Capitolul XV

3.1K 196 10
                                    

Eram in living si stateam, nu aveam ce face altceva. Priveam cum baietii se plimbau din camera in camera si se pregateau sa plece.

-Mali are niste probleme la munca, dar o sa vina putin mai tarziu.

Mi-a spus Ashton cu telefonul in mana. Am dat din cap si am continuat sa privesc ce se intampla in jur. Deobicei in perioada asta era agitatie din cauza Craciunului dar nu, ei trebuie sa umble cu arme prin oras. 

-Beth, o sa fii bine? m-a intrebat Michael si s-a pus langa mine pe canapea.

Nu, nu o sa fiu. Am dureri incredibile de spate, am gleznele umflate si as vrea sa omor pe cineva. Si vreau sa ma imbratiseze cineva acum. Ai naibii hormoni, trec de la crime la imbratisari. Michael a trecut o mana prin fata mea si m-a adus inapoi la realitate.

-Da, o sa fiu bine.

Eram in fata masinii si Ashton punea lucrurile in portbagaj. 

-Ai grija de tine, mi-a zis Michael.

-Si voi.

L-am luat pe baiatul verde in brate si mi-am cuibarit capul in pieptul lui. Era o imbratisare ciudata, bebelusul statea intre noi care nu le permitae corpurilor noastre sa se atinga complet. Mi-a dat drumul si m-am uitat la Luke, care avea o privire de infrant. Calum si Ashton mi-au atins burtica pentru noroc, mereu mi s-a parut amuzant cum il numesc pe baietel ‘talismanul lor norocos’. 

Mi-am luat la revederes si am privit cum masina a plecat. Luke decat mi-a zis sa stau in siguranta, dar nu m-a imbratisat. De cand m-a sarutat si am refuzat sa ma intorc la el suntem totusi pe termeni buni, dar nu mi-a mai aratat nici un semn de afectiune.

Mali a ajuns pe la miezul noptii iar eu eram inca pe canapea si ma uitam la un serial cu nutella in mana. Totusi nu stiam ce se intampla, bebelusul tot imi lovea vezica si ma duceam mereu la baie… Urasc perioada asta.

M-a ajutat sa urc scarile si am mers impreuna in camera lui Michael.

-Ma simt atat de ciudat sa dorm in patul asta. De ce nu am putut sa stam la Ashton? A intrebat.

-Daca o sa luam un pat nou cu tot cu asternuturi si aducem un preot sa sfinteasca incaperea poate. Am auzit tot felul de sunete si tipete de la voi. 

-Oh, scuze…

-Nu-i nimic, cel putin cineva are un iubit si o viata sexuala, am oftat.

Asta a facut-o sa taca, am stat cateva secunde in liniste pana cand mi-a spus noapte buna si am adormit.

**

Au trecut doua zile fara nici un semn de la baieti si incepeam sa ma ingrijorez, nu au fost niciodata plecati mai mult de atat. Mali a incercat sa ma calmeze inainte sa plece, doua zile e maximum de zile libere pe care si le permite. Dar faptul ca sunt singura acum nu ma linisteste deloc. Sper doar ca toti sunt bine.

*Luke’s POV*

Eram asezat pe o canapea si priveam cum o bruneta se juca cu un bebelus. Amandoi stateau pe o patura, Beth il tinea in brate pe bebelus si zambeau, atunci mi-am dat seama ca era baietelul meu. Totusi nu am reusit sa ii vad fata deoarece totul incepea sa dispara.

Nu voiam dar ochii mi s-au deschis si incet incet am revenit la realitate. Incheieturile imi ardeau din cauza funiei care ma tinea legat de acest scaun. M-am vaitat in timp ce incercam sa imi eliberez mainile dar fara rezultate.

-Ai mai incercat sa faci asta ultima data camd te-ai trezit. Renunta, mai rau te ranesti, Lucas.

Mi-am dat seama imediat cine era dupa cum mi-a spus si daca as fi putut mi-as fi dat o palma peste fata. Daca as fi stiut ca ma bag in treburile lui Daryl, as fi fugit cat mai repede fara sa ma uit inapoi. Il urasc pe tipul asta. Si-a trecut o mana peste barba lui carunta si a facut cativa pasi spre mine. 

Dark Shadows - Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum