2.

52 6 5
                                    

Znam da kasnim, ali jebiga, faks mi je poceo i jos ne znam gdje mi je glava. 

Oh, crap... ovo poglavlje je malo teze ali hej, challenges are exciting am i right?

Pisem Slavs and the City, basically random zanr s puno chick lit elementima, a likovi su stvarne osobe koje osobno poznajem i svi dogadaji su 100% istiniti i stvarni, samo sam promijenila imena zbog zastite identiteta. 

Jedan pozitivan, jedan negativan i jedan neutralan lik? Let's give it a shot!

Pozitivan  lik bi bila moja sestra, jer je moja sestra i 100 puta sam ponovila koliko samo njoj vjerujem, i prakticki ona zna najbolje o meni kakva sam zaista. 

Negativan lik? E ovo je tesko... Mozda Amanda, prijateljica. Zasto? Pa, dovoljno ju znam da znam koliko je negativna. Volim ju jer mi je prijateljica, ali ju volim na distanci. Ne volim da mi se petlja u moj zivot, jer sam shvatila kako to moze zloupotrijebiti  u svoju neku cudnu kinky korist. 
Sto da vam kazu, kilometri me spasavaju da mi manje bude u zivotu. 

Neutralan lik: Holden. Zato sto je osoba koju sam bas voljela a da je i on mene u isto vrijeme. I tesko mi je njega zamrziti iako tu i tamo pronadem razlog i opravdanje da ga zamrzim. Sve u svemu, u fazi sam preboljenja i sama sam zbunjena. Mozemo li ostati prijatelji (kad nas ocean razdvaja) ili je najbolje ikakav kontakt (makar prijateljsko dopisivanje) prekinuti?

Razumljivo je, ja ove likove nisam stvorila, oni su stvoreni meni, da ih opisem takve kakvi jesu. Naravno, ono sto ih povezuje sam ja. 
Moja sestra, Amanda i Holden su troje ljudi s kojima sam sve i svasta prozivjela i dozivjela i nadam se da cu ovim zadnjim dvoma ostati u sjecanju, neizbrisiva i jedinstvena.

U sestri sam nasla ono sto cesto zelim u zivotu, u Amandi sam nasla cesto greske na kojima sam ucila, a u Holdenu sam nasla erotsku ljubav (disclaimer: erotska ljubav nije nuzna i seksualna). 

Zadnja je smjernica kojeg bi od likova najvise voljela doslovno ozivjeti. Pa, posto su moji likovi ljudi od krvi i mesa, ja cu tu smjernicu prilagoditi tome.

Koga bih opet voljela vidjeti?

Sve. Sestru bih voljela uza se kao i uvijek, a ostale... samo u posjet. Just to catch up on life. Mozda jednom kad dodem na ljetovanje, pa u posjet, na dobru staru kavu kao nekoc. Ne bih voljela vratiti se u taj stari zivot, sa starim ljudima, jer upravo to predstavlja nazadovanje, a ja nisam stvorena za to. 
U neku ruku, skorpion u meni zeli uspjeh i pokazati taj uspjeh tim ljudima. Amandi, koja je uvijek imala vecu popularnost od mene, pogotovo kod deckiju. Holdenu, da bude ljubomoran, da bude ljut na sebe sto se nije potrudio vise oko mene. Mozda sam sebicna... ali neka. Ne sramim se svojih zelja. Jer na kraju krajeva, ja ne zelim staro, ne zelim proslost. Samo zelim proslosti pokazati dokle sam dosla. 

Tjedni izazova (iasuevne)Where stories live. Discover now