M-am trezit cand am simtit soarele cald pe fata, am incercat totusi sa adorm la loc. Intr-un final am deschis ochii, totusi nu a fost idee buna deoarece am fost lovita de o durere incredibila de cap. Am mormait cateva injuraturi, dar m-am oprit brusc cand am simtit un corp sub mine .Mi-am adus aminte de o parte din seara trecuta si m-am uitat sub patura. Durerea de cap a devenit si mai puternica, daca era posibil, cand am vazut ca nu aveam nimic pe mine.
-Oh doamne! am soptit.
-Poti sa taci, incerc sa dorm aici, am auzit o voce groasa.
Eram in stare de soc, am incercat sa ma uit prin camera, sa observ imprejurimile. Camera era destul de intunecata, avea decat un pat si un dulap, hainele mele de aseara erau aruncate pe jos alaturi de un tricou alb si o pereche de blugi negrii.
-FIR-AR!!!! a sarit baiatul care era langa mine in pat. Cat de prost sunt, ma omoara Harry daca afla. Uite, trebuie sa pleci.
S-a dat repede jos din pat, din fericite inca avea boxeri pe el, si-a luat pantalonii si a inceput sa se imbrace.
-Esti cumva surda?! Am zis ca trebuie sa pleci. Imbraca-te! a tipat la mine.
Am tresarit si mi-am tras patura la piept, ochii mei erau mari si ii urmarea fiecare miscare.
-ACUM TI-E FRICA DE MINE? Imbraca-te pana cand nu vin si ceilalti baieti. Banda o sa ma omoara, a soptit ultima parte.
Atunci am realizat ca avea putin accent australian, era unul din tipii veniti sa viziteze The Devils, despre care am auzit atat de multe lucruri. M-am ridicat si am luat rochia de jos, nu mai imi era rusine, tot ce voiam era sa plec de aici. Cand am vrut sa ies pe usa m-a luat de incheietura, eu am tresarit speriata.
-O sa te conduc eu, nu ai cum sa stii cum sa ajungi acasa.
M-a tras de mana pe un hol, apoi pe scari. Deodata Luke s-a oprit brusc si m-a facut sa ma lovesc de spatele sau.
-Luke, aia e o fata? Harry o sa te omoare!!! a tipat o voce.
Am facut un pas lateral pentru a vedea baiatul care a indraznit sa tipe la Luke. Era super atragator, cu parul brunet si cateva suvite roscate. Cand am facut contact vizual, mi-am lasat repede privirea in jos, dar tot am observat cum mi-a zambit cu parere de rau. Normal ca ii parea rau pentru mine, eram in casa unei bande.
-Michael, nu o sa spui nimic, o sa o duc departe de aici si nu va sufla o vorba, altfel...
Atunci am facut ochii mari si am suspinat, Luke decat a ras putin. Apoi a continuat sa ma traga afara pana la o masina. Mi-a deschis usa si m-a impins inauntru. Am avut cateva secunde sa privesc cladirea care parea parasita.
-Priveste bine pentru ca nu o sa te mai intorci aici niciodata sub nicio circumstanta. Ai inteles?
Am dat repede din cap si am asteptat tacuta sa porneasca masina. Nu mi-a cerut nicio directie dar nici eu nu am indraznit sa spun ceva. Am stat in liniste pana am ajuns la clubul la care am fost aseara.
-Nu am de gand sa te duc pana acasa.
S-a aplecat peste mine pentru a imi deschide usa sa scape mai repede de mine, dar nu era singurul care voia sa iasa din situatia asta cat mai repede. Am iesit si am inceput sa merg grabita, m-am intors numai ca sa vad cum masina lui pleaca in viteza. Am rasuflat usurata si am plecat spre casa cu tocurile in mana.
Cand am ajuns la apartamentul meu, m-am uitat la ceas si nu era prea tarziu.Totusi eram prea obosita si socata de cele intamplate. Nu puteam sa ma duc la munca asa ca am sunat si am spus ca sunt bolnava. Toata ziua am dormit si am incercat sa uit ca am facut sex cu tip australian dintr-o banda intr-o cladire parasita.
CITEȘTI
Dark Shadows - Luke Hemmings
FanfictionSingurul lucru care ii leagă e acest copil nenăscut, așa a ajuns Beth să locuiască cu banda Dark Shadows, în lumea întunecată din Sydney.