8.

6 1 0
                                    

Koju knjigu apsolutno morate i trebate procitati?

Mali Princ.

Bila sam osmi razred kad smo ju imali za lektiru. Tako lijepa, tako jednostavna mala kniga, za svaku uzrast. 

Mozete bilo koju recenicu citirati jer svaka recenica ima duboko i posebno znacenje. 

Ima dosta godina otkako sam ju ja citala, ali znam da sam bila mindblown kad sam ju procitala. Ostala sam bez teksta jer je na mene ostavila snazan dojam.

Bio je to kraj osmog, nakon toliko tinejdzerskih drama kroz koje je moja generacija prosla, ovo je bio najbolji nacin da svi naucimo lekciju o zivotu, kako cijeniti sve oko sebe. 

Najljepse je citati uz malo klasicne glazbe (bio John Williams, Cajkovski ili Grieg, na vama je) i uzivati, procitati dva-tri puta da nadete one poruke koje nakon  prvog citanja niste zamijetili. 

Nadam se da vam je na lektiri bila, a ako nije, nikada nije kasno da ju procitate.

Ta je knjiga ipak carobna! Nocima cete zamisljati Princova putovanja i zeljeti biti uz njega.


Ah, ne bih mogla proci a da ne spomenem Harry Potter.

Taj serijal, hell, na svakog ostavi snazan dojam. 

Sjecam se kako sam ponosna bila u prvom srednje kad sam ju digla u knjiznici. Bila je svjeza, tamna jesen tek pocela, grijali bismo se na vatri navecer, napravilio slatki vruci kakao i utonula bih u Hogwarts. Na toj knjizi se vidjelo da je bezbroj puta procitana. Kada sam ugledala Hogwarts grb na pocetku, znala sam - this is the real deal.

Ok, trebalo mi je cetiri godine da tih 7 knjiga procitam, dakle cca 2 knjige svake godine. I'm a busy girl, nisam mogla sve odjednom. Filmove sam bar stotinu puta pogledala, i uvijek placem na zadnjem dijelu. 

Iako sam danas cura koja se manje posvecuje tim "fantasticnim" stvarima, u meni nesto uvijek kaze, Hogwarts je stvaran i ti tu pripadas. Mislim, nemojte mi se rugati, ali sam doslovno sanjala da sam bila u knjiznici i da mi je vilenjak rekao "Dumbledore te nije zaboravio". 

Jednog dana kada budem majka, svom cu djetetu dati poklon za 11 rodendan, ulaznicu u svijet carolije. Ja jesam mozda kasnila, moja mama se uvijek plasila da su ti carobnjaci prestrasni za nas. No, sama sam usla u to. Nekada, kad legnem, ne mogu a da ne "daydreamam" o cudesnom Hogwartsu i carolijama koje se skrivaju tamo. Koliko sam puta sanjala carobne snove o kojima bih tjednima razmisljala? 

Masta je snazna stvar, ove knjige su obje probudile moju mastu, moje daydreamanje na maksimum. 


Tjedni izazova (iasuevne)Where stories live. Discover now