Konkretno, moj rad Slavs and the City nije inspirirala tocno knjiga, vec serija, svima poznat Sex i Grad. Medutim, Candace Bushnell ima knjigu Sex and the City koju trenutno lovim po Barnes and Noble kao budala.
Medutim, nema puno knjiga koje sam citala a da su bas chick lit zanra. Stvar kod mene je sto mi mozete dati bilo koju knjigu ili seriju ili film i ja cu procitati i pogledati.
Medutim, bilo je simpaticnih Chick Lita koje sam citala, i tako razbile tabu 'lose', kvazi ili sund. Evo nekoliko koje su mozda utrle put uza moj Chick Lit.
Kci moje Najbolje Prijateljice koju mi je prijateljica Marija posudila u trecem srednje. Mozete samo zamisliti, ima svaki aspekt chicklitizma u njemu. Drama, smrt, prijateljstvo, ljubav. TBH, davno je bilo kad sam citala ali znam da mi se svidjelo jer sam imala lose misljenje o Chick Litu, kao nekvalitetan sadrzaj. Karma, ljudi.
If I Stay je malo blazi chick lit. Svida mi se vaznost glazbe te sam dugo imala cijeli soundtrack na mobitelu.
Izgubljeni u Preuredenju koji sam na kraju dala frendici za rodendan. Ljudi moji, u toj knjizi ima sve o interijeru i doslovno mi pomogla da imam peticu iz likovne umjetnosti.
The Fault koji je millenial klasik. Toliko sam licila na Hazel Grace Lancaster da sam se osisala poput nje. Obozavam kratku kosu, ali kad dodete u ono razdoblje kad izgledate kao John Lennon u svojoj hippie fazi....
Kci Siene je povijesni chick lit. Zadnja knjiga koju sam procitala u Hrvatskoj. Puno sam o Sieni naucila jer su tocne cinjenice navedene.
Me Before You koji me scarrao jer sam sanjala kraj prije nego sto sam ga zavrsila. Mislim da me ta knjiga formirala kao osobu jer od tada tezim biti jos vise karizmaticna, poput glavnog lika Louise Clark.
Ponijela sam sa sobom 2 chick lita: Dvostruka Privlacnost Sarah O'Brien te kraljice chick lita, Cecelie Ahern: Na Kraju Duge. Krenula sam Dvostruku Privlacnost citati, no rodak mi je poceo kupovati knjige tako da citam i pisem mini reviewe za njegov blog koji bas i nije najpozatiji, ali mislim, covjek me placa, pa se eto trudim.
Uglavnom, ja ne citam samo chick lit. Citala sam Harry Potter serijal i to mi je obiljezilo srednjoskolsko razdoblje jer smo unutar razreda prakticki imali fan club o Potteru. Emocije, nemam druge rijeci. George Orwell, klasik i genije za kojeg se cudim da nije na popisu lektira. Stripovi, YA dystopian, ma dajte mi sve i ja cu citati.
No, razlog zasto se posvecujem chick litu je zato sto vidim da ga ljudi trpaju u trash, u klisej. Imam jedno cijelo poglavlje posveceno guilty pleasureima i klisejima u Slavs and the City. Da, promoviram svoju pricu, the fuck you expect me to do?
Naravno da te knjige imaju ocekivane plots, no zapamtite, i Shakespeare je u svoje doba smatran nekom vrstom kliseja i pop kulture (onog vremena svakako). There's nothing wrong with liking the simple stuff.
Ja volim i one kvalitetnije knjige, don't get me wrong. Ali ja ne znam pisati tako elegantno, witty kao mnoge koje ovdje pisu poeziju i malo, da se tako izrazim, duboke teme. Ne sramim se trivijalnog. Nisam glupaca, ali sigurno necu glumiti fejk inteligenciju. Volim knjizevnost i volim pisati, ali sam daleko od talenta i big shot.
Jedno od smjernica me pita da li je knjiga promijenila moje videnje ili svjetonazor?
Jeste. Ja ovdje pricam o chick litu. Da, naucile su me sretnim krajevima, da zene kroz zivot imaju apsurdne dogadaje, ali na kraju se dignu na noge i jace nego ikada idu dalje. Moj zivot je moj mali chick lit koji pisem svojim postojanjem. Imam feministicke svjetonazore, podrzavam feminizam, ali cu biti zenstveni feminist, pravi feminist koji ce ostati girly as fuck, sve ocarati ruzicastim, slusati trashy 2000 glazbu i uzivati u stiklicama po faksu. It's who I am, it's my personality, my lifestyle.Postujem one deep poems, volim ih, uzivam citajuci duboke stvari, ali ja nisam stvorena biti sjetna, ici u dubine. Ja sam stvorena za tulume, alkohol i lov na decke. I nemojte misliti da je nesto lose u tome. Samo zato sto ne pisem poeziju na Wattpadu ne znaci da sam plitka glupacica koja samo voli sminku. Ja sam boss ass bitch koja voli sminku.
Let me spice up ovo poglavlje citatom Jojo Moyes iz Me Before You:
"Push yourself. Don't settle. Wear those stripy legs with pride. And if you insist on settling down with some ridiculous bloke, make sure some of this is squirreled away somewhere. Knowing you still have possibilities is a luxury. Knowing I might have given them to you has alleviated something for me."
YOU ARE READING
Tjedni izazova (iasuevne)
RandomOk ja nisam neki pisac, ali ima jedan zabavan trend koji kruži balkanijom Wattpada kojem nisam mogla odoljeti...