7. BÖLÜMDEN
Odaya çıktığımızda onlara sessiz olmalarını söyledim. Tao hala uyanmamıştı.
Yavaşça kapıyı açtığımda karşımızdaki manzara bizi olduğumuz yere sabitlemişti!
BÖLÜM - 8
Yazar: NingyooLAY ANLATIYOR:
Tao hala her şeyden habersiz uyurken, Kris yatağın solundaki sandalyeye oturmuştu. Kolları yatağın üzerindeydi. Tao'nun elini iki eliyle sanki kaçabilirmiş gibi sıkı sıkıya tutuyordu!
Yatağın diğer tarafındaki sandalyede ise tanımadığımız yabancı bir erkek oturuyor ve Tao'nun elini en az Kris kadar güçlü tutuyordu. Gözünden akan yaşlar ise onun Tao'ya ne kadar yakın olduğunu kanıtlıyordu!
Kris ise karşısındaki bu yabancıya öldürecekmiş gibi bakıyordu! Sinirle alçalıp yükselen göğsü, yerdeki sular, odanın kenarındaki patlamış pet şişe ve bu ikilinin birbirine bakışları az önce burada kötü bir şeyler olmuş havası yaratıyordu.
10 Dakika Önce:
Lay aşağıya diğerlerini karşılamaya indiğinde, Kris su almak için dışarıya çıkmıştı. Odaya tekrar geldiğinde orada bir yabancı vardı ve Tao'nun alnını öpüyordu! Bugün neler oluyordu? Belkide bundan sonra gerçekten Tao'yu korumalıydı! Birisi ona her an tecavüz bile edebilirdi!
Kris elindeki pet şişeyi sinirle sıktı ve patlattı. Şişeyi odanın kenarına fırlattığında yabancı korkuyla sıçradı! Hızla ona doğru ilerledi ve yakasından tutup duvara çarptı!
"Sende kimsin sapık?!"
"Asıl sen kimsin?!"
"Ben burada olması gereken kişiyim ve sen sapık bir fazlalıksın!"
Yabancı canı acıdığında kıvrak bir hareketle Kris'in elinden kurtuldu. Kolunu arkasına çevirdi. Şimdi o Kris'in canını acıtmaya başlamıştı!
"Ben onun arkadaşıyım uzun çocuk! Bana tekrar sapık dersen kötü olur!"
Kris'in kolunu bıraktı. Kris kolunu ovalarken bir adım geriye çekilmek zorunda kaldı.
Yabancı açılan mesafeyi bir adım atarak kapattı.
"Bana bulaşırsan uzun çocuk, Tao'dan öğrendiğim wushu tekniklerini senin üzerinde denerim!"
"Onun burada olduğunu kimse bilmiyor! Sen nereden biliyorsun?!" Kris sonunda merak ettiği şeyi sorabilmişti.
"Onu tebrik etmek için kaldığı yere geldim ve siz -parmağını Kris'in göğsüne bastırdı- onu ambulansa taşıyordunuz! Takip ettim ben de! Hem niye açıklama yapıyorum ki sana!"
Kris verecek bir cevap ararken yabancı çoktan Tao'nun yanına oturmuş ve sıkı sıkı onun elini tutmuştu. Kris onları 'asla' yalnız bırakmayacaktı! Tao bukadar savunmasız ve talep görür bir haldeyken -Lay'de ona dokunmuş ve öpmüştü zaten!- ve üzerinde sadece hastane giysisi varken Kris ona sahip çıkmalıydı!
Tao'nun diğer yanına, yabancının tam karşısına oturdu ve onun gibi elini sıkı sıkıya tuttu! Yabancının ona baktığından çok daha nefret dolu ve tehditkar bakışlarla ona bakmaya başladı.
İkili birbirine bakarken kapı açıldı ve diğer üyeler öylece kapıda kaldılar.
***
Suho konuşmayı üstlendi ve
"Merhaba" dedi. Neden öyle dediğini kendisi de bilmiyordu. Aslında Kris'in nasıl olduğunu merak ediyordu ama şu an içinde bulundukları garip durum normal davranmasını engelliyordu. Yabancı Suho'nun sesiyle başını çevirdi ve ayağa kalktı. Kris şaşkın şaşkın hâlâ Tao'nun elini tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pole Dance ~ Direk Dansı
Fanfiction(slow update) Huang Zi Tao, striptiz kulübünde Pole Dance (Direk Dansı) yapan bir dansçıdır. Pole Dance ile muhteşem Wushu hareketlerini birleştiren Tao her gece nefes kesici showlar yapmaktadır... Showlardan birisinde, bir SM çalışanı onu görür ve...