Emma's POV
Am simțit două mâini puternice cărându-mă , mi-am deschis ochii , era Edan , mă ducea către lift.
" E-Edan ." am vrut să spun dar a ieșit mai mult o șoaptă .
" Te-ai trezit." m-a privit zâmbind
" U-unde s-sunt?" îmi era destul de dificil să vorbesc , mă simțeam slăbită.
" Ssshh.. Doar taci . " a spus politicos. Am rămas în tăcere , ascunzându-mi fața în cămașa sa. Ușa liftului s-a deschis într-un penthouse.
" Bine ați venit , domnule." o servitoare s-a închinat în fața lui
Edan a ignorat-o , și a trecut pe lângă ea. A urcat scările , iar mie îmi era frică că o să mă scape , așa că l-am strâns mai tare . M-a dus într-o cameră , unde era un pat imens , chiar în mijloc . M-a pus ușor în pat și m-a sărutat pe frunte. M-am simțit mai bine după sărutul lui
A plecat din cameră , iar după 20 de minute s-a reîntors cu un bol.
" Ar trebui să mănânci ceva." a spus așezându-se în fața mea.
" Nu vreau ." nu îmi era foame
" Ba o să vrei ." a spus
A luat niște supă în lingură, a suflat și s-a pus lângă mine, am clipit . Ar trebui să mănânc? E cam ciudat.
" Haide."
Acum mă simt ca și un copil mic , de care are grijă. Într-un final mi-am deschis gura , și am mâncat.
" Asta e fata mea." a rânjit privindu-mă în ochi
După ce am terminat supa , a coborât scările și a adus un pahar cu apă . M-a ajutat să mă ridic și mi-a dat niște pastile.
" Asta o să te ajute cu starea ta de mahmureală ."
Am luat medicamentele și m-am pus mai bine în pat. Supa aia chiar m-a ajutat. S-a dus la capătul patului și s-a așezat. Mi-a luat picioarele și mi-a dat jos tocurile . Mă simțeam ciudat. E șeful meu .
" Edan , dă-le pace. " Fața mea a devenit roșie din cauza rușinii. De ce face asta?
" E în regulă , o să fii mai confortabilă fără tocuri." cu asta mi-a dat jos pantofii
" Ar trebui să dormi . " Mi-a mângâiat capul . Sunt sigură că a văzut totul , iar acum se întreabă cine era tipul . Sunt sigură că în mintea lui sunt sute de întrebări , dar nu-mi pune nici una. Îmi place lucrul ăsta la el , nu mă obligă să-i spun. Gândurile mele despre el au fost total greșite
Era pe cale să plece când i-am prins mâna. De ce am făcut asta? Nu știu de ce am făcut-o . A fost ceva gen o acțiune involuntară , pe care nu o înțelegeam . Și-a întors capul , privindu-mă. A îngenuncheat , deci fața mea era la același nivel cu a lui .
" Unde o să dormi?" l-am întrebat
"Sunt o mulțime de camere." Mi-a răspuns politicos. Îl priveam direct în ochii lui albaștrii , dacă nu mă salva? Ce se întâmpla cu mine? Sunt sigură că Den avea să mă rănească în cele mai teribile moduri . De ce cânt totul e bine , trebuie să apară cineva care să ruineze tot . De ce eu ? Îmi urăsc viața , mă urăsc . Sunt plină de ghinion .
Încă în priveam pe Edan în ochi , iar lucrul pe care l-am spus , m-a șocat chiar și pe mine .
" Nu mă lăsa singură ." Am șoptit puțin rușinata de ce spusesem . Îmi era frică că Den venea după mine , sau că dimineața mă voi trezi în camera lui Den.
S-a așezat chiar lângă mine . Eram față în față.
" Ai mâncat ceva? " am întrebat
" De ce ? Îți faci griji pentru mine?" a rânjit
Ce? Eram doar politicoasă . Idiotul .
" Nu , nu-mi fac. Doar te întrebam , fiindcă nu vreau să-ți aud mațele care scot zgomote ciudate și să-mi ruinezi somnul ." l-am mințit
A chicotit
" Știi că stai prost la capitolul mințit." m-a prins ușor de obraz.
M-am bosumflat " Tu știi că ești idiot."
" Ești drăguță când ești bosumflată . " A zâmbit arătându-și zâmbetul de milioane
" Nu mă face să-mi regret decizia. " i-am întors-o . Sângele mi se urca în obraji , înroșindu-mă
Eram pe cale să mă întorc pe cealaltă parte , când Edan și-a pus brațele în jurul meu , într-o fracțiune de secundă eram lângă el . Mă ținea strâns în brațele lui , eram șocată , asta este a doua oară când eram în brațele lui . Mă simțeam în siguranță , simțeam că nimeni nu mă poate răni . Eram în siguranță , Den nu-mi putea face nimic.
Respirația mea a luat-o razna , doar gândindu-mă . Îmi controlam lacrimile. M-am lipit de Edan , fața mea odihnindu-se pe pieptul lui. Încercam să-mi controlez lacrimile , dar fără succes , câteva lacrimi părăsindu-mi ochii. Edan era cu fața în părul meu.
" Emma , încetează să mai plângi. Nu mai plânge niciodată ." Îmi mângâia spatele cu mâna lui.
" El nu o să te mai atingă niciodată. Nu o să-l las niciodată să o mai aibă pe Emma mea din nou .
Emma mea. Mă simțeam minunat că am auzit cuvintele alea din gura lui.
Mă uitam în ochii lui albaștrii. Mă puteam scufunda în ei . " Ăsta e zâmbetul pe care-l caut. Nu o să te mai oprești din a zâmbi din nou. În special în jurul meu. Bine?"
Am dat din cap , zâmbind
" Și dacă o faci , o să te pedepsesc " a spus zâmbind jucăuș
" Și cum o să mă pedepsești?" l-am provocat
" Privește-mă." a rânjit. Mi-a dat drumul și s-a pus deasupra mea.
" Ce vr- " mi-a tăiat-o , degetele lui gâdilându-mi abdomenul .
Râdeam
" STOP" am țipat.Ochii mei umezindu-se
" EDANN!" nu puteam să mă opresc din râs
" Oprește-te ... îți promit." cu asta mi-a dat drumul , întorcându-se la poziția precedentă.Încă încercam să-mi revin , am râs prea mult
Starea mea s-a transformat într-una mai bună , doar din cauza lui Edan.
" Arați mult mai bine când râzi." am roșit la cuvintele lui
" Și mult mai drăguță când roșești." m-a sărutat pe obraz. Ochii mei s-au deschis larg la acțiunea lui. Sărutul lui mi-a trimis fiori pe șira spinării.
" Mă pun să dorm." cu asta mi-am închis ochii , m-am întors pe partea opusă și am pretins că dorm.
A chicotit și m-a tras mai aproape de el.
" Ești plină de surprize." m-a lipit de el și și-a ascuns fața în părul meu.
CITEȘTI
Destined To Love || ROMÂNĂ
Teen Fiction" Ei bine , domnișoară James , lăsați-mă să vă reamintesc... Eu sunt " " Ce ? Șeful? Deja știu asta .. Spuneți-mi ceva ce nu știu " a spus ea zâmbind " Atunci o să-ți spun ceva ce nu știi , Emma " a spus el apropiindu-se de ea , Emma dându-se un p...