9.

7 0 0
                                    

Damn, ja i moje price, moj napredak, moja mini me (side note: SLAVS AND THE CITY NEW CHAPTER REFERENCE)?!

Hell, moja prva prica bila je u staroj biljeznici jedno ljeto u sedmom razredu. Steta sto je ta biljeznica sad na drugom kontinentu.

No, probat cu analizirati ovako, iz glave, povijest svojih pricica.

Prvo je krenulo u biljeznici, vise short stories, romanse i young adult tematika inspirana filmovima i drugim fanfics. Nakon toga sam i ja krenula, te napisala nekoliko fanfica, cini mi se da sam sa Bieberom, i sa svakim 1D clanom (osim mozda Zaynom, nikada nisam stigla njega poput bad boya opisati, jebiga).

Nakon toga sam pokusavala u dystopian/fantasy gdje sam se trudila uz Travellera i Kronike Princezinih Bajki probiti, medutim, ain't nobody got time for that. previse dedikacije treba, a ja to nisam imala.

Sve u svemu, bilo je tu i random knjiga (na koje danas cringeam). 

Mogu uociti neku razliku, malu svakako, oko mog pisanja. Pogotovo vezano uz spomenute random gluposti.

Kao i mnogi trendovi, hella zabavno i simpaticno, cesto smijesno i poucno. No, evo, ima vec dobrih 3-4 godine otkako se taj trend i dalje vuce po Wattpadu, a sad je cringey, izlizano, klisej. 

Borba protiv kliseja postala je naposljetku klisej.

Zato sam uzela twist u Slavs and the City, na sto bi se dalo reci da je Random zanra, ali ja, autorica, vlasnica prava tog sranja, kaze drukcije. Nije random jer random je ustvari ne-zanr. Slavs and the City CLEARLY ima zanr Chick Lita. Basically, unaprijedila sam tako da sam pocela dati radnju tim svojim random stvarima. Tamo nekad u 2014 bih samo pucala od inspiracije jednog dana i napisala tri poglavlja svog randoma, a svi imaju istu temu samo druge varijacije, drugi primjeri. 

Danas, ne. Danas otvaram sebe, mozda pak previse, otvorenija sam oko stvari koje se dogadaju oko mene, ali sam uvijek ostavila tu crtu lekcije - uvijek cu vam probati izvuci pouku.

Danas sam konkretnija, takoder. Nema izlizanih fraza nego the point. The truth. Bez kompromisa.

A price? Fiction i to?

I dalje kaskam. Vise tezim jednostavnim recenima, jednostavnim prepricavanjem radnje. Primorana sam promovirati svoju novu pricu, ovaj put fiction chick lit, Concrete Jungle. Mozda su samo teme drukcije, ali uglavnom je radnja ista. Uvod, zaplet, vrhunac i rasplet. I uvijek sretan kraj. 

Za sada planiram jos nekoliko prica, mozda koju sci fi, ili fantaziju, ali uglavnom se drzim Hallmark-style, jednostavne ljubavne price, poput niskobudzetnih filmova koje mozete gledati subotom popodne na HRT-u.

I ako cete iskreno, ne trudim se oko mijenjanja ili poboljsanja. Nemam ni sad puno vremena.

Ne znam koliko cu dugo jos Slavs and the City pisati, valjda dok ne budem imala ideja, ili dogadaja da vam prepricam iz svog zivota.

Concrete Jungle sam tek pocela, tako da ne pocinjem nista drugo pisati dok tu pricu ne zavrsim. Dotad cu imati milijun ideja. We'll see which one wins the wheel of fortune.

Tjedni izazova (iasuevne)Where stories live. Discover now