Bölüm - 2

10K 380 67
                                    

BÖLÜM - 2
Yazar: Ningyoo

1 SENE ÖNCE

İş arıyorum... Sadece çalışmak istiyorum. Neden bu kadar zor?
İlanları inceledim. Bugün görüşmeye gideceğim altı iş ilanı buldum ve ne yazıkki hepsine yürüyerek gitmek zorundaydım.

Restoran, cafe, benzin istasyonu, köpek bakıcılığı, amatör model...

Hepsi fiyaskoydu. Bana en sıcak gelen köpek bakıcılığı ve modellikti.

Eğer köpek bir pitbull olmasaydı ve modellikten kastettikleri şey, gay bir erkek porno dergisinde bacaklarımı aralamak olmasaydı şu an bir işe sahip olabilirdim... Deliğimde ya da ağzımda tanımadığım bir penis varken resim çektiremezdim!

Son adres spor salonuna doğru yürümeye devam ettim.

***

Beni genç ve yakışıklı birisi karşıladı. Plates, yoga, yüzme, pole dance, fitness, zumba, aikido... burası gerçekten büyük bir yerdi. Kendimi iyi satabilirsem wushu eğitmenliği işini kapabilirdim.

Biraz bekledikten sonra içeriye daha yaşlı ama karizmatik birisi girdi. Bir süre konuştuk. Konuşmamız iyi geçmişti. Önemli olan yeteneğimdi. Şimdi ona yeteneğimi göstermem gerekiyordu.

Aikido salonuna geçtik. Kısa bir süre ısındım. Yanımda getirdiğim wushu sopasını da çıkarttım ve yeteneklerimi sergiledim.

Bitirdiğimde genç olan -bana sadece Kim diye seslen demişti- Kim hayranlıkla bana bakıyordu. Yaşlı olanda memnun gözüküyordu. Sandalyeden kalktı ve "yarın başlayabilirsin" dedi.

İş artık benimdi!

Odada Kim'le yalnız kaldığımızda bana koşturdu ve boynuma atladı!

"Çok sevindim!! Okadar görüşme arasından en sıcak sen gelmiştin!" diyordu.

Üzerime yapışan! Kim'i kendimden uzaklaştırdım ve "teşekkürler" dedim. Bu ani samimiyetten hoşlanmamıştım!

***

Bazı günler ben wushu öğretirken Kim'de beni izliyordu. Kim burada fitness ve Pole Dance öğretiyordu! -Pole Dance öğrenmek isteyen erkekler gerçekten var!- Onu ben de bir kaç kez izledim. Gerçekten ilgimi çekmişti. Kim direkle bütünleştiğinde harika oluyordu! Vücudu kusursuz şekillenmişti! Kararımı verdim ve biz bir anlaşma yaptık! O bana Pole Dance ben de ona Wushu öğretecektim!

***

GÜNÜMÜZ

1. Bölümden:

...
Onlar aralarında tartışırken kapıyı açtım ve çıktım.

Hepsi bana baktı. Burada olmamı beklemiyor gibiydiler.

Herşeyi duymuştum ve fazlalık gibi hissederken samimi olamıyordum. Sadece Luhan'a bakarak gülümsedim ve müziği açıp direğe yöneldim.

***

Onları görmezden gelerek dans etmeye devam ettim. Doğrudan bana bakmıyorlardı ama aynalardan beni takip ettiklerini görebiliyordum.

Heyecanlıydım, bunu bir sürü kişinin önünde yapmıştım ama şu an muhteşem EXO ile birlikteydim. Onlara hiçbir zaman itiraf edemeyecek olsamda ben onların hayranıydım. O gün menajere ve diğerlerine yaptığım dansı aslında daha önce çalışmıştım. Onların şarkılarını dinlerken dans etmeyi seviyordum...

Pole Dance ~ Direk DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin