Perspectief Mounir:
09:53
Ik stapte uit de douche, kleede me om en liep naar de kamer van Houdae.
Toen ik in de gang liep bekeek ik mezelf in de spiegel die daar stond.Ik ben eigenlijk best blij met mijn uiterlijk. Krulletjes, Lichtgroene ogen, volle lippen.
Ik ben best vaak in de sportschool dus ik ben best breed, al zeg ik het zelf.Ik liep door naar de kamer van Houdae, maar toen schoot me een idee te binnen.
Perspectief Houdae:
10:02
' AAAHHHHH ' gilde ik.
Ik opende mijn ogen en wreef erin ik zag Mounir helemaal stuk gaan + hij was aan het filmen.
' MOUNIR ETESHED BEBESH ' gilde ik. Hij kwam niet meer bij.Ik gaf hem een dodelijke blik en sisde 'Je kan een payback verwachten '.
Perspectief Mounir :
10:37
Ik liep naar beneden en bekeek het filmpje nogmaals ik ging helemaal stuk.
Ze is wel schattig als ze slaapt.
Om het goed te maken liep ik naar de keuken en maakte ik een omelet.Ja mensen een jongen die een omelet maakt.
Nadat ik klaar was dekte ik de tafel.
En ging op mijn telefoon ik maakte een snap van mijn ontbijt en zette er als tekst bij ' Made by me 😇 '.Perspectief Houdae:
10:48
Ik liep naar beneden waar de geur van omelet mijn neus binnendrong.
Ik liep de woonkamer in waar ik Mounir op zijn telefoon zag.Hij keek op en glimlachte ' Sorry Houdae en om 't goed te maken heb ik ontbijt gemaakt '.
Ik begon te lachen en zij dat het niet uitmaakt.
Nadat we hadden ontbeten, samen de afwas hadden gedaan gingen we zitten.
Hij kwam naast mij zitten en zei dat we een plan moesten hebben.
' Ik denk dat we moeten vluchtten ' zei hij waarna ik hem aankeek.
Ergens wist ik dat hij gelijk had, maar ik wilde de spullen van mijn ouders niet achterlaten.' Waarom we jij blijft hier ik neem je niet mee in mijn problemen ' zei ik hem serieus.
' HAHAHA wat ben jij grappig denkje echt dat ik jou en Youssra alleen laat dan ken je mij nog niet '.
Heyy peoplee,
Ik hoop dat jullie het een leuk deeltje vonden.
Vergeet niet te 🌟 en te 💭.
Tag de mensen die dit verhaal moeten lezen.
Lees ook zeker het verhaal van schrijfster_hajarGroetjes,
Houdae 💖!
JE LEEST
' A world full secret's '
RandomHoudae Al Mourabit een 17 jarige meid. Bij de meeste mensen staat ze er ook wel bekend on het meisje die haar moeder heeft vermoord onder invloed van Alcohol. Nu is ze verantewoordelijk voor haar 13 jarige zusje genaamd Youssra. Beetje bij beetje ko...