6.

8 2 0
                                    

Bit cu malo cheesy, ali jbg. Pisac koji me je doprinio mom pisanju uopce ne postoji, ali je ikona. Da, mozete vec pretpostaviti tko je, Carrie fucking Bradshaw. Kao sto sam u prethodnom poglavlju spomenula, trazim knjigu posvuda, ali cini mi se da umjesto birthday list, ide u Christmas wish list. Imat cu je, watch me.

Od The Carrie Diaries do Sare Jessice Parker, taj lik me inspirirao da pisem jednostavnije, trivijalnije, da ne glumim pretencioznost i da ne glumim da sam neki velikan, nego da se pomirim sa svojim mogucnostima. After all, Carrie's just a sex columnist.

Mogu priznati da suosjecam s mladom Carrie jer sam prosla slicne situacije poput nje. Sanjarica metropole, ljubiteljica pisanja, problematicna u vezama, gdje nas na kraju ambicije razdvoje.

Zbog tog lika promijenila sam svoju zivotnu filozofiju. Ne tezim spasavanju svijeta pravdom. Previse sam se opterecivala tome. Duboko sam htjela biti posebna, justice hero i slicno. Ja jesam posebna, ali na svoj poseban, spontan nacin, ako uvijek. Justice hero? A random act of kindness je najvise sto mogu kako bih pomogla ovom svijetu. Mozda me jednog dana ceka pozornica UN-a poput Emme Watson, ali se moj svijet nece srusiti ako se to ne dogodi.

Posvetila sam se sebi, izgradnji sebe kao individue. Posvetila sam se shoppingu, girly things, deckima, i ostalo. Naravno da volim biti nerd ponekada, ali vise ce me razveseliti dan u Forever 21 od novog Conspiracy theory da je Justin Bieber ustvari reptil.

Sto zelim reci je da sam mozda presla na banalnije i trivijalnije stvari poput seksa, izlaska, deckiju i modi poput Carrie. Ne brinite, nisam zato umisljena glupacica, samo ne trosim zivce na stvari koje su nepopravljive. Sebe uvijek mogu popraviti and I damn will. Uostalom, imam faks, i to se placa. Tako da... pametnije mi je da se posvetim ucenju gradiva. BTW, nemate pojma koliko slatkisa mogu vidjeti na faksu. Sezona lova, moje djevojke!

Moj goal je naci Sex i Grad knjigu ili Carrieini dnevnici, one way or the other. No eto, serije se gledaju non stop, tako da i to valjda vrijedi kao citanje?

Priznajem, nisam jos gledala Filmove Sex and the City, iako znam dovoljno spoilera. Doduse, malo mi se srce slomilo kad je Kim Catrall (Sam) odbila snimanje 3. filma.

Da je Carrie stvarna osoba koju bih mogla danas upoznati, pitala bih ju da me odvede u shopping i totalni makeover. Ona bi najbolje znala koje Manolo cipele naci za mene.

Tjedni izazova (iasuevne)Where stories live. Discover now