Capitolul 25 - Kiss Me

860 23 2
                                    


Emma's POV

Iar am fost luată prin surprindere de către Edan , am simțit lipsa acestor buze călduțe . Da , mi-au lipsit buzele lui , căldura lui . 

Încă nu puteam să-mi dau seama de ce face lucrul acesta . De ce mă omoară? Și cu cine a fost? Și cine e acea fată misterioasă a cărei inima vrea să o câștige? Erau o droaie de întrebări în capul meu . 

Aah , cum o să aflu răspunsurile?

Cu toate că vreau să-l sărut și să nu-i mai dau drumul , trebuie să aflu aceste răspunsuri. Mi-am redobândit curajul și l-am împins,dar el nici măcar nu s-a mișcat.

Sărutul  devenea mai intens , iar dacă nu-l opresc acum , mai târziu nu o să mă mai pot controla.

L-am împins din nou și mi-am ridicat fața către el . Îl priveam în ochi , de data aceasta nu era la fel de furios ca și data trecută . În schimb , vedeam satisfacție în ei . 

Satisfacție ? Dar de ce?

" Vino, să mergem" mi-a luat mâna și a început să meargă către restaurant .

" Edan , oprește-te , unde mă duci? Și de ce m-ai sărutat? Și cine e fata aceea care te-a însoțit?" l-am întrebat , încercând să-l opresc.

S-a oprit și s-a uitat la mine. Mă gândeam că o să-mi răspundă la întrebări , dar , m-am înșelat.

" Sunt cam multe întrebări , domnișoară James." a rânjit.

" Ed- " cuvintele mi-au fost tăiate , Edan își lipise iar buzele de ale mele , cu toate că  fost un sărut scurt , a fost grozav .

" Potolește-te" a spus , îndreptându-ne către mașina lui. Asta a fost de ajuns ca să-mi închid nenorocita de gură.

După ce am intrat în mașină , a pornit motorul , iar acum eram pe drum. După 20 de minute am decis să sparg tăcerea. Nu puteam să mai țin întrebările alea pentru mine . 

" Edan , unde mă duci?" ochii lui erau la drum , nu a răspuns. Începea să mi se facă frică . Eram în mijlocul pustietății , pe lângă asta mai era și noapte. Unde ne îndreptăm?

A oprit mașina în mijlocul șoselei și s-a întors cu fața către mine." Și ce spuneai?" a spus cu un rânjet pe față . 

" De ce suntem aici?" începeam să mă panichez.

" Voiam să petrec niște timp împreună cu tine , singuri . "  cu asta , a ieșit din mașină și a venit  la ușa mea ,  a deschis-o , făcându-mă să ies afară. La început am ezitat , fiindu-mi frică . Azi mai devreme era rece cu mine , iar acum toate săruturile și chestiile astea . Ce e asta?

Nu mi-e frică de el . E doar puțin ciudat pentru mine.

" Vino." a spus Edan întinzându-mi mâna , dar eu nu am reacționat. Mă privea în ochi .

" Nu-ți fie frică , nu o să te mănânc." a chicotit și am zâmbit la cuvintele lui.

" Emma , vino . Ai încredere în mine?" a spus , ochii lui cercetându-mă. Am încredere în el? Am? Mă uitam la ochii aceia albaștrii , ochii aceia plini de speranță , plini cu ceva ce nu am văzut la el prima dată când ne-am întâlnit.

" Ai încredere în mine?" a spus cu vocea lui fermă.

Mă focusam pe cuvintele lui . Emma! Ai încredere în el? AM? Cred că da . Da , am încredere în el . Am dat din cap și l-am prins de mână. Nu știu de ce , dar am încredere de el de când l-am văzut cu fata aceea , după ce m-a sărutat și după ce m-a tachinat , după ce a fost rece cu mine . Dar am încredere în el , cred în el .

Destined To Love || ROMÂNĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum