!?"

Sehun şaşkındı... Az önce sadece bir gündür tanıdığı çocuğa bile daha nazik davranıyordu! Şimdi ise onu paramparça ediyordu...

Sehun sinirini ve nefesini kontrol altında tutmaya çalışırken konuştu,

"Az önce... Az önce onun önünde diz çökmüş, senden hoşlanıyorum diyordun Luhan! O adam neredeyse çıplaktı! Ben mi saçmalıyorum??! Söyle lütfen!"

-Ve bir elin onun bacağındaydı. Görmedim mi sanıyorsun...-

Sehun'un gözleri yalvarır gibi bakıyordu. Luhan'ın her bakışında öldüğü gözlerine sabitlenmişti gözleri. O minik dudaklardan çıkacak her söz onu önce öldürüp, sonra yeniden diriltebilirdi...

"Sehun, o iyi birisi. Dışlamaktan vazgeçin."

-Sadece bu mu? Yalvarırım Luhan! Ondan hoşlanmadığını söyle!-

"Sadece bu mu? Yani ondan..."

"Hoşlanıyorum..."

-Ölebilirim...-

" Yani hoşlanmıyorum! Yani o anlamda. Sadece bir arkadaş olarak. Yalnızlığı beni üzüyor."

Sehun anlamıştı. Sanki dakikalardır nefes almıyordu ve artık alabilirdi. Luhan olduğu sürece herşeye katlanabilirdi. Başka birisi araya girmediği sürece onu farketmesini senelerce bekleyebilirdi.

"Onunla arkadaş olmayı deneyeceğim."

Luhan'ın gözleri sevinçle parladı. Ellerini çırptı ve Sehun'un boynuna atladı.

"Teşekkür ederim Sehun!"

Sehun kollarının arasındaki çilekli pastaya baktı. O, bu dünyadaki en tatlı şeydi...

***

TAO ANLATIYOR:

Herkes duştayken hızlıca üzerimi giyindim. Kris ile tekrar karşılaşmayı istemiyordum. Dışarı çıktığımda Luhan ve Sehun'u gördüm. Alıştığımın aksine sadece Luhan değil, Sehun da bana gülümsemişti.

Luhan, "Tao! Arabada görüşürüz" dedi ve Sehunla birlikte omzuma hafifçe dokunarak duşlara doğru gittiler.

***

Akşam yemeğine daha çok vakit vardı ve onlar film izlemek istediler. Luhan ve Sehun beni odadan zorla çıkartarak onlara katılmamı sağladılar. Luhan ona ne demiş, nasıl ikna etmişti bilmiyordum ama Sehun'un yakınlığının onun sayesinde olduğuna emindim. Aşağıya indiğimizde diğerleri hangi filmi izleyeceklerini tartışıyorlardı. Aniden Xiumin "atıştırmalıklar!" diye haykırdı.

Pole Dance ~ Direk DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin