Emma's POVNu l-am mai văzut pe Edan de când am ieșit din baie . Mă întrebam unde a plecat, eram al naibii de îngrijorată pentru el . Nu era în biroul lui și nu avea nici o întâlnire planificată.
Unde putea fi ?
Era foarte nervos deoarece l-am respins , dar trebuie să înțeleagă că e pentru binele lui .
" Edan , unde ești ? " am mormăit.
Am întrebat-o pe Taylor , dar mi-a zis că nu știe. Chiar începeam să mă îngrijorez pentru el .
Dacă pățește ceva? Dacă un accident-
Nu te mai gândi la asta , Emma .
Și fă-ți treaba! Probabil că a înțeles asta și a plănuit să te lase . Asta ai vrut , corect? Ar trebui să fii fericită acum . Conștiința mea mi-a reamintit
Durea al naibii de rău în interior , dar îmi înăbușeam durerea .
Asta a pentru el! Pentru binele lui !
Am decis să mă reîntorc la treaba mea. Până la ora 5 , sortasem toate actele pe care le-a menționat Edan , lucru care însemna că nu trebuie să stau peste program . Mi-am strâns lucrurile, am aruncat o privire la biroul lui , în speranța că s-a întors, dar nu ... Eram dezamăgită și am decis să ies din firmă .
Edan's POV
" Promit." i-am spus domnului James , care era pe cale să-mi spună despre trecutul Emmei.Nu tot , dar ceva care avea să mă facă să-mi dau seama de necazurile ei .
" Edan , ești ca un fiu pentru mine.Și vreau ca Emma să fie fericită , dar ea nu are încredere în bărbați." a făcut o pauză și m-a privit . Ochii lui păreau triști .
" Era o vreme când Emma obișnuia să zâmbească mereu , nu era un moment în care să nu vezi un zâmbet pe buzele ei . Era o persoană fericită , mereu zâmbăreață , nu a plâns niciodată și era de asemenea puternică , la fel cum cred că încă este. " a zâmbit la acest gând , iar eu mă gândeam la ea .
" Obișnuia să danseze , să cânte , să râdă , găsea ceva amuzant în orice , chiar și în gătit și în curățenie . Ea era o persoană care te putea face să ieși dintr-o stare proastă . Nimeni nu se simțea plictisit în jurul ei . " îi puteam observa ochii aproape umezi . Rebecca îl ținea de mână , mângâindu-l , iar el îi arătă un zâmbet .
" Și ce s-a întâmplat?" am întrebat curios .
" Până când , viața ei s-a sfărâmat în bucăți . S-a îndrăgostit , profund , de o persoană care a distrus-o , a sfărâmat-o pe Emma noastră în bucăți . După ziua aceea nu am mai văzut-o pe Emma la fel cum era înainte , și-a făcut o promisiune ei înșiși că nu se va mai îndrăgosti vreodată , că nu va mai avea încredere în nimeni ." Rebecca mi-a spus , ținându-și lacrimile în frâu . Sângele meu începea să fiarbă în primul rând la gândul că ea fusese cu altcineva , iar în al doilea rând când mă gândeam la nenorocitul acela care o distrusese .
Calmează-te ! Ușor , Edan . Mi-am controlat furia .
" Și ? " am întrebat sperând la mai mult , dar au dat din cap .
" Ne cerem scuze , dar nu-ți putem spune mai multe. " a spus domnul James
Ce naiba? Eu vreau să știu mai mult
" Edan , trebuie să-i câștigi încrederea , trebuie să o faci să creadă în ea , trebuie să o readuci la viață pe Emma din trecut , prințesa noastră... te rog Edan , te implorăm , credem că poți să faci asta. " mi-a spus Rebecca , ochii ei fiind plini de speranță .
CITEȘTI
Destined To Love || ROMÂNĂ
Teen Fiction" Ei bine , domnișoară James , lăsați-mă să vă reamintesc... Eu sunt " " Ce ? Șeful? Deja știu asta .. Spuneți-mi ceva ce nu știu " a spus ea zâmbind " Atunci o să-ți spun ceva ce nu știi , Emma " a spus el apropiindu-se de ea , Emma dându-se un p...