Emma's POV
Mi-am deschis încet ochii , uitându-mă în jurul meu , încercând să-mi dau seama ce se întâmplase. Eram într-un pat mare . Am auzit un zgomot de afară . Am aprins veioza , fiindcă era întuneric . Ceasul de pe noptieră indica ora 9 seara . Stomacul meu scotea sunete ciudate , de parcă nu mâncasem nimic de zile întregi . Ce s-a întâmplat? De cât timp dorm? A cui e camera asta?
M-a răpit cineva? Nu , probabil că nu , dacă se întâmpla așa ceva , acum probabil că nu mai stăteam într-un pat confortabil .
Am încercat să mă ridic , dar am eșuat lamentabil , eram prea slăbită să pot merge. Am auzit o voce de după ușă , după care s-a deschis . Un bărbat stătea în fața mea , era la bustul gol , purta doar o pereche de boxeri .
Mi-am ascuns fața sub plapumă . Am auzit pași , iar mai apoi patul s-a lăsat în jos . Cine e ăsta? Am auzit sforăituri , bănuiesc că a adormit. Am înlăturat plapuma , întorcându-mă către el , dar am făcut o greșeală , era treaz , stătea și mă privea .
" Ești trează ... " am auzit vocea lui Edan
" E-Edan? " am șoptit
" Da , eu sunt . " a stins veioza de pe partea lui
" Ce s-a întâmplat?" nu știam cum am ajuns aici . Eram foarte confuză .
" Am avut o mică ceartă și după ai căzut inconștientă . .. Am fost foarte îngrijorat pentru tine . " Mi-a sărutat fruntea și mi-a prins mângâiat gentil obrazul . Căldura lui ... Nu vreau să-i părăsesc căldura . I-am lăsat mâna pe obrazul meu , eu închizându-mi ochii , bucurându-mă de căldura lui .
" Emma? " Edan mi-a spus numele
Mi-am deschis ochii pentru a-l vedea pe el zâmbind " Mi-ai lipsit foarte mult ." a zâmbit
" Cât timp am dormit?"
" Două săptămâni. " mi-a răspuns
Ce ? Două săptămâni? Rahat. " Două săptămâni?" M-am ridicat . Cum ? M-am uitat la hainele mele , care erau foarte confortabile . Nu eram în rochia mea , eram îmbrăcată într-un tricou larg și o pereche de boxeri. Tricoul pe care îl purtam îmi era atât de larg încât unul dintre umeri îmi era dezgolit . Nu obișnuiesc să port astfel de haine . Arată prea mult din corp și stai ... Unde e lenjeria mea? Și cum am ajuns îmbrăcată așa? Edan a făcut asta? Sau am făcut ? Oh , nu .. . Sunt atât de confuză în momentul acesta .
L-am văzut pe Edan rânjind .
" Edan ! Ce ai făcut? Jur că de data asta te omor.? Nu o să te mai iert .. . " l-am amenințat
A început să râdă . " Mi-a lipsit atât de mult această Emma ... Emma a mea ... " a spus printre râsete
" Scuză-mă ? Emma a ta ? Nu sunt a nimănui ... " Mă simt atât de odihnită , nu sunt obosită absolut de loc . Îmi e puțin foame , dar tot pot să mă descurc cu acest idiot.
" Okay .. . Calmează-te. " A chicotit , iar eu scoteam fum pe nări . Cum își permite să râdă în fața mea?
" Doar am glumit. Ai dormit o zi ... Și nu am făcut nimic ... Dar nu m-aș supăra dacă ai vrea să facem ce nu am făcut .. Și , ca să te liniștești , o femeie de servici ți-a schimbat hainele . .. Îți jur că nu am aruncat nici o privire . .. " a rânjit
Mi-am dat ochii peste cap " Ești un idiot pervers.. " am spus scoțând limba
S-a ridicat , poziționându-și capul de tăblia patului . " Un idiot chipeș . " a rânjit , eu dându-mi din nou ochii peste cap la remarca lui .
CITEȘTI
Destined To Love || ROMÂNĂ
Ficção Adolescente" Ei bine , domnișoară James , lăsați-mă să vă reamintesc... Eu sunt " " Ce ? Șeful? Deja știu asta .. Spuneți-mi ceva ce nu știu " a spus ea zâmbind " Atunci o să-ți spun ceva ce nu știi , Emma " a spus el apropiindu-se de ea , Emma dându-se un p...