Bölüm - 6

8.5K 367 177
                                    

5. BÖLÜMDEN

...

Bu trafik kazası gibi bir şeydi. Lay dolan gözlerine engel olamadı ve yaşlar ince yollar oluşturarak gözlerinden akmaya başladı. Hayran kaldığı süt beyaz ten -belki de spot ışıklarından bu kadar parlak gözüküyordu bu güne kadar- çürümüş, tükenmişti! Aptal ve gereksiz bir inat yüzünden!

Tao nefes aldı ve;

"Bana herşeyi yapmana katlanabilirim ama çalışmalarımı görmezden gelmenize dayanamam..." dedi.

Tao göz yaşlarına bir kez daha engel oldu ve tecavüze uğramış gibi gözüken, yarı çıplak haliyle salondan çıktı. O salondan çıktığında arkasından koşarak ağlayan sadece Lay'di.

6. BÖLÜM

Yazar: Ningyoo

Tao gözyaşlarını hâlâ tutarak duşlara doğru gidiyordu. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki arkasından ağlayarak onu takip eden Lay'in varlığını bile hissetmedi. Duşların önüne geldiğinde içeriye girdi. Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.

Tao beline sarılan kollarla irkildi. Luhan? O mu gelmişti?

Tao dönmeye çalıştı ama çok güçlü tutuyordu. Başını biraz daha çevirdi ve sırtına gömülmüş ağlayan yüzü görmeye çalıştı. Lay???

***

DANS SALONU

Luhan Sehun'una sarılmış ağlarken fısıldıyordu:

Biz aynı odadayız Hunnie... nasıl -hıçkırık- farketmeyiz.. bu kadar kötü olduğunu..."

Hunnie? Küçük Lulu'su ona Hunnie mi demişti az önce? Sehun Luhan'ın saçlarına bir öpücük bıraktı ve onu kendisinden uzaklaştırdı. Luhan kendisinden ayrılan Sehun'un boşluğunda sendeledi ve ona baktı.

Sehun hâlâ aynı yerde dikilen Kris'e bağırarak yürümeye başlamıştı.
Lulu'sunu üzen her şey onuda üzüyordu. Onun ağlamasına dayanamıyordu ve o şu an küçük kırmızı burnunu çeke çeke ağlıyordu!

"Sen aşağılık bir insan olmaya başladın!!!"

Sehun Kris'in üzerine yürürken tehditkar gözükmüyor, tehdit ediyordu.

"Senin de vücudunu morartıp o direğe çıkartalım mı! Hı!"

Sehun ile Kris arasında birkaç adım kaldığında Xiumin araya girip sanki koruyabilirmiş gibi Kris'in önünde kollarını açtı. Gözleri öfkeyle Sehun'a bakıyordu.

Sehun'un gözleri ise alaylıydı.

"Onun arkasına mı saklanacaksın Kris?!"

Sehun diğerlerine döndü:

"Onun yaptıklarını doğru buluyor musunuz???"

10 Dk. Öncesi

Kyungsoo:

Kris Tao'dan dans etmesini istediğinde onda bir gariplik olduğunu hissetmiştim. İlk defa gözleri korku dolu bakıyordu. Birkaç gündür alışık olduğumuzun dışında giyindiğinden neler olduğunu zaten merak etmiştim. Onunla konuşmak istiyordum ama dışlanma ihtimali beni korkutuyordu. Kris'in hepimizin üzerinde güçlü bir etkisi vardı.

Tao dans etmeye çalışırken, yüzündeki ifade acı doluydu. Kendinden emin Tao ortada yoktu. Direkten aşağıya kaydığında ve Kris'e seslendiğinde, sesinde çaresizlik vardı.

Pole Dance ~ Direk DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin