5

384 23 3
                                    

Pe ușă intra... MINUNATUL MEU FRATE GEAMĂN! Îl cheamă Jake. Îl urăsc. E oribil. E un sac de gunoi. O sa va las o poza:

Unele fete ar spune ca e frumos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Unele fete ar spune ca e frumos. Eu as spune ca nu sunt sănătoase mintal. Poate arată bine, dar e idiot.
Ja: Dar ce faceți voi doi aici? Cumva... e ce cred eu ca e? MARINETTE VIRGINA ARE IUBIT?
Asta i-a fost. M-am dat jos din pat și am început sa fug după el. Am coborât etajul 1 și am ajuns la parter, unde mama cu tata erau aranjați, pregătiți sa plece stil ,,Pantera roz" in oraș.
Eu&Ja: Mamă, tată data viitoare trebuie sa fiți mai subtili.
Ma:Marinette, lăsă-ți fratele in pace și fii atenta la mine. Noi plecam in oraș, tu nu-l lasă pe Jake sa umble la cuptor, prize, aragaz, întrerupător, capace de wc. Știi ce s-a întâmplat data trecută.

*flashback*
Jake a intrat in toaleta. A stat ceva timp acolo. Când Marinette s-a dus după el in baie l-a văzut cu capul și piciorul in capacul de wc, el rostogolindu-se pe jos. Mama lui Marinette vine spre ea și ii spune:
Ma: Oare e prea târziu pentru avort?
*endofflashback*

Eu: Mda, a fost cel mai stupid lucru.
Ja: A durut.
Ma: Tu cu Adrien stați in camera ta , tu doar nu-l lasă pe Jake sa umble cu nimic. Mâine m-a anunțat diriga ta, se face schimb de clase și veți începe la ora 12:00.
Eu: Bine, mamă, nu-ți face griji. Duceți-vă liniștiti. Am eu grija de Jake.
Îmi întorc fața spre el, ceva gen ,, Mai bine avorta ". După îmi amintesc ca îl lăsasem pe Adrien in camera mea, singur, singurel cu toate lucrurile mele. STAI! LUCRURILE MELE!

Am fugit in graba spre camera, fiind totul la locul lui, cu un Adrien adormit in patul meu. Avea un chip angelic- NU,NU AVEA NIMIC! Sa revenim. Și eu care ma gândeam sa dau o petrecere. Stai ce ? De obicei Jake e cel iresponsabil și idiot in general. Ma rog... Coborasem jos, pentru a-mi face un ceai. Am urcat pe terasa, luându-mi încet telefonul de pe noptiera de la capul lui Adrien, hotărâtă sa ii povestesc Alyei ziua asta idioata. O sun, având in vedere ca e ora 00:23 ma aștept să-mi răspundă, pentru ca de obicei nu doarme,
Convorbire telefonică
Al: Omule, ce e cu tine treaza la ora asta ?
Eu: Alya, nu o sa crezi ce s-a întâmplat azi!
Al:Spune!
Eu: Deci, după ce am plecat de la școala, l-am fugărit pe Adrien tot Parisul după care s-a înnoptat, criminalul de care zicea profa se apropia și Adrien m-a tras undeva într-un colț, spațiul dintre noi fiind foarte îngust. După ce a plecat am mers la mine acasă , mama nu l-a lăsat sa plece așa ca m-am ales cu un Adrien in patul meu. spun toate astea fără sa iau o gura de aer, auzind-o pe Alya cum se mira prin telefon.
Al: O doamne omule ! Ce mai zi! Auzi, vorbim mâine sunt ocupată.
Eu: Cu ce ?
Al: Nevermind... Îți povestesc mâine !
Eu: Ok , pai paa!
Al: Paa!
Convorbire telefonică încheiată
M-am întors la etajul 1. M-am dus să-l verific pe Jake. Ba frate! Suntem gemeni dar zici ca eu sunt sora mai mare! Dormea, e bine. M-am întors in patul meu, încercând sa ma pitesc cât mai departe de Adrien, undeva între perete și pat. Simteam cum ușor ușor ma lua somnul.

Builled by HimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum