Bölüm - 16

8.6K 354 313
                                    

BÖLÜM - 16

Yazar: Ningyoo

Yazardan Tavsiyeler:

# Yatağınıza geçiniz. (Mümkün değilse rahat bir koltuk, ikinci tercih olabilir.)

# Üzerinizdeki gereksiz fazlalıkları çıkartınız.

# Serin bir yerde olduğunuzdan emin olunuz.

# Toplum içerisinde olmayınız.

# Klimalı bir oda tercih ediniz. (Mümkün değilse yelpaze bulundurunuz.)

# İhtiyaç duyabileceğiniz eşyalarınızı yanınıza alınız !

# Buzlu suyunuzu unutmayınız! ^_^

15. BÖLÜMDEN

...

Xiumin Kris'in yer beğenememe durumuna sinir oldu ve su içme bahanesiyle odadan çıktı. Chen de dişlerini fırçalamaya gitmişti.

Kris aniden gülümsedi ve Tao'yu kolundan tuttu. Onu yatağa ittiğinde üstüne çıktı ve gözlerinden yıldızlar fışkırırken konuştu:

"Benimle yat Tao! Benimle!"

Kris: °° _★・°°・☆☆☆

Tao: (O_o)

***

"İkimizde bu yatak için fazla büyük değil miyiz?"

"Hayır, bence değiliz."

Tao huzursuzca kıpırdandı. Kris neden ona yiyecek gibi bakıyordu ve neden hala üzerindeydi?

"Oh... Madem bu kadar çok istiyorsun... deneyelim. Rahat edemezsek yarın başka bir çare düşünürüz."

Kris: (⌒▽⌒)

Kris Tao'nun üzerinden kalktı. Tao da rahat bir nefes alarak doğruldu.

"Yatarken giymek için odaya gidip, birşeyler almam lazım. Sence onlar...
-Tao tekrar kızarmıştı- müsait midir?"


Kris birşeyi farketti; utangaç Tao'ya bayılıyordu...

"Bence onları rahatsız etme. Benim giysilerim sana olacaktır."

Tao başını salladı. En iyisi buydu. Odaya girerse istemeyeceği birşey görebilirdi... Kris dolabına gitti; bir şort ve t-shirt çıkarttı. İkisini Tao'ya uzatırken konuştu.

"Bunlar rahat olur mu?"

Tao gülümsedi ve giysileri aldı.

"Evet olur ama..."

"Ama?.."

-Tao uyurken t-shirt giyemiyordu...-

"Ah, yok birşey çok teşekkürler."

Tao giyinmek için ayağa kalktığında Kris onu izliyordu. Tao defalarca sadece şortla dans etmişti ama şu an bu garip hissettiriyordu. Kris Chen'in yatağına oturdu ve film izler gibi Tao'yu izlemeye devam etti. Kris şu an pornocu bir sapık gibi gözüktüğünün farkında değildi. Sadece onu izlemek istiyordu. Tao önce t-shirt'ünü çıkarttı. Üzerinde Sehun'un kanları vardı... Sanırım bu t-shirtü atacaktı... Sonra da pantolonunu çıkarttı. Onda da kan lekeleri vardı. Bir kısmı Sehun'un, bir kısmı kendisinindi. Sehun'un elinden almaya çalıştığı cam parçaları ile kollarında ve ellerinde derin olmayan kesikler oluşmuştu. Hastanede Sehun'u beklerken, onunda yaralarına pansuman yapılmıştı. Kris karşısında boxer ile kalan mükemmelliğe baktı, baktı... Tao hızlıca önce şortu, sonrada t-shirt'ü giydi. Kris hayranlıkla Tao'ya baktı. Kendi giysileri içinde o, tam bir afet olmuştu...

Pole Dance ~ Direk DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin