Aparent, sunt o fata normala, înaltă, slăbuță, dotata. Dar, după cum se zice, aparentele Înșeală. Uneori se Înșeală atât de tare, încât începe sa devină serios. Din fericire, nu in cazul meu. Eu sunt proasta și pe dinăuntru și pe dinafara.Revenind, după ce m-am izbit in persoana respectiva, numita de mine Tânărul Leu(TL), nu mi-am luat ochii de la el o buna perioada din drum, pana am dat colțul (la figurat).
Al: Hah, proasto, ce te uiți ? Tu îl ai pe Adrikiss! Sa nu te mai vad ca te uiți după alții ca te bat.
Eu: Alya, serios, încetează, nu am nici o treaba cu el.
Al: Așa spui tu. Crezi ca nu știu ca îl placi? Se vede pe fața ta, crescătoria Bobilor. Dacă nu l-ai place, l-ai ignora, dar tu faci tot posibilul sa razi de el. Și sa îți bati joc, și sa razi de defectele lui, și sa faci Glume pe seama lui-
Eu: Gata,gata! Am prins ideea. Ceea ce vreau sa spun, e ca fac tot posibilul sa ii arat ca îl urăsc.
Al: Mda, cum zici tu... Dar eu tot cred ce vreau, șoptește ea iar eu îmi dau ochii peste cap. Adică fii serioasă, Marinette! A dormit in patul tău. Și cu tine lângă el.
Eu: Nu fi proasta. Doar nu crezi ca s-a întâmplat ceva nu?
Al: Ceee? Nuuu...
Eu: Nu mă face sa vorbim despre lucruri fin astea, Alya, când tu știi mai bine, spun și ii fac cu ochiul.
Ajunse la magazin, ne luam multe chestii, nelipsind pungile de doritos. După ce le-am luat, mergem la mine acasa și îmi iau niște haine drăguțe la mine, mascara și bani, pentru ca eu cu Alya avem de gând sa mergem mâine la un parc de distracții.
Al: Ah, am uitat sa precizez ceva. Ai mei fiind plecați, m-am gândit ca ar fi plictisitor sa stam doar noi doua. Așa ca am mai invitat niște persoane.
Eu: POFTIM?! ALYA EȘTI RETARDATA MINTAL ?! SUNT IN PIJAMALELE MELE CU BULDOGI!
Al: Mai taci, toată lumea iubește animalele, spune și mă împinge in încăperea spațioasă.
Înghit in sec in timp ce in peisaj se intorc chipurile uimite ale...
.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
I M P O R T A N T!
Hei pinguinii mei! Am vrut sa va intreb dacă ar fi in regula dacă as scrie o carte cu Attack on Titan. Va anunț ca nu las aceasta carte neterminata, cum am făcut și cu celelalte care au sfârșit șterse, dar chiar mi-a venit o idee mirobolanta și am vrut sa împărtășesc cu voi. Cartea nu va fi in special despre anime, adică nu fur decât personajele, restul va fi diferit. Probabil nu o sa mai postez așa des la Builled by Him, dar fiți siguri ca nu va las balta! O sa scriu de fiecare data când am timp.
N U S C R I U M E S A J E L A S F A R S I T D E C A T D A C A S U N T I M P O R T A N T E A S A C A C I T E S T E L E N E S U L E
CITEȘTI
Builled by Him
FanfictionAceasta carte este o romanță între super-eroii Parisului și adolescenții ascunși sub mască. Carte dedicată lui @koala_book. Enjoy❣️