Dimineață m-am trezit cu o mână grea pe abdomenul meu. Am clipit de 3 ori și am realizat care e situația: Adrien in patul meu, fără tricou cu mâna pe stomacul meu aproape dezgolit. Am încercat sa îl feresc de pe mine, dar nu am putut. Așa ca m-am băgat pe sub mâna lui. Am coborât fin pat și ma uit la ceas. 9:27?! AM ÎNTÂRZIAT 2 ORE ?!? Trebuie sa ma schimb, sa ma machiez, să-mi fac parul... Mersul meu forțat pe hol e întrerupt de Jake.
Ja: Idioato, de ce te tot fâțâi pe hol? Lumea încearcă sa doarmă!
Eu: Hipiotule, am intarziat la primele doua ore!
Ja: Și ziceai de mine ca nu am fost avortat la timp. Azi nu începem la ora 12:00, omule?
Eu: Aaaa, da! Singura situație in care a făcut bine ca nu a avortat.
Ja: Du-te și dormi ce dracu?
Eu: Crezi ca dacă m-am trezit, pot sa mai adorm inapoi ? Va fac clătite!
Ja: Noua ? A stai, ca e și iubitelul virginei aici.
Încerc sa sar pe el dar și-a încuiat ușa la camera, ceea ce m-a făcut sa am un frumos impact cu ușa. Am coborât jos, și am început sa le fac clătitele.Le-am făcut clătitele, acum fiind 10:36. Am mers și l-am trezit pe Adrien, dacă se poate numi trezit.
Am pus o melodie cu o trompeta și am sărit in pat. I-am zguduit vreo doua, după a cedat.
Ad: Auuu, gata, gata! M-am trezit!
Eu: Ah ce bine ! Nu voiam sa trec la altirelia grea! Haide, dă-te jos! Ți-am făcut clătite.
Ad: Clătite ? Ah ce bine! Mi-e foame!
Am coborât jos sa mâncam.
Ad: WOW, sunt foarte bune! Uite gusta !
Mi-a dat nutella pe nas , fără sa vrea. Eu i-am dat inapoi, pe abdomenul lui bine făcut. Apoi am realizat ca suntem foarte murdari, ne-am dus și ne-am șters.Pentru un moment mi-a trecut prin cap ceva. Arătam fix ca un cuplu. Modul in care l-am trezit, bătaia cu nutella, zâmbetele gingașe și modul in care m-am trezit. Vreau sa spun, ca nu ne-ar sta rău împreuna, dar eu nu-l plac. Cred. Adică nu! Și chiar dacă ar fi așa , ceea ce nu e, nu as recunoaște-o niciodată! Nu sunt genul ăla de fată care e topita după băiatul popular. Nu m-ar lasă conștiința sa fiu. Nu ma las așa ușor. Dacă chiar ma vrea, sa lupte. Sunt sigura ca ma vede ca pe fostele lui iubite. Nu vreau sa fiu o fosta și atât. Vreau sa îl înnebunesc, sa dau cu el de pământ. Vreau sa îl fac mort după mine. Vreau toate astea ! Dar nu am s-o recunosc niciodată. Nu până nu sunt convinsă de calitățile adversarului.
~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_
Hei! Deci chiar nu știu dacă sa continui cartea, mai lăsați și voi comentarii. Eu una cred ca va plictisesc cu gândurile astea. Știți ca eu nu scriu la sfârșit de capitol decât dacă e important. As avea nevoie de niște păreri, V-am mai spus. Nu știu, ma simt nesigura in calitatile cărții. Pai, atât am avut sa va comunic. Bye! 😥👋🏼
CITEȘTI
Builled by Him
FanfictionAceasta carte este o romanță între super-eroii Parisului și adolescenții ascunși sub mască. Carte dedicată lui @koala_book. Enjoy❣️